Snoeischaren

U bent niet ingelogd
Snoeischaren
Eke :
06-02-2006

Voor mijn studie Industrieel Ontwerpen aan de technische universiteit in Delft ben ik met een aantal medestudenten aan een project begonnen om een snoeischaar te ontwerpen. Wij zullen deze schaar moeten ontwerpen, uitwerken, een model ervan moeten maken en moeten testen. Aan het begin van zo'n opdracht is het fijn om wat informatie te krijgen van mensen die vaak met dergelijke gereedschappen werken.

De snoeischaar zal elektrisch worden aangedreven (takken tot en met drie centimeter zouden wij graag willen kunnen doorknippen) en zal aan een verlengstuk komen (+/- 1.5 meter) om ook hogere takken te kunnen bereiken. Graag zou ik u willen vragen wat u graag terug zou willen zien in een dergelijk product. Ook ben ik erg benieuwd naar de soort producten die u nu gebruikt en wat voordelen of nadelen van deze producten zijn. Als laatste ben ik geïnteresseerd in de meest voorkomende bomen (in Nederland) die vaak worden gesnoeid of juist moeilijk zijn om te snoeien. Op deze manier kunnen wij vanaf het begin van ons project meteen de wensen van de gebruikers in beschouwing nemen.

Ik hoop dat het mogelijk is deze vragen spoedig te beantwoorden. Verwijzingen naar sites of personen zijn natuurlijk ook erg welkom. Bij voorbaat dank voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Eke Rebergen

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Ontoelaatbare inhoud Ontoelaatbare inhoud melden