Ik heb op mijn balkon een klein appelboompje staan, deze heb ik vorig jaar gekocht bij de blokker.
Het afgelopen jaar zeten er enkel een paar blaadjes aan, maar dit jaar zitten er al bloesems in.
Ik ben bang dat wanneer daar appels aan gaan groeien dat mijn boompje zal knappen. Hoe kan ik dit
het beste voorkomen? Ik heb er al en baboe stok bij geplaatst, maar ik heb het gevoel dat dit niet
afdoende zal zijn.
Zie de foto, de appelboom staat achteraan.
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Reacties
Matteke:
22-04-2007
de appels gewoon afsnijden
ik heb dat vorig meegemaakt met mijn Queen Victoria (pruimenboom) heb er daar een stuk of 10 pruimen
afgedaan
Greenconnection:
22-04-2007
Haal bij " de Blokker" nog een paar bamboestokken en bindt elke scheut daaraan vast.
Blueflower:
22-04-2007
Wie of wat is "de Blokker"
Zelf ken ik alleen maar Blokker een zaak waar je huishoudelijke artikelen koopt zoals pannen ,
serviesgoed e.d.
Anoniem:
22-04-2007
daar kun je dus ook soms struikjes kopen,van slechte kwaliteit.
Plantenliefhebb
er:
23-04-2007
Ik heb een pereboompje van Blokker,bij mij duurde het 4-5 jaar eer ik deftige bloemen kreeg.
Loonbedrijf van
beusichem:
23-04-2007
Wat een afzetterij zeg,mag ik vragen wat je voor dat boompje heb betaald?
Gr Marco
Mandar:
23-04-2007
Mijn appelboompje kostte 8 a 9 euro. En nu al bloesems, dat is heel wat sneller dan die perenboom
van hierboven. bovendien had mijn kat er vorig jaar ook een tak vanaf gegeten. Echt een planten
liefhebber die kat van ons.
Dat van die bamboestokken bevalt mij wel, ik kan er altijd nog een paar appels uitknippen als het
toch te zwaar wordt.
Plantenliefhebb
er:
25-04-2007
't Is soms erg wat ze er voor vragen,voor €10 heb je al een peer of appelboompje op blote wortel van
een deftige meter!
Anoniem:
29-04-2007
zo te zien vind je kat de peterselie ook erg lekker.
Mandar:
13-05-2007
Klopt, ik zal je nog sterker vertellen.
Mijn kat is dol op olijven. Als hij de keus heeft tussen een stuk vlees of olijven dan kiest hij
voor de olijven
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht