Plaatsing van het uv filter

Startpagina >> Overzicht forums >> Vijver en vissen forum >> Plaatsing van het uv filter
U bent niet ingelogd
Plaatsing van het uv filter
Chrissmids :
30-06-2008
hallo ik ben chris en ik heb een vraag waar hopelijk iemand een doorslaggevend antwoord op heeft ik heb een 2e hands uv lamp gekocht die ik momenteel na het filter heb geplaatst dus het water gaat er gefilterd door heen nu vind ik 2 strijdige dingen op het internet de een zegt dat ik hem ervoor moet plaatsen zodat de dode algen direct in het filter achter blijven maar dit zorgt er dan wel voor dat het uvc filter sneller verstopt en bacterien dood die wel in het biologisch filter moeten komen ik pomp mijn vijver water touwens op via een dompelpomp die het direct in het filter pompt geknepen met een kraan andere sites zeggen dat het na het filter moet maar zeggen hier ook bij dat het uv filter ook dan goede bacterien dood is het allebij mogenlijk of zijn er duidenlijk punten waarom de een of de andere manier moet wat is hier nu de beste oplossing hoop dat iemand voor mij een antwoord heeft alvast bedankt!!!!!!!!!

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Ontoelaatbare inhoud Ontoelaatbare inhoud melden