Hallo hier is Mart weer.Ik heb weer een paar bloeiende cactussen. Hier komen ze.
nr 1 Echinopsis subdenudata (eerste keer)
Hier ben ik tot 2uur s'nachts voor opgebleven.
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Reacties
Micraracer:
08-08-2007
De 2de is Gymnocalycium denudatum (rood)eerste keer
Micraracer:
08-08-2007
De 3de is Gymnocalysium denudatum (wit) eerste keer
Rdb:
08-08-2007
Die eerste heh, zit daar nu ook nog een cactus onder :-)
Kan me voorstellen dat je er voor op bleef
Ruud
Micraracer:
08-08-2007
Natuurlijk Ruud zit daar wel n cactus onder anders was ik niet opgebleven he.
Gr Mart.
Rdb:
08-08-2007
Tja da's ook weer waar!
Mjohanna:
09-08-2007
Sjiek!!!
Groetjes uit Limburg, Marian
Micraracer:
09-08-2007
Hoi Marian dit is Mart hoe is t met de orchidee doet ze t nog goed.Die cactus van jou heeft nu al
drie bloemknoppen ik zal een foto zetten als ie bloeit.
Gr Mart.
Micraracer:
09-08-2007
En Ruud dit is ie van opzij dus nu zie je dat er een cactus onderstaat.En er zitten nog meer knoppen
aan.
Gr Mart.
Maurice2:
09-08-2007
mart
die eerste en laatste foto van de zijkant getrokken is een echinopsis subdenudata.
maurice2
Micraracer:
10-08-2007
Beste Maurice als dat zo is stond er een verkeerd naamkaartje bij in t tuincentrum waar ik die in
maart heb gekocht.Maar daar maken ze inderdaad wel meer fouten die weten van planten volgens mij net
zoveel als een koe van boterhammen smeren.
Gr Mart.
Maurice2:
10-08-2007
mart
hier echinopsis subdenudata
maurice2
Lodewijkp:
10-08-2007
weet ik, in het tuincentrum bij ons had ik de medewerkers wijs gemaakt dat een phoenix can. geen
palm is en dat hij te duur was daarna roepte hij een ''expert'' die ik ook na enige tijd overhaalde
, ik hem daarna voor 15 euro mee gekregen ( waarde rond de 40 / 60 euro), alle opuntia soorten
noemen ze daar ook zeer verbaasd ''opuntia '' ze weten daar geen eens dat er honderden soorten
bestaan .
gr.
Rdb:
10-08-2007
Ik ben overtuigd hoor!
Het blijft mij verbazen dat zo'n "kleine" cactus zo'n enorme bloem kan maken.
Ruud
Mjohanna:
11-08-2007
Hallo Mart
Met de orchidee gaat het uitstekend! Hij blijft gewoon doorbloeien en zijstengels met knoppen
maken.
Als de astrophytum nu wel knoppen maakt zijn de planten duidelijk heel blij dat ze van eigenaar en
of plaats gewisseld zijn.
Groetjes uit Limburg, Marian
Micraracer:
11-08-2007
Ruud ,Marian en Maurice bedankt voor de reacties en tot kijk weer,Ja Marian ik denk ook dat de
plantjes blij zijn daarom doen ze 't zo goed.Doeg.
Gr Mart.
Nance:
27-08-2007
Wat een mooie foto's joh.
Ik heb maar 2 cactussen ( een Aporocactus en een bladcactus) en hoop ze ook eens te zien bloeien.
Ik heb gelezen dat de Aporocactus 's winters 15 graden verlangt dus dat ga ik proberen.
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht