Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Tuininformatie 3 tips voor een onderhoudsvrije tuin

Gepubliceerd: 24 mei 2024

53 keer bekeken
Veel mensen zoeken manieren om hun tuin onderhoudsarm te maken zodat ze meer tijd hebben om van het buitenleven te genieten zonder veel werk.
Lees verder...
Forumonderwerp is deze paddestoel slecht voor mijn plant?

Gepubliceerd: 09 okt 2023

56 keer bekeken
Mijn sinaasappelboom heeft deze zomer buiten op het balkon gestaan, en nu is er een soort paddestoel in gegroeid. Het is gegroeid op de plek waar ik zo'n plastic bewateringsbol heb zitten. Is deze paddestoel slecht voor mijn plant?
Lees verder...
Tuininformatie tips voor het inrichten van een diervriendelijke tuin

Gepubliceerd: 06 mrt 2023

33 keer bekeken
Een diervriendelijke tuin kan zeker de moeite waard zijn; niet alleen voor je eigen plezier, maar ook voor je huisdieren, de wilde dieren en ons milieu.
Lees verder...
Tuininformatie 5 tips voor een hondbestendige tuin

Gepubliceerd: 28 jul 2022

39 keer bekeken
De roodborstjes tjilpen, het is warm genoeg om je hond weer in je tuin te laten lopen, en niemand van ons kan stoppen met niezen. Dat klopt: er is weer een glorieus tuinseizoen aangebroken!
Lees verder...
Forumonderwerp aangetaste ficus

Gepubliceerd: 08 okt 2021

60 keer bekeken
Mijn ficus is aangetast. Sommige bladeren krijgen bruine strepen en aan de onderkant va
Lees verder...
Tuininformatie kunstgras: de tuintrend van deze zomer!

Gepubliceerd: 27 jul 2021

46 keer bekeken
Dat kunstgras dé tuintrend van deze zomer is daar weten ze bij Top Kunstgras uit Haelen in Limburg alles van.
Lees verder...
Forumonderwerp een begin maken met kamerplanten

Gepubliceerd: 09 sep 2019

43 keer bekeken
Na 18 jaar wonen in dezelfde apartement, wil ik weer een poging doen om kamerplanten aan te schaffen.
Lees verder...
Forumonderwerp slakken....

Gepubliceerd: 02 apr 2017

682 keer bekeken
Slakken zijn een terugkerende irritatie, zeker als het er buitensporig veel zijn. Nu las ik onlangs op een weblog, welke weet ik niet meer, maar iemand schreef, dat ze de doppen van walnoten tegen slakken gebruikte.
Lees verder...
Forumonderwerp verdikt teentje kanarie

Gepubliceerd: 22 aug 2016

33 keer bekeken
Een paar van mijn kanaries hebben dit, wat is dit? Zijn ze gestoken door muggen of bloedluis en kan dit behandeld worden? Hebben ze er last van? is de foto ook gekomen? De voliere staat buiten.
Lees verder...
Forumonderwerp tropische binnenplanten identificatie

Gepubliceerd: 02 jul 2016

36 keer bekeken
We hebben een aantal binnenplanten die het goed doen, en eentje die ook mini-plantjes of zaailingen op de rand van het blad vormt. Graag zou ik weten welke planten dit zijn, om te weten te komen hoe ik ze nog beter kan verzorgen.
Lees verder...
Bedrijven terra equipment

Gepubliceerd: 10 aug 2015

2 keer bekeken
Terra Equipment is een online webshop waar men de benodigdheden vindt voor reptielen- en amfibieënhobby, hierbij kunt u denken aan reptielenvoer, voedseldieren en de meest uiteenlopende terraria-accessoires.
Lees verder...
Bedrijven peter's flora&fauna service

Gepubliceerd: 10 aug 2015

2 keer bekeken
Peter's Flora&Fauna Service is een bedrijf dat zich bezighoud met het onderhoud van Uw gehele tuin. Van het snoeiwerk tot aan het aanleggen van Uw tuin. Tevens schilderen wij ook Uw tuinhuis of hek.
Lees verder...
Forumonderwerp adder??

Gepubliceerd: 10 jul 2015

24 keer bekeken
Beste forumleden, Is dit een adder? Helaas kon ik de ogen niet zien. Behoorlijk groot exemplaar. Geen ring bij de kop. Dus geen ringslang... Groetjes, Mia
Lees verder...
Forumonderwerp composthoop aanleggen

Gepubliceerd: 08 jun 2015

28 keer bekeken
Hallo leden van het forum,
Lees verder...
Forumonderwerp jonge merel

Gepubliceerd: 01 jun 2015

107 keer bekeken
Jongens, hier ben ik weer.. Bij het bezig zijn in de tuin heb ik het nest jonge merels verstoord. Volgens mij is er eentje uitgesprongen. Het nest bevindt zich in de klimopafsluiting.
Lees verder...
Forumonderwerp vakantieopvang huisdieren

Gepubliceerd: 17 jan 2015

8 keer bekeken
Ik kwam en geweldige website tegen: https://tinyurl.com/y5wgh24d
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welk beestje dit is ?

Gepubliceerd: 09 aug 2014

28 keer bekeken
Ik heb deze beestjes in mijn tuin lopen. Over tuinset, straatwerk en overde muur.. heb ze gelukkig nog niet ontdekt in de planten. Wie weet wat het zijn en wat ik er aan kan doen ?
Lees verder...
Forumonderwerp vreemde worm

Gepubliceerd: 27 mei 2014

85 keer bekeken
Ik weet niet of dit in het water thuishoort (denk het niet) maar ik zag dit vreemde wormpje bij de vijver, iemand een idee?
Lees verder...
Forumonderwerp nieuw tuintje

Gepubliceerd: 15 nov 2013

1 keer bekeken
Binnenkort heb ik een eigen tuintje. Het is klein (30m2) en erg schaduwrijk. Toch wil ik er iets moois van maken. Heeft iemand tips voor beplanting? Ik zoek vooral naar planten die niet giftig zijn voor de hond!
Lees verder...
Forumonderwerp overlast tortelduiven

Gepubliceerd: 15 jul 2013

791 keer bekeken
Gaan ze ooit verhuizen of blijven ze eeuwig rond onze wijk hangen?Hoe verjaag je ze?
Lees verder...
Forumonderwerp hond en onkruid en schoonmaakazijn

Gepubliceerd: 03 jul 2013

964 keer bekeken
Onze achtertuin heeft een groot gedeelte terras met kleine straatsteentjes, en natuurlijk dus heel veel voegen, waar steeds meer onkruid welig tiert.
Lees verder...
Forumonderwerp plant tegen slakken?

Gepubliceerd: 01 jul 2013

53 keer bekeken
Ergens las ik dat de oosterse karmijnbes een goede anti-slak plant is. Maar hoe dan? Dat stond er niet bij. Alleen door er te staan? Aftreksel maken en gieten? Is een harstikke giftige plant. Wie weet meer?
Lees verder...
Forumonderwerp tuindieren?

Gepubliceerd: 29 apr 2013

21 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp aan komen waaien...

Gepubliceerd: 23 apr 2013

23 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp en wie is deze schoonheid?

Gepubliceerd: 22 feb 2013

134 keer bekeken
Dit vogeltje komt af en toe een zaadje meepikken.. iemand een idee wat dit is? Op de foto lijkt hij wel vrij geel. Het rugje is zo goed als wit..
Lees verder...