Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Tuininformatie |
een mooie tuin creeren Gepubliceerd: 12 jul 2023 45 keer bekeken |
Bij het maken van een mooie tuin, komen heel wat zaken kijken. Je maakt natuurlijk eerst een plan voor je tuin. Hoe wil je het er uit laten zien? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
identificatie plant Gepubliceerd: 05 mrt 2021 46 keer bekeken |
bellissima zou graag de naam van deze plant willen weten Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kleurverandering bij klimroos Gepubliceerd: 10 jun 2020 53 keer bekeken |
Mijn witte klimroos 'Schneewittchen' bloeit ieder jaar uitbundig.
Dit jaar echter zijn de bloemen rose ipv wit. Gewoon uit nieuwsgierigheid zou ik willen weten hoe dat komt. Niet dat ik het erg vindt want zo is het ook erg mooi. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat is dit? Gepubliceerd: 21 apr 2020 39 keer bekeken |
Weet iemand de naam van de plant in de emmer?Of ben ik te ongeduldig om dit te vragen? Eerst wachten op de bloemen...? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
opnieuw planten bloempot aanleggen Gepubliceerd: 28 mrt 2019 53 keer bekeken |
Hoi,
Nu het voorjaar begonnen is wil ik me weer gaan richten op onze tuin en deze oa middels planten sfeervoller te maken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
(kleine) japanse tuin Gepubliceerd: 23 mrt 2019 124 keer bekeken |
Dag iedereen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hey, hallo, goedendag! Gepubliceerd: 23 mrt 2019 43 keer bekeken |
Heyhey! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
extreme zomer en planten verzorgen.... Gepubliceerd: 29 jul 2018 229 keer bekeken |
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hosta forum Gepubliceerd: 28 dec 2017 119 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hosta Gepubliceerd: 28 jul 2017 52 keer bekeken |
ik heb de zaden van mijn hosta geknipt en wil proberen deze middels zaad volgend voorja Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hosta's worden bruin Gepubliceerd: 27 jul 2017 791 keer bekeken |
Heeft iemand van jullie een idee wat er mis is met deze Hosta's. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
groene kikker in zinken teil Gepubliceerd: 21 jul 2017 271 keer bekeken |
Hoi hoi.. Lees verder... |
| Tuinevenementen |
hosta- heucheradream's opentuindagen Gepubliceerd: 07 jun 2017 26 keer bekeken |
Hosta- Heucheradream's opentuindagen op zaterdag 24 & zondag 25 juni 2017. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onderbegroeing Gepubliceerd: 05 mei 2017 14 keer bekeken |
Ik heb een sering palibin op stam staan en die heeft ondertussen een grote kroon gekregen,daardoor doen gewone vaste planten die er onder stonden het niet goed meer dus heb ik die weggehaald en ergens anders geplant, maar nu zit ik wel met e Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zaagsel notelaar Gepubliceerd: 30 apr 2017 11 keer bekeken |
Vraagje: zaagsel van onbehandeld notelaren hout is dat bruikbaar om in de tuin te gebruiken als bodembedekker? Ik zou denken dat de slakken er niet van houden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
slakken.... Gepubliceerd: 02 apr 2017 682 keer bekeken |
Slakken zijn een terugkerende irritatie, zeker als het er buitensporig veel zijn. Nu las ik onlangs op een weblog, welke weet ik niet meer, maar iemand schreef, dat ze de doppen van walnoten tegen slakken gebruikte. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
schaduwborders Gepubliceerd: 21 feb 2017 52 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
aangewaaide plant Gepubliceerd: 24 okt 2016 43 keer bekeken |
Goedendag allen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
aantal onbekende planten, wat is de naam? Gepubliceerd: 23 okt 2016 14 keer bekeken |
wie weet welke plant dit is? per foto staat er een nummer bij. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hosta ventricosa Gepubliceerd: 29 aug 2016 6 keer bekeken |
Wij hebben deze plant al een aantal jaar in een schaduwhoek van de tuin als bodembedekker. De laatste jaren worden de bladeren steeds meer door slakken aangevreten. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hosta Gepubliceerd: 01 aug 2016 50 keer bekeken |
Het geslacht Hosta mag dan vooral bekend staan als bladplanten, maar sommige kunnen ook Lees verder... |
| Forumonderwerp |
gleditia 4jr doet het niet zo goed Gepubliceerd: 20 jul 2016 7 keer bekeken |
Onze gleditia aan de zuidzijde doet het niet goed. Dwz hij blijft gelijk van grootte, geen of blijvend korte uitlopers aan de bovenkant en bij de meeste takken kale uiteinden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
plant in bak op noord Gepubliceerd: 10 jun 2016 25 keer bekeken |
Nadat mn Chamaecyparis lawsoniana ’Ellwoodii’ zijn overleden op zoek naar andere plante Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke planten in de border Gepubliceerd: 22 apr 2016 40 keer bekeken |
Welke vaste planten raden jullie mij aan voor in mijn border. Komt niet zoveel zon. Alleen in de morgen een beetje. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
naam van de plant en snoeien rond deze tijd..? Gepubliceerd: 31 okt 2015 3 keer bekeken |
Hallo, Omdat ik een onervaren tuinier ben vroeg ik me af of jullie mij kunnen helpen. Wat is de naam van deze plant? (Zie foto) Lees verder... |