Stekken van vetplantje..

U bent niet ingelogd
Stekken van vetplantje..
Mystic :
09-02-2004
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw en geheel onbekend met kamerplanten. Tot voor vort gingen alle planten bij mij dood :-( Nu is een geheel nieuw tijdperk aangebroken en mijn schamele collectie kamerplanten blijven leven en doen het redelijk goed. Nu wil ik ze heel graag goed verzorgen en ik heb 1 vetplantje (zie foto) waar ik de naam niet van weet en die het uitzonderlijk goed doet. Ze groeit en groeit alleen nu heeft mijn dochter 2 stukken afgebroken. Ik heb ze in het water gezet en kijk eens aan!! er groeien wortels uit. Maar nu?

Hoelang moeten de wortels zijn en hoe moet ik ze in een potje stoppen? maak die kleine wortels niet stuk als ik de aarde aan druk? wat voor aarde en moet je potje klein, laag of juist smal en hoog zijn? Wat is stekpoeder en moet ik dat hier ook bij gebruiken? De ene wortels hebben allemaal kleine zijtakjes gekregen en de andere niet, hoe kan dat?

Ik ben al aan het zoeken in boeken en op het net maar er is zoveel info dat ik het hier maar eens vraag, alvast bedankt voor het anwoordt.

8623

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Ontoelaatbare inhoud Ontoelaatbare inhoud melden