Hoge bomen

U bent niet ingelogd
Hoge bomen
Anoniem :
01-05-2006
hallo,
'k Weet niet of ik hier het juiste forum heb, maar ik heb een probleem ivm de sparren die onze buur geplant heeft. Wij hebben maar een klein tuintje (ongeveer 20mē) en langs de westkant staat een hoge muur (3m denk ik) Die muur neemt toch al een groot deel van ons zonlicht weg, en nu heeft die buurman een paar jaar terug blijkbaar sparren geplant die nu zo'n meter boven die muur uitkomen. Nu hebben we dus nog minder zonlicht, vooral dan het aangename avondzonnetje. Door de huizen hebben wij zowiezo al weinig zon. Bijkomend probleem, vorige zomer vond hij het ook nodig om bij droog weer zijn sparren te besproeien met zijn tuinslang. Zitten wij daar gezellig op het terras met een boek, of te eten, en dan ineens een douche over onze spullen! Dit kan toch niet! Toen ik hem daarover aansprak kreeg ik enkel het botte antwoord "ik moet mijn bomen water geven!" Bij verdere pogingen kreeg ik de deur op mijn neus. Het is een bullebak en ik durf hem verder niet meer aanspreken over de hoogte van die sparren. Is dit toegestaan, dat je je buren het zonlicht ontneemt door zulke bomen te planten op plaatsen met kleine achtertuintjes?
Wie kan mij raad geven? Want de zomer komt eraan en ik zal nooit rustig kunnen zitten, ten eerste zonder het risico nat te worden en dan ook nog eens met weinig of geen avondzon, want wie weet hoeveel hoger ze nog worden.
Bedankt alvast,
Groeten

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Ontoelaatbare inhoud Ontoelaatbare inhoud melden