Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Tuininformatie lang leve je moestuin: 6 tips voor een goed onderhoud

Gepubliceerd: 21 dec 2023

43 keer bekeken
Een gezonde moestuin biedt dagelijks genot van verse, smaakvolle groenten en kruiden, maar een belangrijk aspect is hier ‘gezond’. Het is namelijk van groot belang dat je deze goed onderhoudt. Denk aan onkruidbeheersing en zieke- en plaagbeheer.
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen

Gepubliceerd: 02 jun 2023

52 keer bekeken
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes.
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen

Gepubliceerd: 02 jun 2023

914 keer bekeken
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes.
Lees verder...
Forumonderwerp plant krijgt snel veel geel blad...

Gepubliceerd: 22 aug 2019

702 keer bekeken
Beste lezer, Deze plant krijgt snel veel geel blad. Dat er op de foto bijna geen geel blad te zien is komt omdat ik een paar dagen geleden al het gele blad heb verwijderd. Maar nu is er alweer een nieuw geel blad.
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia

Gepubliceerd: 07 mei 2017

13 keer bekeken
Hallo, ik heb rond 10 april m'n hortensia's gesnoeid. Tot mijn verbazing zie ik nu dat er flink wat takken en bladeren bruin worden. Ik kan geen ongedierte ontdekken en het ziet er uit alsof het zo'n 35 graden geweest is waardoor e.e.a.
Lees verder...
Forumonderwerp welke langpootmug is dit?

Gepubliceerd: 31 mei 2016

10 keer bekeken
Weet iemand de naam van dit insect?
Lees verder...
Forumonderwerp krulziekte perzik voorkomen

Gepubliceerd: 15 feb 2016

21 keer bekeken
Ik heb nu al 2 jaar op rij last van krulziekte in mijn perzikboompje. Advies elders op dit forum was in een kas zetten.
Lees verder...
Bedrijven groenevorm bv

Gepubliceerd: 10 aug 2015

21 keer bekeken
Op deze website presenteren wij de Ilex Crenata “Dark Green”® het fraaie alternatief vo
Lees verder...
Bedrijven bestrijdingsmiddelenshop

Gepubliceerd: 10 aug 2015

3 keer bekeken
Webshop in uitgebreide (biologische) bestrijdingsmiddelen,voeding,alles tegen ziektes en plagen
Lees verder...
Forumonderwerp exoot

Gepubliceerd: 14 okt 2014

9 keer bekeken
Weer een exotische verrassing na een buitenlandse vakantie, ditmaal in 2009. In Costa Rica zagen we een plant met onder de uitgebloeide bloemen een gaasachtig bolletje met ontelbare zaadjes, vergelijkbaar met de zaaddoosjes van de lampionplant.
Lees verder...
Forumonderwerp roos leonardo da vinci

Gepubliceerd: 04 okt 2014

12 keer bekeken
Ik Heb 4 buxus borders met daarin Leonardo Da Vinci rozen.
Lees verder...
Forumonderwerp van welk insect is deze pop?

Gepubliceerd: 01 jul 2014

20 keer bekeken
Ik vond pas deze pop in een zak potgrond die al een tijdje niet gebruikt was.Er zat een witte larve in.Weet iemand wat voor insect dit is en of het schadelijk is?
Lees verder...
Forumonderwerp passiflora caerulea hangt slap/dood

Gepubliceerd: 19 jun 2014

6,135 keer bekeken
Besten,
Lees verder...
Forumonderwerp taxuskever oplossing?

Gepubliceerd: 29 mrt 2014

420 keer bekeken
Het probleem van vraatschade door taxuskever heb ik hier al enkele malen aangekaart. Op advies dat enkelen onder jullie me gaven heb ik eind augustus een behandeling toegepast met
Lees verder...
Forumonderwerp wat is mijn nieuwe huisdier?

Gepubliceerd: 23 okt 2013

15 keer bekeken
Goedemorgen allemaal!
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit ?

Gepubliceerd: 09 aug 2013

10 keer bekeken
bij het snoeien van mijn stokrozen kwam dit beest tevoorschijn. wat is dit, een sprinkhaan ?
Lees verder...
Forumonderwerp insecten en tips

Gepubliceerd: 06 aug 2013

14 keer bekeken
Ik ben een jaar geleden, begonnen met een tuintje. en ik heb last van veel plagen zoals: kleine wormen in mijn aardbeien, slakken, en sprinkhanen.ik wil er graag mee geholpen worden. dus als jij een oplossing weet over deze
Lees verder...
Forumonderwerp een plaag?

Gepubliceerd: 09 jul 2013

11 keer bekeken
Ik zou de vraag liever stellen in het 'ziekte en plagen'forum maar toch...Als ik de natuur zijn gang laat gaan plakken binnenkort AL mijn planten aan elkaar.
Lees verder...
Forumonderwerp ziekte in de pruimenboom

Gepubliceerd: 02 sep 2012

153 keer bekeken
Ik heb in mijn tuin een pruimenboom staan van ongeveer 12 jaar. Na de bloesem werden de bladeren van een grote tak geel en vielen af. Verder zag ik dat de pruimen plakkerig werden verm door de mot of vlieg.
Lees verder...
Forumonderwerp probleem met opal pruimenboom

Gepubliceerd: 12 mei 2012

12 keer bekeken
Ik had onderstaande vraag bij ziekte en plagen staan met krijg geen reactie.
Lees verder...
Forumonderwerp puzzelen met groente en fruit

Gepubliceerd: 23 mrt 2012

11 keer bekeken
Inmiddels heb ik een stuk grond van 1,20 bij 5 meter vrij om straks mijn gezaaide plantjes in te zetten. Ik heb een aantal pootaardappels en aardbeien gekregen. De brocoli, mais, tomaat, komkommer en paprika staan in
Lees verder...
Forumonderwerp beeldenbank ziekten, plagen en onkruiden

Gepubliceerd: 05 okt 2011

82 keer bekeken
Docenten van groene scholen en onderzoekers hebben in verschillende fasen een beeldenbank ziekten, plagen en onkruiden gebouwd. Er staan beschrijving en afbeeldingen van honderden ziekten, plagen, natuurlijke vijanden, onkruiden.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe moestuin

Gepubliceerd: 31 aug 2011

2 keer bekeken
ik zou graag volgend jaar een kleine moestuin beginnen, moet ik dan nu al alles omspitten? zoja: 1 of 2 spades diep en moet ik er dan ook bvb al mosterzaad oid op zaaien om volgend jaar nog eens mee om te spitten?
Lees verder...
Forumonderwerp overlast kikkers in mijn vijvers

Gepubliceerd: 20 jul 2011

312 keer bekeken
Ik kweek visjes en heb erge overlast van kikkers in mijn vijvers, honderden.Vangen is geen beginnen meer aan. hoe krijg ik deze weg, weet iemand raad
Lees verder...
Forumonderwerp problemen pieris, hortensia en rododendron

Gepubliceerd: 03 jun 2011

258 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...