Tuinpad van metselzand: kan dat?

Startpagina >> Overzicht forums >> Tuin ontwerp en tuin aanleg forum >> Tuinpad van metselzand: kan dat?
U bent niet ingelogd
Tuinpad van metselzand: kan dat?
Anoniem :
31-07-2008
Ik bewoon een huurwoning en wil graag op het tuinpad wat metselzand opbrengen. Het is relatief goedkoop en gemakkelijk aan te brengen. De volgende huurder kan alsnog bestraten. Ik bedoel dat gelige (scherp ?)zand met wat klein grind erin. Mijn pad is nu nog kale grond. Het is al flink aangelopen, want het ligt er al twee jaartjes zo bij. Ik heb het altijd bij gehouden ivm onkruid. Bij droog zonnig weer schoffel ik het een beetje. Heel erg ontevreden ben ik er niet over. Met al die regen dit jaar werd het af en toe wat modderig. Mijn vraag is of ik het zgn metselzand (eventueel gemengd met wat fijn grind) gebruiken op mijn pad? Kan ik dat zand eventueel ook in mijn borders gooien? Ik heb overwegend planten die graag goed afwaterend staan zoals lavendel en thijm enz. Of verdicht dit zand juist? Misschien dat ik over dit zand het volgende jaar nog wat grind strooi.
Alvast hartelijk bedankt voor jullie antwoord!
 Reageren op dit tuinforum bericht Reageren op dit bericht

Reageren op dit tuinforum bericht Reageren op dit bericht Ontoelaatbare inhoud Ontoelaatbare inhoud melden