Foto en (superthrive) voeding brugmansia.

Startpagina >> Overzicht forums >> Exotische planten forum >> Foto en (superthrive) voeding brugmansia.
U bent niet ingelogd
Foto en (superthrive) voeding brugmansia.
Fam-bos :
07-09-2006
Hoi,

Ik heb de laatste weken getest met Super Thrive op mijn brugmansia en het volgende ervaren.

SuperThrive werkt niet en verslechterd zelfs de toestand van de brugmansia (na toediening van vloeibare plantenvoeding met SuperThrive werdt de plant elke keer geel en liet hij blad vallen, als ik geen SuperThrive toevoegde maar wel vloeibare plantenvoeding, dan werdt de plant mooi vol en groen).

De beste resultaten verkrijg ik als ik wekelijks vloeibare plantevoeding (universeel) gebruik.

SuperThrive en Nitrozyme zijn ook ook getest op jonge Citroen Plantjes van ongeveer 1 cm hoog.

Het plantje met SuperThrive stopte met groeien, werdt geel en ging uiteindelijk dood, de plantjes met pokon groeide goed en de plantjes/zaadjes die geweekt waren in Nitrozyme en later nog één keer nitrozyme door de grond kregen groeide nog veel beter.

De bijgevoegde foto is niet erg mooi, sorry.
Maar vorige week hebben we flinke storm gehad hier in zeeland en toen is de plant omgevallen en behoorlijk kappot gewaaid (meer dan de helft van zijn blad en knoppen is eruit gewaaid/gevallen), Wat u op de foto ziet is helaas slechts het overgebleven restant.

Groetjes,
Adriaan B

22653

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Ontoelaatbare inhoud Ontoelaatbare inhoud melden