Muur uitbouw buren camoufleren

Startpagina >> Overzicht forums >> Tuin ontwerp en tuin aanleg forum >> Muur uitbouw buren camoufleren
U bent niet ingelogd
Muur uitbouw buren camoufleren
Minik :
23-05-2008
Tot mijn grote verdriet gaan onze buren uitbouwen, waardoor wij een muur van 3 meter hoog en 2,5 meter lang als erfafscheiding krijgen, waar wij vanaf de bank in de huiskamer tegenaan gaan kijken, in plaats van naar lucht en wolken.......
Onze tuin ligt op het zuiden en de muur komt west, dus wij gaan de namiddagzon missen en zullen in de winter ook wel minder licht in de kamer krijgen.
Nu wil ik graag dat deze muur (voor zover dat mogelijk is!) zo min mogelijk opvalt. Ik wilde hem eerst in een lichte kleur schilderen (de buren vinden alles ok) maar kreeg het advies dat niet te doen omdat de muur dan juist extra zou opvallen? Laten begroeien zou natuurlijk ook kunnen maar dan wel iets met lekker frisgroene blaadjes denk ik (maar wat?).
Ik zou erg graag tips krijgen van mensen die ervaring/verstand hebben van dit soort zaken. Hoe laat ik deze muur zo min mogelijk opvallen?
Alvast heel erg bedankt voor uw reactie.
Minik
PS: Ik was vergeten erbij te vermelden, dat de muur naast ons terras komt, waardoor ik geen planten kan nemen die al te veel mijn tuin inkomen, zoals een haag ofzo, dat is echt te breed.

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Ontoelaatbare inhoud Ontoelaatbare inhoud melden