Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
hortensia's snoeien Gepubliceerd: 03 mrt 2015 8 keer bekeken |
Hallo,Wij hebben in de voortuin hele grote oude hortensia's staan, geërfd van de vorige bewoners.Ze worden erg groot en sprieterig, ik hoor zeer tegenstrijdige adviezen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nu geen hagen snoeien Gepubliceerd: 29 mei 2013 13 keer bekeken |
Ik plaats dit bericht niet bij het snoeiforum want daar kijken minder mensen naar.
Het is belangrijk dat je weet dat je nu geen coniferen/hagen moet snoeien. Dat kan ook in september/oktober. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zijtakken leiplataan goed terug gesnoeid? Gepubliceerd: 18 nov 2012 23 keer bekeken |
Hallo snoei experts,
nog een vraag over mijn leiplatanen. heb ik de zijtakken op deze manier goed genoeg terug gesnoeid? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
aspen of stihl motomix Gepubliceerd: 23 mei 2012 413 keer bekeken |
Hallo Forumleden, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
gras weghalen rondom zware bes Gepubliceerd: 26 jan 2012 3 keer bekeken |
Ik heb erg veel last van gras rond mijn zwarte bes zie: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
klimroos met zwarte stelen Gepubliceerd: 24 jul 2010 22 keer bekeken |
Ik heb een Paul's Scarlet Climber tegen mijn schuur staan. Vorig jaar geplant, en is toen na de bloei flink uitgelopen. Op het oude hout, én de uitlopers zijn dit jaar prachtige bloemen verschenen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wisteria floribunda fuji Gepubliceerd: 13 apr 2010 2 keer bekeken |
Beste,In 2007 heb ik in wanhoop een vraag gesteld over deze plant. Ziehier de link : Lees verder... |
| Forumonderwerp |
snoeien jonge olijfboompje Gepubliceerd: 17 sep 2008 3 keer bekeken |
Hallo allemaa! Ik heb een aantal jonge olijfboompjes (ca. 2 jaar oud, opgekweekt uit pitten). Mijn vraag is of ik deze al moet snoeien en zo ja, hoe?! Alvast dank! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
duitse pijp Gepubliceerd: 07 mei 2008 16 keer bekeken |
Sinds 4 jaar in het bezit van een duitse pijp.Gedurende deze periode heb ik hem nauwelijks gesnoeid. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
verplaatsen dakplataan Gepubliceerd: 22 mrt 2008 57 keer bekeken |
Ik had deze vraag per ongeluk bij het snoeiforum gezet. Nu nogmaals op de juiste plek: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwe tuin,haag aanplanten Gepubliceerd: 11 okt 2007 13 keer bekeken |
Wij willen nu half oktober onze tuin beginnen aanplanten, om volgend jaar al een betje te kunnen genieten.Kan ik nog gazon zaaien? Wat met beginnende moestuin, eventueel groenbemesting of niet? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
lavendel Gepubliceerd: 01 jul 2007 2 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ribes sanguineum Gepubliceerd: 07 mei 2007 2 keer bekeken |
Kun je een ribes sanguineum snoeien? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sering Gepubliceerd: 07 mei 2007 5 keer bekeken |
Mijn seringeboom bloeit op dit moment met maar een paar bloemen en het is door de jaren heen een wat vreemd gedrocht geworden. Nu zou ik wel heel grondig willen snoeien maar kan dat nu en hoe drastisch kan ik te werk gaan? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
snoeien hortensia's Gepubliceerd: 27 mrt 2007 6 keer bekeken |
hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
eikbladhortensia snoeien Gepubliceerd: 18 mrt 2007 7 keer bekeken |
Hoe snoei ik de eikbladhortensia? En bloeit deze op 2jarig hout? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
rozen snoeien Gepubliceerd: 10 feb 2007 5 keer bekeken |
Hoe moet je struikrozen snoeien? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
strelitzia rigenea Gepubliceerd: 28 mrt 2006 10 keer bekeken |
waar is die als plant te krijgen want ik wil er graag een exemplaar Lees verder... |
| Forumonderwerp |
meidoorn Gepubliceerd: 09 dec 2004 2 keer bekeken |
ik heb vorig jaar meidoorn(crateagus lavallei)geplant en die wil ik als leiboom langs draad laten groeien ;Ik weet dat dit niet de meestvoorkomende boomsoort is om te leiden maar ik heb deze genomen omdat ik 2 keer kan genieten.eerst van de bloese Lees verder... |
| Forumonderwerp |
mijn heg word steeds kaler Gepubliceerd: 03 jul 2003 8 keer bekeken |
Hai, toen ik 4 jaar geleden hier kwam wonen stond er al een heg Helaas zie ik veel kale plekken in de heg en heb zo veel inkijk.Het is niet dat de heg niet groeit maar vooral beneden valt het erg tegen.Wat kan ik hier aan doen? Lees verder... |