Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp apenboom, apentreiter, apenpuzzel, slangenden

Gepubliceerd: 31 mei 2020

160 keer bekeken
In onze tuin staat een apentreiter, (araucaria araucana) die er al stond toen we het hu
Lees verder...
Forumonderwerp groente afval en bonenloof onderspitten?

Gepubliceerd: 17 okt 2015

317 keer bekeken
Ik ben net begonnen met een moestuin. Graag wil ik ecologisch gaan tuinieren. Mijn moestuin heeft zware kleigrond. Er staan nog een aantal gewassen op de tuin en er ligt aardig wat bonenloof.
Lees verder...
Forumonderwerp aardbeiplant stekken

Gepubliceerd: 04 sep 2014

6 keer bekeken
Gezocht op dit forum, werd hierover dit (
Lees verder...
Forumonderwerp rabarber(?) langs beek ook goed voor extract/gier

Gepubliceerd: 30 jul 2014

21 keer bekeken
Beste allemaal,Ik heb een vraag en kan er nergens iets over vinden op het internet (of ik kijk er volledig overheen).Ik heb hier in de buurt allemaal rabarber zien staan aan een beek. Of alleszins
Lees verder...
Forumonderwerp aaltjes tegen taxuskever

Gepubliceerd: 15 sep 2013

16 keer bekeken
Ook even hier: Voor behandeling met aaltjes tegen taxuskever mag de bodemtemperatuur nietlager zijn dan 12° C.Weet iemand een manier om de warmte in de bodem te houden indien het 'snachts te koud zou worden?
Lees verder...
Forumonderwerp moestuin verzorgen?

Gepubliceerd: 22 jul 2012

16 keer bekeken
ik weet niet zo goed hoe ik mijn moestuin moet onderhouden. weet iemand wel hoe dat moet of heeft iemand nog goede tips voor me?Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp monstransboontjes

Gepubliceerd: 30 okt 2011

12 keer bekeken
Zijn deze mysterieuze boontjes nog te koop? Is aardig wat over te lezen op Internet Zelfs een topic op dit forum uit 2002.
Lees verder...
Forumonderwerp beginnend ecologisch moestuin

Gepubliceerd: 10 apr 2011

2 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp planten rond de moestuin

Gepubliceerd: 20 nov 2010

14 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp hoe kan ik het beste mijn kasje indelen..

Gepubliceerd: 05 mrt 2010

5 keer bekeken
Hallo allemaal..
Lees verder...
Forumonderwerp welke groente bemesten en welke niet ? en turf ??

Gepubliceerd: 06 feb 2010

35 keer bekeken
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Een vriendin en ik hebben in oktober een slecht onderhouden moestuin overgenomen en we willen gaan tuinieren, zoveel mogelijk ecologisch, in bedden. Deze zijn allemaal zo'n beetje klaar.
Lees verder...
Forumonderwerp bemesting moestuin

Gepubliceerd: 22 okt 2009

11 keer bekeken
Afgelopen zomer heb ik voor het eerst een moestuin gehad. Het betreft een stuk gazon dat ik heb omgespit van ruim 100 m2. Voor zover ik weet is dit jaren gazon geweest. Heb de graspollen niet ondergespit maar op de houtwal gegooid.
Lees verder...
Forumonderwerp beginnende tuinierster

Gepubliceerd: 25 jun 2009

5 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp pootcombinaties in een ecologische moestuin

Gepubliceerd: 25 mrt 2007

6 keer bekeken
ik wil graag ecologisch tuinieren en hoorde dat in het boek van greet Buchner combinaties van groenten staan van hoe die te poten.ik kan het boek nergens meer krijgen. wie kan mij die lijsten toezenden?
Lees verder...
Forumonderwerp moestuin omspitten, eerst herbicide?

Gepubliceerd: 04 dec 2006

15 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp wat zijn de juiste combinaties i/e ecolog.moestuis

Gepubliceerd: 23 dec 2004

7 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp starten moestuin

Gepubliceerd: 16 dec 2004

7 keer bekeken
Binnenkort ga ik starten met een moestuin van ca. 90 vierkante meter.Ik heb in mijn achtertuintje wel wat uitgeprobeerd, maar zo'n grote lap is wel wat anders, dus;Waar moet ik mee beginnen, waar moet ik op letten, etc.
Lees verder...
Forumonderwerp groeien de tuinbonenpeulen wel door de luizen?

Gepubliceerd: 10 jun 2004

6 keer bekeken
ik heb tuinbonen struikjes er zitten nu allemaal witte bloemen in maar ook zitten er aardig wat zwarte luizen in komen er nu wel peultjes aal of eten ze die ook op?wat kan ik er tegen doen, ik wrijf ze al zoveel mogenlijk weg.
Lees verder...
Forumonderwerp ecologische tuin

Gepubliceerd: 03 jan 2004

5 keer bekeken
Wie heeft er tips over het aanleggen van een ecologische-tuin, ligging op het zuiden, nieuwbouwtuin.
Lees verder...
Forumonderwerp appels drogen

Gepubliceerd: 06 okt 2002

5 keer bekeken
hallo ik ben 14 en heb een ecologische moestuin m et een appelboom mijn moeder verteld me altijd over vroeger toen ze op de boerderij woonde dat ze daar in de winter gedrogde appeltjes aten wie weet nog hoe dat moet....
Lees verder...
Forumonderwerp lieveheersbeestjes

Gepubliceerd: 22 sep 2002

16 keer bekeken
We hebben geen moestuin, maar willen wel ecologisch luizen bestrijden; wie weet hoe je aan larven van lieveheersbeestjes kunt komen?
Lees verder...