Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
viburnum x carlcephalum Gepubliceerd: 29 jul 2015 35 keer bekeken |
Ik wil deze plant graag vermeerderen/stekken. hoe pak ik dat aan? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bonsai mix, van welke bomen zijn de zaadjes? Gepubliceerd: 27 feb 2014 228 keer bekeken |
Hallo,Ik heb een bonsai mix gekregen met 6 verschillende soorten zaadjes.nu zou ik graag willen weten welk zaadje bij welke naam hoort.op de verpakking staan de volgende namen: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
okkernotenboom stekken Gepubliceerd: 20 okt 2013 852 keer bekeken |
We zijn vandaag gaan okkernoten rapen in het bos. Omdat dit zo'n leuke ervaring was en mijn groene vingers beginnen te kriebelen had ik graag wat meer info gehad om zelf zo'n boom proberen te kweken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
is het erg om pruimstenen uit te drogen voor zaad? Gepubliceerd: 13 jul 2013 13 keer bekeken |
hallo,ik ben op reis in italie en heb op de fruitmarkt mini pruimen gezien.ze zijn amper een kwartelei groot en ja ze zijn rijp.ik zou ze graag willen zaaien maar las op een van de vorige topics hier dat Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nu al beukenootjes? en wat doen om te zaaien? Gepubliceerd: 26 jun 2013 1,257 keer bekeken |
hallo,ik ben vandaag naar het bos geweest met een vriend, en zag dat er nu al beukennootjes waren! ze zijn nog groen maar ik wil wel eens expirimenteren met een beuk te enten of andere vermeerderingen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
carex morrowii 'variegata' Gepubliceerd: 26 okt 2011 41 keer bekeken |
ls, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ziziphus jujuba Gepubliceerd: 26 feb 2011 7 keer bekeken |
Beste mensen,
Is het mogelijk een Ziziphus jujuba te stekken?En als het mogelijk is in welke maand word ie dan gestekt?
groetjes Fanny Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kastanje stekken? Gepubliceerd: 22 mrt 2010 394 keer bekeken |
De paardenkastanje bij mijn moeder voor de deur is afgelopen week omgehakt. Omdat we er zo vele jaren van hebben genoten, zou ik hem graag als aandenken willen stekken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
olijf stekken Gepubliceerd: 03 jan 2010 187 keer bekeken |
weet iemand misschien hoe ik een olijf kan stekken?
Mvg,
Jeffrey Lees verder... |
| Forumonderwerp |
japanse esdoorn stekken/enten/zaaien Gepubliceerd: 31 okt 2009 173 keer bekeken |
Hallo mensen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cactus in bloei Gepubliceerd: 08 jul 2009 49 keer bekeken |
Een paar dagen geleden vroeg ik mbv een foto of dat er een bloem in opkomst was of dat het een misvormde schijf was. Zie hier voor het antwoord. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
stekken op 1 mei Gepubliceerd: 03 mei 2009 48 keer bekeken |
Hallo,
Geen beginneling meer, maar wou hier gewoon eens een bericht posten over het enten met het oog op verdere opkweek voor bonsai. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
albizia Gepubliceerd: 02 feb 2009 14 keer bekeken |
goede avond
wie heeft er ervaring met het enten van albizia (de slaapboom)
waneer is de beste tijd om dit te doen ? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
enten of stekken van magnolia grandifolia Gepubliceerd: 09 nov 2008 561 keer bekeken |
Kan je een magnolia grandifolia enten op een nieuwe onderstam ? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
beukenhaag Gepubliceerd: 02 nov 2008 22 keer bekeken |
Kan ik haagbeuk die ik wil gebruiken voor een haagje stekken ?Bloeit een bestaande haagbeuk, zodat er ergens zaad gevormd wordt, om dan evt. te zaaien ?Waar wordt het zaad gevormd bij de haagbeuk ?
Groetjes Hein Lees verder... |
| Forumonderwerp |
japanse esdoorn (acer) Gepubliceerd: 07 sep 2008 5,540 keer bekeken |
Beste plantenliefhebbers, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe stek ik deze plant Gepubliceerd: 09 mei 2007 55 keer bekeken |
Ik heb een kamerplant waar ik de naam niet van weet, en zou graag de onderste tak weghalen en er een nieuwe plant mee maken. Ik kan veel bloemen en planten stekken, maar weet niet hoe het met deze moet en of het wel kan? Lees verder... |