Ziekts

U bent niet ingelogd
Ziekts
Duifje 03 :
09-06-2007
hoi hoi ben ik weer. Zoals jullie in mijn vorige vragen hebben kunnen lezen, zijn mijn kois ziek geweest. dode enz enz en witte stip. Aangezien ik de kois nu goed bekijk elke dag, valt mij op dat mijn shubinkin, deze is wit met oranje, en heb ik al 5 jaar, 2 soorten knobbeltjes aan de zijkanten van zijn lange vinnen heeft gekregen. Dat heeft hij ongeveer 3 weken en de leverancier die bij mijn kois is geweest heeft toen gezegd dat dat stress is. Oke wil ik wel geloven, maar nu lijkt het net of het witte van deze shubinkin een beetje blauw word. Is dit normaal? want ik wil a.u.b dat het goed gaat met de vissen. De leverancier heeft voor ongeveer 3 weken geleden een uitstrijkje gemaakt van een koi en toen gezegd dat de witte stip bestreden is. Maar soms lijkt het net of ik bij sommige koi nog iets zie Soms denk ik ook wel dat ik me het inbeeld omdat ik bang ben geworden.En kan het door de witte stip komen dat sommige koi een beschadiging hebben gekregen in de vorm van een rondje waar het net lijkt of er een stukje kleur van de koi weg is. Ik wacht op jullie reactie. Groeten duifje 03

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Ontoelaatbare inhoud Ontoelaatbare inhoud melden