Over verwijderen berichten

Startpagina >> Overzicht forums >> Cactussen en vetplanten forum >> Over verwijderen berichten
U bent niet ingelogd
Over verwijderen berichten
Webmaster :
30-11-2005
Er is nogal wat ophef ontstaan over het verwijderen van berichten. Hierover wil ik het volgende kwijt.

Deze website is opgezet om mensen te helpen. Alle reacties die de afgelopen jaren zijn geweest op het forum zijn serieus bekeken en aan veel eisen van de gebruikers is voldaan. Dit forum en zijn regels heb ik niet bedacht, dat hebben we samen gedaan.
De regels van het forum zijn ook geleidelijk ontstaan door dingen die niet goed gingen. Ik probeer de kwaliteit van het forum immers zo hoog mogelijk te houden.
Deze regels zijn bedoeld om de gebruiker van het forum zo veel mogelijk goede informatie te geven. Voor het eerst in het bestaan van het forum is er een discussie over het toepassen van een regel. Het is heel simpel. Als ik deze regel moet schrappen doe ik dit graag. Ik heb immers altijd goed naar de gebruikers geluisterd. Hieraan is het succes van het forum ook te danken volgens mij.

Kortom het vermelden van website adres zal ik vanaf nu toestaan indien deze een toegevoegde waarde geeft aan het onderwerp.

Ik heb mij erg gestoord aan de opmerking dat ik geen concurrerende websites zal toelaten. Dit vind ik jammer omdat ik geen concurrenten heb. Alle websites zijn welkom en alle informatie over bloemen en planten is welkom. Kijk maar op de rest van de website.

Jullie zijn natuurlijk vrij om een ander forum te gebruiken. Ik vind dit echter dan wel jammer om na één verkeerd toegepaste regel deze stap te nemen.

Omdat dit onderwerp niet in dit forum thuishoort zal ik alle berichten die over dit onderwerp gaan binnenkort verwijderen.

Ik hoop dat we met ons allen nog lang kunnen genieten van het forum en als er nog suggesties zijn voor verbetering hoor ik dit graag via info@groeninfo.com

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Ontoelaatbare inhoud Ontoelaatbare inhoud melden