Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
mijn vetplant wordt opgegeten? Gepubliceerd: 09 dec 2019 719 keer bekeken |
Hallo,
Ik heb een vetplant en er zijn V vormige stukken 'uit gebeten' lijkt het. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
aloe soort? Gepubliceerd: 04 mei 2018 74 keer bekeken |
Is deze plant een aloë soort? Neem aan van wel. Welke naam heeft ie dan? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke cactus is dit? Gepubliceerd: 15 apr 2018 53 keer bekeken |
Op vakantie in Melbourne fotografeerde ik deze cactus in een tuin vol met cactussen.
Weet iemand hoe deze heet? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
red mijn plant Gepubliceerd: 06 dec 2017 108 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
euphorbia ingens. Gepubliceerd: 15 nov 2016 44 keer bekeken |
ik heb er 1. denk ik. ik lees op internet dat een Ingens stekels heeft, de mijne heeft dat niet. Zijn er meerdere soorten van de Ingens? Gr. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
de cactussen op balkon. Gepubliceerd: 08 mei 2016 46 keer bekeken |
Kan ik dat al doen, omdat ijsheilige 11 mei is en het mooi weer blijft volgens de voorspellingen. Aangezien het ook meestal vorst aan de grond is wat nog wel eens gebeuren kan en omdat ik een balkon heb 2 hoog. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kalanchoe orygalis copper spoon Gepubliceerd: 26 jan 2016 12 keer bekeken |
https://t Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kalanchoe orgyalis copper spoon Gepubliceerd: 28 nov 2015 8 keer bekeken |
https://t Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zijn mijn vetplanten ziek? Gepubliceerd: 15 jul 2015 37 keer bekeken |
Ik heb een aantal vetplantjes zelf opgekweekt. Ze groeien over het algemeen goed maar sinds een paar dagen geleden zijn ze ineens uitgedroogd. De 'bladeren' zijn niet dik en stevig zoals normaal. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe heet deze puntige cactus? Gepubliceerd: 04 jul 2015 131 keer bekeken |
Hoi, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke kamer plant voor elke temperatuur Gepubliceerd: 29 jun 2015 30 keer bekeken |
Beste allemaal. voor in de keuken/kantine van onze stichting ben ik op zoek naar een paar mooie grote (groeiende) kamerplanten die tegen elke nederlandse temperatuur kunnen en groen blijven. De ruimte is zeer licht maar geen direct zonlicht. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
naam cactus Gepubliceerd: 23 sep 2014 7 keer bekeken |
https://tinyurl.com/yyvsgjjv Lees verder... |
| Forumonderwerp |
enten van cactussen Gepubliceerd: 07 sep 2014 137 keer bekeken |
Hallo allemaal,Ik heb sinds ongeveer een jaar diverse cactussen en vetplanten en koop steeds weer wat nieuws.Weet niks van benamingen enz. Is gewoon een leuke hobby om af en toe wat mee te doen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
enkele vraagjes Gepubliceerd: 09 aug 2014 5 keer bekeken |
Ik heb enkele vraagjes over verplanting, zaaien en aankopen.Mijn eerste vraag is, wanneer is de beste periode om een vijgenboom te verplanten en welke grond is meest geschikt voor deze plant. Vraag 2 , ik zou Lees verder... |
| Forumonderwerp |
help mijn cactus word zwart en slap! Gepubliceerd: 12 mrt 2014 1,968 keer bekeken |
Wat is er met mijn cactus aan de hand, en wat kan ik eraan doen dat ie dit overleeft? ik heb dit nog nooit eerder gezien.het kan wel zijn dat dit door de plantenvoeding komt die ik laatst heb Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zaden van cactussen of vetplanten. Gepubliceerd: 27 jan 2014 21 keer bekeken |
Hallo,
Ik wil graga planten gaan kweken voor in mijn huiskamer.Kan vetplanten zijn cactussen of iets anders.Nu is het zo betsaan er zaadjes om ze te kweken en zo ja waar kan ik die vinden?
groetjesAgnetha Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cactussen en vetplanten Gepubliceerd: 13 sep 2013 13 keer bekeken |
Ik wil de cactussen en vetplanten naar binnen doen ivm met de vele regen,kunnen niet beschut staan, is dat een goed plan, of is dat slecht met die natte aarde? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
overwaterde aloe broomii Gepubliceerd: 04 aug 2013 17 keer bekeken |
Hallo leden, ik ben hier nieuw op het forum en bezit enkele cactussen en vetplanten. Ik heb alleen een kleine basiskennis dus zou ik graag jullie hulp willen. Ik heb namelijk een Aloë Broomii als ik het Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ik heb 4 cactussen/vetplanten, hoe heten ze? Gepubliceerd: 07 nov 2012 56 keer bekeken |
Ik zou graag willen weten welke soorten cactussen/vetplanten deze zijn? Dan kan ik meer informatie over hun verzorging opzoeken:)
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Nummer 1: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
correcte naam en verzorging van euphorbia cactus Gepubliceerd: 23 sep 2012 67 keer bekeken |
Ik heb deze Euphorbia een 5-tal jaren geleden gekregen van een cactusliefhebber. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
voeding Gepubliceerd: 31 aug 2012 112 keer bekeken |
Morgen, 1 september : weer de ''r'' in de maand, stoppen met voeden van de cactussen en vetplanten?
Hoelang mogen ze buiten blijven staan? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
verzorging mini-cactussen Gepubliceerd: 09 mei 2012 33 keer bekeken |
Goedendag!
Ik heb van mijn geliefde twee minicactussen gekregen op een mooie dag in februari :) Een paar weken geleden heb ik er zelf nog een derde bij gekocht omdat ik ze heel leuk vind. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
juiste plant voor een lastige (?) plek Gepubliceerd: 10 mrt 2012 28 keer bekeken |
Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar planten in het raamkozijn. Zodra de zomer komt, staan ze heel de middag in de volle zon. En s winters natuurlijk helemaal niet. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe heet dit kleine cactusje? Gepubliceerd: 02 mrt 2012 2 keer bekeken |
help! ik heb echt alle sites en plaatjes op google afgestruind maar kan de naam van dit kleine plantje niet vinden. heb het nodig voor een opdracht voor de Design academy.. maar moet dus Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat is of zijn uw lievelings kamerplant(en) ? Gepubliceerd: 15 jan 2012 11 keer bekeken |
Mijn lievelings kamerplanten zijn. Lees verder... |