Er is nogal wat ophef ontstaan over het verwijderen van berichten. Hierover wil ik het volgende
kwijt.
Deze website is opgezet om mensen te helpen. Alle reacties die de afgelopen jaren zijn geweest op
het forum zijn serieus bekeken en aan veel eisen van de gebruikers is voldaan. Dit forum en zijn
regels heb ik niet bedacht, dat hebben we samen gedaan.
De regels van het forum zijn ook geleidelijk ontstaan door dingen die niet goed gingen. Ik probeer
de kwaliteit van het forum immers zo hoog mogelijk te houden.
Deze regels zijn bedoeld om de gebruiker van het forum zo veel mogelijk goede informatie te geven.
Voor het eerst in het bestaan van het forum is er een discussie over het toepassen van een regel.
Het is heel simpel. Als ik deze regel moet schrappen doe ik dit graag. Ik heb immers altijd goed
naar de gebruikers geluisterd. Hieraan is het succes van het forum ook te danken volgens mij.
Kortom het vermelden van website adres zal ik vanaf nu toestaan indien deze een toegevoegde waarde
geeft aan het onderwerp.
Ik heb mij erg gestoord aan de opmerking dat ik geen concurrerende websites zal toelaten. Dit vind
ik jammer omdat ik geen concurrenten heb. Alle websites zijn welkom en alle informatie over bloemen
en planten is welkom. Kijk maar op de rest van de website.
Jullie zijn natuurlijk vrij om een ander forum te gebruiken. Ik vind dit echter dan wel jammer om na
één verkeerd toegepaste regel deze stap te nemen.
Omdat dit onderwerp niet in dit forum thuishoort zal ik alle berichten die over dit onderwerp gaan
binnenkort verwijderen.
Ik hoop dat we met ons allen nog lang kunnen genieten van het forum en als er nog suggesties zijn
voor verbetering hoor ik dit graag via info@groeninfo.com
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Reacties
Nysen:
01-12-2005
Beste Webmaster,
Met uw uitleg kan ik vrede nemen.
Laat ons de spons vegen over wat gebeurd is en verder doen met wat wij graag doen ttz. onze plantjes
verzorgen en er zoveel mogelijk over te weten komen, door contact met andere liefhebbers.
Willy N.
Parodias:
01-12-2005
Beste
ik heb er absoluut geen probleem mee dat commerciele websites geweerd worden als de pest, we
krijgen idd al genoeg spam ..
Wat mij echter wel stoorde was dat postings met echt informatieve websites die naar beste inzicht
door gewone liefhebbers zijn samengesteld, op mysterieuze wijze en zonder vorm van process in het
niets verdwenen.
Het ware misschien zinniger geweest een korte vermelding te maken bij de verwijdering over het
waarom. dat was dan teminste argumenteerbaar gebleven en waarschijnlijk wel op een minder
"verhitte" manier :-)
Nu geeft het, helaas, de schijn van een stiekeme moderatie van het forum.
Waar vind men trouwens het charter van dit forum ?
mvg
Willy
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht