Wie kan me helpen aan een metalen tuinboog zoals in de Monettuin te vinden is ? Ik wil een blauwe
regen hier langs leiden. Omdat de boog in het midden van m'n tuin zou moeten staan en we eronder
door moeten kunnen lopen, zou de metalen boog ca. 4 meter breed moeten zijn. Wie helpt of heeft een
leuk idee want ik kan zo'n boog nergens kopen!
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Reacties
Jolande:
26-03-2005
Je kunt naar een bedrijf toe gaan die dit soort dingen zelf lassen. Maar daarvoor moet even Googelen
of kijken in de gouden gids, bij jou in de buurt.
Anoniema:
27-03-2005
Door een smid laten maken.Er zijn tegenwoordig overal smeden die bv. sierhekken maken.Bij een kennis
van me heeft een smid ter plekkeeen hele metalen pergola gemaakt.Ook zijn er hobbyisten, zoals mijn
tuinhulp, die een lasapparaat hebben om zoiets te maken.
Jerry 1:
27-03-2005
Idd een bedrijf bellen wat sierhekken maakt, hebben voor een vriend van mij rozen bogen gemaakt
precies zo als hij wilde, en je kan zelf de kleur kiezen.
Jeppe:
27-03-2005
ik weet niet uit welke streek je komt,maar in streken waar fruitteelt is kan je makkelijk aan zo een
bogen komen?dit zijn namelijk de bogen die ze gebruiken om plastiek tunnels mee te zetten.ik heb er
zelf ook staan voor klimrozen over het terras te laten groeien.ongeveer 4m breed en 3m hoog
Miriam:
30-03-2005
Als je een mooie boog zoekt, die ook een paar centen mogen kosten, dan heeft Country Garden
(Duitsland) ontzettende mooie. Kijk dan maar eens op www.country-garden.de
Gre:
01-04-2005
Jaaaaaa.... bedankt iedereen voor alle reacties en dan met name Miriam en webmaster: de
Anlehnlaubengang die ook nog Monet heet: gevonden. Bij de Country Garden die zich in Duitsland
bevindt en de prijs is 298 of 348 euro met allerlei mogelijkheden, je kan het daar krijgen zoals je
het hebben wil. Erg bedankt!!!! Nu het vervoer nog uit Duitsland.....
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht