Enkele jaren geleden heb ik een tiental ramen van een Hall's serre moeten vervangen. Dit koste mij
+/- € 250,00 Dit jaar heb ik weer prijs, door een zware tak die op mijn serre is gevallen. Nu zijn
er ongeveer 15 ramen gesneuveld. Een nieuwe serre kost mij +/- 500 € in de Makro. Is er iemand die
mij een adres kan geven waar ik goedkoper aan glas of een andere oplossing kan geraken?
Groetejes,
Dirk
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Reacties
Bird:
18-12-2006
heb je geen glas verzekering glasschade wordt bij mij gedekt door de glasverzekering.
groet Dirk.
Greenconnection:
18-12-2006
Koop dubbelwandig kunststof platen en je hebt minder snel schade en de kas is beter geisoleerd!
Plantadvies:
18-12-2006
marktplaats.
Plantadvies
http://plantadvies.web-log.nl/
Anoniem:
18-12-2006
Bomen verwijderen of op z.n minst jaarlijks goed snoeien.Plaats nooit een glazen serre/kas onder
bomen!
Bird:
19-12-2006
greenconnection heeft gelijk wat betreft de isolatie waarde van kunststof,maar ik kies dan toch voor
dubbel glas vanwege het lawaai tijdens regen en hagel,op kunststof geeft dit veel herrie en bij een
serre hoor je dit door het hele huis.
nog bedankt greenconnection voor je raad over mijn restrepia
ze groeit nu goed en houd dit nieuwe blad ook goed als ze bloeit
zal ik een foto plaatsen.
groet Dirk
Mtb:
19-12-2006
Aan Bird: Glazen daken en/of kunststof daken kunnen niet verzekerd worden!
Helaas.
Jvds:
19-12-2006
Misschien kan je er een net boven spannen?
Jurgen
Anoniem:
20-12-2006
Anoniem schreef:
Dit jaar heb ik weer prijs, door een z w a r e tak die op mijn serre is gevallen.
Daar helpt geen net tegen.
Bird:
20-12-2006
Als je boom ieder jaar takken verliest zou ik toch eens contact opnemen met een boomverzorger om te
kijken of de boom wel gezond is het is niet normaal dat een boom jaarlijks zware takken verliest.
En voor Mtb mijn glazen serredak is wel verzekerd,dit kon doordat ik gelaagd glas en geen bomen
boven de serre heb.
nog een vraag voor anoniem,is de boom jullie eigendom?
Dirk
Anoniem:
20-12-2006
Dat is een goede vraag Dirk, i.v.m. aansprakelijkheid.
Ik ben nieuwsgierig.
Jvds:
20-12-2006
Zo zwaar zal die tak niet geweest zijn anders was de serre wel bezweken......
en wat denk je wat voor net er onder een trapeze hangt?
Anoniem:
21-12-2006
Een vangnet?
Anoniem:
23-12-2006
Vraag gewoon eens rond bij bloemisten en groentenhandelaars in de buurt. Er zijn namelijk constant
personen die stoppen en maar al te graag van hun glas af zouden geraken nu je in container parken en
dergelijk moet betalen.
Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht