hallo alemaal ik ben rudolf en ik maak voor het eerst gebruik van deze forums ik had een vraag en
daar wil ik een eerlijk antwoord op krijgen ik had graag vissen aan geschaft maar ik heb gelezen dat
het niet is aan te raden om dat de vissen in winter rust zitten en te veel stres kunt geven en ze
zeggen dat nu de vissen in verwarmt wter of omgeving gekweekt worden is het waar of niet want ik had
er graag gekocht om dat het om een mooie deal ging graag antwoord MVG rudolf
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Reacties
Mib:
27-02-2006
Vissen voor in de vijver?? voor in de tuin??? Daar ligt nu regelmatig een laagje ijs over. Dus dan
kun je wel na gaan hoe koud dat water is!! Als je nu vissen koopt voor buiten in de vijver kun je er
van op aan dat ze (bijna) allemaal dood gaan!! De vissen buiten in de vijver zitten allemaal op de
bodem. Die zie je nu niet eens!! Heb geen idee hoe goedkoop die aanbieding was maar volgens mij is
het ten alle tijde te duur.... Over een maand of twee zou ik er pas aan gaan denken!!
Succes MiB
Rudolf:
27-02-2006
beste MIB dan dank ik u voor de info die je me geeft dan weet ik genoeg en dan zal ik nog een twee
maand afwachten MVG rudolf
Sjuul:
27-02-2006
Klopt wat MIB zegt.
Ja er zijn kwekers of dealers die de vissen laten overwinteren binnen of buiten dmv vijverwarming
meer of gelijk aan 5 graden celsius. On natuurlijk vind ik dit.
Er zijn er zelfs die nog durven verkopen het geheele jaar door als de euro maar binnen rolt en niet
vermelden of zeggen dat deze vissen niet uitgezet kunnen worden in een niet verwarmde vijver.
Einde maart begin april kun je vissen aanschaffen.
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht