Lariks

U bent niet ingelogd
Lariks
Kruimel :
27-05-2008
ikheb een paar maanden geleden een 25 jaar oude lariks om geplant hij is uit de tuin van mijn oma wij hebben met zijn gehele kluit uitgegraven en daarna bij ons in de tuin in een ruim gat gepoot en aangevuld met zand en aan gewaterd tevens heb ik er een buis bij ingegraven om daardoor direct water bij zijn wortels te kunnen geven ook heb ik hem wat coniferenmest gegeven maar nu is het probleem dat de lariks helemaal geel is en al zijn naalden laat vallen hij wordt harstikke kaal nu heb ik wat navraag gedaan bij een tuincentrum of ik de lariks nu als verloren moet zien en hem beter uit de tuin kan verwijderen want delariks ziet er nu niet uit maar tegen mij werd door een medewerker verteld dat de lariks nu zijn naalden laat vallen omdat hij verplant is en bezig is met nieuwe wortels maken en daar als zijn voedingsstoffen nu in steekt en dat de lariks pas als hij volgend jaar niet is uitgesprongen als verlren beschouwd mag worden wie weet iets af van de verzorging van de lariks en of bovenstaand verhaal klopt of dat ik hen nu al als dood moet beschouwen alle informatie is welkom deze lariks heeft voor mij een grote betekenis en zou alles willen doen om hem te redden als dat nog kan

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Ontoelaatbare inhoud Ontoelaatbare inhoud melden