Groentje met vragen ivm groenten en fruitstruiken

Startpagina >> Overzicht forums >> Groente en fruit forum >> Groentje met vragen ivm groenten en fruitstruiken
U bent niet ingelogd
Groentje met vragen ivm groenten en fruitstruiken
Veerlestr :
28-04-2008
Hallo,

Ik zou onzettend graag fruitstruiken en groenten kweken. Maar ben een echt groentje op dit gebied. Heb 3 kids en wil ze het plezier van vers fruit en groenten geven.

Hebben wel niet bijster veel plaats in de tuin zelf. Daarom zou ik graag groenten kweken in grote plantenpotten. Welke groenten zijn goed te kweken in potten. Welke groenten hebben niet veel zon nodig (hebben een hoek op terras waar geen zon direct opschijnt). En aangezien wij beiden werken willen we vooral gemakkelijk te kweken en verzorgen groenten.

I.v.m. fruitstruiken: Welke struiken kunnen tegen alle weersomstandigheden. Wil in voortuintje fruitstruiken zetten. De voortuin ligt in het zuiden en krijgt dus de volle laag bij zonnig en warm weer. Doordat we aan een open vlakte wonen langs de voorkant hebben wind, regen, ... eveneens vrijspel. Kunnen fruitstruiken daartegen of moet ik best achter een bepaalde soort aangaan?

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Ontoelaatbare inhoud Ontoelaatbare inhoud melden