Ik heb gelezen dat de clematis zeer giftig is voor katten. Klopt dit, en betekent dit, dat ik mijn
clematissen weg moet doen?
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Reacties
Anoniem:
09-10-2003
Ik weet het niet maar wil graag een copie van dat artikel dan kan ik dat opsturen en informeren of
hier bij de Universiteit iets over bekend is. Als het zo is dan zou ik van alle katten uit de buurt
verlost zijn. Ik heb helemaal geen hekel aan katten maar wel een hekel aan de mensen die een
kattenluikje hebben en waarvan de kat de hele dag bij een ander in de tuin zit en achter de dunne
stengels van de Clematissen haakt met hun gegraaf en de mensen die 's morgens om 7 uur de kat naar
buiten laten, vervolgens de hele dag weg zijn en 's avonds om een uur of 9 eens kijken of de kat
ergens zit. De tuindeuren kun je niet open hebben ,want ergens hebben die katten toch ook behoefte
aan gezelligheid en aandacht, je komt vanuit de keuken weer naar de kamer (ongeveer 20 meter heen en
terug) en de katten vliegen de kamer uit. Lekker als je eten op tafel hebt staan en je hebt iets
vergeten mee te nemen uit de keuken . Maar als je even een copietje stuur ga ik er voor je achteraan
.clematistuin@home.nl
De haan:
12-10-2003
Of de Clematis giftig is, is mij niet bekent, maar laat ze maar rustig staan.
Anoniem:
11-03-2004
Of de clematis officieel giftig is weet ik niet, maar wij hebben 3 katten en clematis in de tuin, en
er is zer nog nooit wat gebeurd.
Anoniem:
19-03-2004
Er zijn andere ,en betere middeltjes om van die katten af te raken.
voor eeuwig,zoek even met google.
Anoniem:
04-04-2004
er zijn ook goede manieren om van kattenhaters af te komen. Ook op google te vinden...
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht