Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp mijn vetplant wordt opgegeten?

Gepubliceerd: 09 dec 2019

719 keer bekeken
Hallo, Ik heb een vetplant en er zijn V vormige stukken 'uit gebeten' lijkt het.
Lees verder...
Forumonderwerp aloe soort?

Gepubliceerd: 04 mei 2018

74 keer bekeken
Is deze plant een aloë soort? Neem aan van wel. Welke naam heeft ie dan?
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactus is dit?

Gepubliceerd: 15 apr 2018

53 keer bekeken
Op vakantie in Melbourne fotografeerde ik deze cactus in een tuin vol met cactussen. Weet iemand hoe deze heet?
Lees verder...
Forumonderwerp red mijn plant

Gepubliceerd: 06 dec 2017

108 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp euphorbia ingens.

Gepubliceerd: 15 nov 2016

44 keer bekeken
ik heb er 1. denk ik. ik lees op internet dat een Ingens stekels heeft, de mijne heeft dat niet. Zijn er meerdere soorten van de Ingens? Gr.
Lees verder...
Forumonderwerp de cactussen op balkon.

Gepubliceerd: 08 mei 2016

46 keer bekeken
Kan ik dat al doen, omdat ijsheilige 11 mei is en het mooi weer blijft volgens de voorspellingen. Aangezien het ook meestal vorst aan de grond is wat nog wel eens gebeuren kan en omdat ik een balkon heb 2 hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp kalanchoe orygalis copper spoon

Gepubliceerd: 26 jan 2016

12 keer bekeken
https://t
Lees verder...
Forumonderwerp kalanchoe orgyalis copper spoon

Gepubliceerd: 28 nov 2015

8 keer bekeken
https://t
Lees verder...
Forumonderwerp zijn mijn vetplanten ziek?

Gepubliceerd: 15 jul 2015

37 keer bekeken
Ik heb een aantal vetplantjes zelf opgekweekt. Ze groeien over het algemeen goed maar sinds een paar dagen geleden zijn ze ineens uitgedroogd. De 'bladeren' zijn niet dik en stevig zoals normaal.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze puntige cactus?

Gepubliceerd: 04 jul 2015

131 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp welke kamer plant voor elke temperatuur

Gepubliceerd: 29 jun 2015

30 keer bekeken
Beste allemaal. voor in de keuken/kantine van onze stichting ben ik op zoek naar een paar mooie grote (groeiende) kamerplanten die tegen elke nederlandse temperatuur kunnen en groen blijven. De ruimte is zeer licht maar geen direct zonlicht.
Lees verder...
Forumonderwerp naam cactus

Gepubliceerd: 23 sep 2014

7 keer bekeken
https://tinyurl.com/yyvsgjjv
Lees verder...
Forumonderwerp enten van cactussen

Gepubliceerd: 07 sep 2014

137 keer bekeken
Hallo allemaal,Ik heb sinds ongeveer een jaar diverse cactussen en vetplanten en koop steeds weer wat nieuws.Weet niks van benamingen enz. Is gewoon een leuke hobby om af en toe wat mee te doen.
Lees verder...
Forumonderwerp enkele vraagjes

Gepubliceerd: 09 aug 2014

5 keer bekeken
Ik heb enkele vraagjes over verplanting, zaaien en aankopen.Mijn eerste vraag is, wanneer is de beste periode om een vijgenboom te verplanten en welke grond is meest geschikt voor deze plant. Vraag 2 , ik zou
Lees verder...
Forumonderwerp help mijn cactus word zwart en slap!

Gepubliceerd: 12 mrt 2014

1,968 keer bekeken
Wat is er met mijn cactus aan de hand, en wat kan ik eraan doen dat ie dit overleeft? ik heb dit nog nooit eerder gezien.het kan wel zijn dat dit door de plantenvoeding komt die ik laatst heb
Lees verder...
Forumonderwerp zaden van cactussen of vetplanten.

Gepubliceerd: 27 jan 2014

21 keer bekeken
Hallo, Ik wil graga planten gaan kweken voor in mijn huiskamer.Kan vetplanten zijn cactussen of iets anders.Nu is het zo betsaan er zaadjes om ze te kweken en zo ja waar kan ik die vinden? groetjesAgnetha
Lees verder...
Forumonderwerp cactussen en vetplanten

Gepubliceerd: 13 sep 2013

13 keer bekeken
Ik wil de cactussen en vetplanten naar binnen doen ivm met de vele regen,kunnen niet beschut staan, is dat een goed plan, of is dat slecht met die natte aarde?
Lees verder...
Forumonderwerp overwaterde aloe broomii

Gepubliceerd: 04 aug 2013

17 keer bekeken
Hallo leden, ik ben hier nieuw op het forum en bezit enkele cactussen en vetplanten. Ik heb alleen een kleine basiskennis dus zou ik graag jullie hulp willen. Ik heb namelijk een Aloë Broomii als ik het
Lees verder...
Forumonderwerp ik heb 4 cactussen/vetplanten, hoe heten ze?

Gepubliceerd: 07 nov 2012

56 keer bekeken
Ik zou graag willen weten welke soorten cactussen/vetplanten deze zijn? Dan kan ik meer informatie over hun verzorging opzoeken:) Hoop dat jullie mij kunnen helpen! Nummer 1:
Lees verder...
Forumonderwerp correcte naam en verzorging van euphorbia cactus

Gepubliceerd: 23 sep 2012

67 keer bekeken
Ik heb deze Euphorbia een 5-tal jaren geleden gekregen van een cactusliefhebber.
Lees verder...
Forumonderwerp voeding

Gepubliceerd: 31 aug 2012

112 keer bekeken
Morgen, 1 september : weer de ''r'' in de maand, stoppen met voeden van de cactussen en vetplanten? Hoelang mogen ze buiten blijven staan?
Lees verder...
Forumonderwerp verzorging mini-cactussen

Gepubliceerd: 09 mei 2012

33 keer bekeken
Goedendag! Ik heb van mijn geliefde twee minicactussen gekregen op een mooie dag in februari :) Een paar weken geleden heb ik er zelf nog een derde bij gekocht omdat ik ze heel leuk vind.
Lees verder...
Forumonderwerp juiste plant voor een lastige (?) plek

Gepubliceerd: 10 mrt 2012

28 keer bekeken
Hallo allemaal. Ik ben op zoek naar planten in het raamkozijn. Zodra de zomer komt, staan ze heel de middag in de volle zon. En s winters natuurlijk helemaal niet.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet dit kleine cactusje?

Gepubliceerd: 02 mrt 2012

2 keer bekeken
help! ik heb echt alle sites en plaatjes op google afgestruind maar kan de naam van dit kleine plantje niet vinden. heb het nodig voor een opdracht voor de Design academy.. maar moet dus
Lees verder...
Forumonderwerp wat is of zijn uw lievelings kamerplant(en) ?

Gepubliceerd: 15 jan 2012

11 keer bekeken
Mijn lievelings kamerplanten zijn.
Lees verder...