Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp vijver / zwemvijver

Gepubliceerd: 16 nov 2022

95 keer bekeken
Beste
Lees verder...
Forumonderwerp nieuw huisdier

Gepubliceerd: 26 nov 2015

23 keer bekeken
Naast mijn 2 honden en mijn kat, hebben we een nieuwe huisgenoot. Was van mijn stiefzoon maar de terrarium was te klein. Heeft bij ons een nieuw huis gevonden in een omgebouwde aquarium
Lees verder...
Forumonderwerp terraium met orchideeen .

Gepubliceerd: 13 aug 2015

20 keer bekeken
Hey Ik heb een aquarium (80à100 liter ) en ben op het idee gekomen om daar orchideeën in de houden , maar hoe begin je daaraan ?
Lees verder...
Bedrijven led-groeiverlichting.nl

Gepubliceerd: 10 aug 2015

3 keer bekeken
Alle led-kweeklampen en aquarium led-verlichting tegen gunstige prijzen.Wij geven de laagste prijsgarantie! Elders goedkoper, laat het ons weten.
Lees verder...
Bedrijven www.kwekerijplanten.nl

Gepubliceerd: 10 aug 2015

4 keer bekeken
Verkoop van tuinplanten via de web shop.Diverse soorten en heesters worden rechtstreeks van de diverse kwekerijen gekocht.
Lees verder...
Forumonderwerp sarasa wordt aangevallen door shubunkins en windes

Gepubliceerd: 19 jul 2015

133 keer bekeken
Goedemiddag,
Lees verder...
Forumonderwerp water geven aan phalaenopsis

Gepubliceerd: 08 jul 2015

34 keer bekeken
Ik las een artikel op internet om ijsklontjes op de aarde van de orchidee te leggen. Je zou 3 klontjes per plant per week moeten geven en 1 klontje zou je kunnen mengen met orchideeën mest.
Lees verder...
Forumonderwerp tropische en subtropische vissen buiten houden...

Gepubliceerd: 20 jun 2015

581 keer bekeken
Al aardig wat jaren hou ik elk jaar vanaf de lente t/m half oktober subtropische en tropische zoetwatervissen in buitenbakken. Gaat elk jaar goed. Ik hou ze buiten zonder verwarmingselement en zonder mechanische filtratie.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver opstarten na medicijn gebruik

Gepubliceerd: 16 jun 2015

105 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp visjes

Gepubliceerd: 25 mei 2015

13 keer bekeken
Beste, Heeft er iemand een idee ( grijze vis) ? Mvg, Maureen
Lees verder...
Forumonderwerp slijk in de vijver

Gepubliceerd: 22 apr 2015

277 keer bekeken
Hallo mijn naam is Carlo , en ik heb een vijver in mijn tuin die er sinds 2004 ligt. Nu heb ik al sinds vorig jaar een flinke laag slijk onderin de vijver liggen die waardoor telkens mijn pomp verstopt raakt.
Lees verder...
Forumonderwerp vissen met slijmbrok

Gepubliceerd: 30 mrt 2015

11 keer bekeken
Mijn vijvertje (0,5-1 m3) was vrijwel leegerooft door een reiger en een koppel ijsvogeltjes. Van mijn broer heb ik enkele weken geleden ca 15 Mona Lisas gekregen en uitgezet.
Lees verder...
Forumonderwerp sluierstaart varianten en voer

Gepubliceerd: 09 jan 2015

150 keer bekeken
Beste mensen!Ik heb een vraag!Zijn er geen enkele variante van de sluierstaart die drijvend voer mogen?Ik vind de ranchu en de black moor(butterfly) altijd best langwerpig.Alvast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp zeewater aquarium advies

Gepubliceerd: 28 sep 2014

18 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp nieuw aquarium

Gepubliceerd: 28 sep 2014

12 keer bekeken
Ik sinds kort een 25liter aquarium alles er op er aan. Twee weken gewacht. Gooi er twee vissen in panda nog wat.(grond vissen) en ze gaan dood binnen 2 dagen.
Lees verder...
Forumonderwerp trillend deksel/kap

Gepubliceerd: 29 jul 2014

63 keer bekeken
Wie heeft er ervaring met het volgende probleem? Mijn Juwel-aquarium van 60 cm heeft al heel lang last van een trillend deksel en dit maakt echt veel herrie. Het is niet continue, dan weer wel en dan weer niet. Het geluid is
Lees verder...
Forumonderwerp water verversing

Gepubliceerd: 17 jun 2014

18 keer bekeken
ik ga binnenkort 8-10 dagen op vakantie. iemand die ik wil wel voeren, maar niet echt water versing.is het slim om de dag ervoor ongeveer een derde tot de helft water te verversen ?
Lees verder...
Forumonderwerp jonge visjes beschermen - pvc buis

Gepubliceerd: 26 apr 2014

39 keer bekeken
Mij jonge visjes worden steeds opgegeten door de grote. Ik hoorde laatst iets over pvc buis, maar weet niet wat bedoeld wordt. Iemand enig idee?
Lees verder...
Forumonderwerp wit mist aquariu

Gepubliceerd: 22 apr 2014

10 keer bekeken
wie weet hoe ik het mist uit mijn bak kan krijgen.
Lees verder...
Forumonderwerp mama vanda en kleintje in bloei update

Gepubliceerd: 12 mrt 2014

12 keer bekeken
Ik heb thuis een vanda staan (witte) met een scheut. mama staat al sinds 2 maand in bloei en het kleintje heeft ondertussen ook een bloemstengel gemaakt. zal er eens een foto van maken.
Lees verder...
Forumonderwerp mijn 2 orchideeen!

Gepubliceerd: 11 mrt 2014

21 keer bekeken
Hallo, Ik denk dat ik raad nodig heb,Ik vrees namelijk dat ik verkeerd ben geholpen met mijn planten,
Lees verder...
Forumonderwerp zieke vis ??

Gepubliceerd: 21 feb 2014

13 keer bekeken
zag vanavond dat 1 van mijn danio`s heel rustig boven in de bak cirkels zat te zwemmen. sochtends zag ik nog niks.
Lees verder...
Forumonderwerp red claw

Gepubliceerd: 03 feb 2014

11 keer bekeken
Wie kan mij vertellen hoe ik het beste mijn Red Claw uit het aquarium kan halen en tijdelijk in een kweekbakje kan doen?
Lees verder...
Forumonderwerp terrasvijver bouwen

Gepubliceerd: 11 jan 2014

12 keer bekeken
Wij willen binnenkort beginnen met de bouw van een terras vijver(tje) van ca 2 bij 1 meter. Deze willen we maken van een houten omlijsting en vijverfolie.
Lees verder...
Forumonderwerp verzorging vleesetende planten

Gepubliceerd: 26 dec 2013

188 keer bekeken
Beste, Ik ben sinds begin september in het bezit van 2 vleesetende plantjes. Een Dionaea(vliegenvanger) en Sarracenia ( bekerplant ). Ze staan in 2 kleine potjes. Ik maak gebruik van de volgende verzorgingstips.
Lees verder...