Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp viburnum x carlcephalum

Gepubliceerd: 29 jul 2015

35 keer bekeken
Ik wil deze plant graag vermeerderen/stekken. hoe pak ik dat aan?
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai mix, van welke bomen zijn de zaadjes?

Gepubliceerd: 27 feb 2014

228 keer bekeken
Hallo,Ik heb een bonsai mix gekregen met 6 verschillende soorten zaadjes.nu zou ik graag willen weten welk zaadje bij welke naam hoort.op de verpakking staan de volgende namen:
Lees verder...
Forumonderwerp okkernotenboom stekken

Gepubliceerd: 20 okt 2013

852 keer bekeken
We zijn vandaag gaan okkernoten rapen in het bos. Omdat dit zo'n leuke ervaring was en mijn groene vingers beginnen te kriebelen had ik graag wat meer info gehad om zelf zo'n boom proberen te kweken.
Lees verder...
Forumonderwerp is het erg om pruimstenen uit te drogen voor zaad?

Gepubliceerd: 13 jul 2013

13 keer bekeken
hallo,ik ben op reis in italie en heb op de fruitmarkt mini pruimen gezien.ze zijn amper een kwartelei groot en ja ze zijn rijp.ik zou ze graag willen zaaien maar las op een van de vorige topics hier dat
Lees verder...
Forumonderwerp nu al beukenootjes? en wat doen om te zaaien?

Gepubliceerd: 26 jun 2013

1,257 keer bekeken
hallo,ik ben vandaag naar het bos geweest met een vriend, en zag dat er nu al beukennootjes waren! ze zijn nog groen maar ik wil wel eens expirimenteren met een beuk te enten of andere vermeerderingen.
Lees verder...
Forumonderwerp carex morrowii 'variegata'

Gepubliceerd: 26 okt 2011

41 keer bekeken
ls,
Lees verder...
Forumonderwerp ziziphus jujuba

Gepubliceerd: 26 feb 2011

7 keer bekeken
Beste mensen, Is het mogelijk een Ziziphus jujuba te stekken?En als het mogelijk is in welke maand word ie dan gestekt? groetjes Fanny
Lees verder...
Forumonderwerp kastanje stekken?

Gepubliceerd: 22 mrt 2010

394 keer bekeken
De paardenkastanje bij mijn moeder voor de deur is afgelopen week omgehakt. Omdat we er zo vele jaren van hebben genoten, zou ik hem graag als aandenken willen stekken.
Lees verder...
Forumonderwerp olijf stekken

Gepubliceerd: 03 jan 2010

187 keer bekeken
weet iemand misschien hoe ik een olijf kan stekken? Mvg, Jeffrey
Lees verder...
Forumonderwerp japanse esdoorn stekken/enten/zaaien

Gepubliceerd: 31 okt 2009

173 keer bekeken
Hallo mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp cactus in bloei

Gepubliceerd: 08 jul 2009

49 keer bekeken
Een paar dagen geleden vroeg ik mbv een foto of dat er een bloem in opkomst was of dat het een misvormde schijf was. Zie hier voor het antwoord.
Lees verder...
Forumonderwerp stekken op 1 mei

Gepubliceerd: 03 mei 2009

48 keer bekeken
Hallo, Geen beginneling meer, maar wou hier gewoon eens een bericht posten over het enten met het oog op verdere opkweek voor bonsai.
Lees verder...
Forumonderwerp albizia

Gepubliceerd: 02 feb 2009

14 keer bekeken
goede avond wie heeft er ervaring met het enten van albizia (de slaapboom) waneer is de beste tijd om dit te doen ?
Lees verder...
Forumonderwerp enten of stekken van magnolia grandifolia

Gepubliceerd: 09 nov 2008

561 keer bekeken
Kan je een magnolia grandifolia enten op een nieuwe onderstam ?
Lees verder...
Forumonderwerp beukenhaag

Gepubliceerd: 02 nov 2008

22 keer bekeken
Kan ik haagbeuk die ik wil gebruiken voor een haagje stekken ?Bloeit een bestaande haagbeuk, zodat er ergens zaad gevormd wordt, om dan evt. te zaaien ?Waar wordt het zaad gevormd bij de haagbeuk ? Groetjes Hein
Lees verder...
Forumonderwerp japanse esdoorn (acer)

Gepubliceerd: 07 sep 2008

5,540 keer bekeken
Beste plantenliefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp hoe stek ik deze plant

Gepubliceerd: 09 mei 2007

55 keer bekeken
Ik heb een kamerplant waar ik de naam niet van weet, en zou graag de onderste tak weghalen en er een nieuwe plant mee maken. Ik kan veel bloemen en planten stekken, maar weet niet hoe het met deze moet en of het wel kan?
Lees verder...