Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
vijver / zwemvijver Gepubliceerd: 16 nov 2022 95 keer bekeken |
Beste Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuw huisdier Gepubliceerd: 26 nov 2015 23 keer bekeken |
Naast mijn 2 honden en mijn kat, hebben we een nieuwe huisgenoot. Was van mijn stiefzoon maar de terrarium was te klein. Heeft bij ons een nieuw huis gevonden in een omgebouwde aquarium Lees verder... |
| Forumonderwerp |
terraium met orchideeen . Gepubliceerd: 13 aug 2015 20 keer bekeken |
Hey Ik heb een aquarium (80à100 liter ) en ben op het idee gekomen om daar orchideeën in de houden , maar hoe begin je daaraan ? Lees verder... |
| Bedrijven |
led-groeiverlichting.nl Gepubliceerd: 10 aug 2015 3 keer bekeken |
Alle led-kweeklampen en aquarium led-verlichting tegen gunstige prijzen.Wij geven de laagste prijsgarantie! Elders goedkoper, laat het ons weten. Lees verder... |
| Bedrijven |
www.kwekerijplanten.nl Gepubliceerd: 10 aug 2015 4 keer bekeken |
Verkoop van tuinplanten via de web shop.Diverse soorten en heesters worden rechtstreeks van de diverse kwekerijen gekocht. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sarasa wordt aangevallen door shubunkins en windes Gepubliceerd: 19 jul 2015 133 keer bekeken |
Goedemiddag, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
water geven aan phalaenopsis Gepubliceerd: 08 jul 2015 34 keer bekeken |
Ik las een artikel op internet om ijsklontjes op de aarde van de orchidee te leggen. Je zou 3 klontjes per plant per week moeten geven en 1 klontje zou je kunnen mengen met orchideeën mest. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tropische en subtropische vissen buiten houden... Gepubliceerd: 20 jun 2015 581 keer bekeken |
Al aardig wat jaren hou ik elk jaar vanaf de lente t/m half oktober subtropische en tropische zoetwatervissen in buitenbakken. Gaat elk jaar goed. Ik hou ze buiten zonder verwarmingselement en zonder mechanische filtratie. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vijver opstarten na medicijn gebruik Gepubliceerd: 16 jun 2015 105 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
visjes Gepubliceerd: 25 mei 2015 13 keer bekeken |
Beste, Heeft er iemand een idee ( grijze vis) ? Mvg, Maureen Lees verder... |
| Forumonderwerp |
slijk in de vijver Gepubliceerd: 22 apr 2015 277 keer bekeken |
Hallo mijn naam is Carlo , en ik heb een vijver in mijn tuin die er sinds 2004 ligt. Nu heb ik al sinds vorig jaar een flinke laag slijk onderin de vijver liggen die waardoor telkens mijn pomp verstopt raakt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vissen met slijmbrok Gepubliceerd: 30 mrt 2015 11 keer bekeken |
Mijn vijvertje (0,5-1 m3) was vrijwel leegerooft door een reiger en een koppel ijsvogeltjes. Van mijn broer heb ik enkele weken geleden ca 15 Mona Lisas gekregen en uitgezet. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sluierstaart varianten en voer Gepubliceerd: 09 jan 2015 150 keer bekeken |
Beste mensen!Ik heb een vraag!Zijn er geen enkele variante van de sluierstaart die drijvend voer mogen?Ik vind de ranchu en de black moor(butterfly) altijd best langwerpig.Alvast bedankt Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zeewater aquarium advies Gepubliceerd: 28 sep 2014 18 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuw aquarium Gepubliceerd: 28 sep 2014 12 keer bekeken |
Ik sinds kort een 25liter aquarium alles er op er aan. Twee weken gewacht. Gooi er twee vissen in panda nog wat.(grond vissen) en ze gaan dood binnen 2 dagen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
trillend deksel/kap Gepubliceerd: 29 jul 2014 63 keer bekeken |
Wie heeft er ervaring met het volgende probleem? Mijn Juwel-aquarium van 60 cm heeft al heel lang last van een trillend deksel en dit maakt echt veel herrie. Het is niet continue, dan weer wel en dan weer niet. Het geluid is Lees verder... |
| Forumonderwerp |
water verversing Gepubliceerd: 17 jun 2014 18 keer bekeken |
ik ga binnenkort 8-10 dagen op vakantie. iemand die ik wil wel voeren, maar niet echt water versing.is het slim om de dag ervoor ongeveer een derde tot de helft water te verversen ? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
jonge visjes beschermen - pvc buis Gepubliceerd: 26 apr 2014 39 keer bekeken |
Mij jonge visjes worden steeds opgegeten door de grote. Ik hoorde laatst iets over pvc buis, maar weet niet wat bedoeld wordt. Iemand enig idee? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wit mist aquariu Gepubliceerd: 22 apr 2014 10 keer bekeken |
wie weet hoe ik het mist uit mijn bak kan krijgen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
mama vanda en kleintje in bloei update Gepubliceerd: 12 mrt 2014 12 keer bekeken |
Ik heb thuis een vanda staan (witte) met een scheut. mama staat al sinds 2 maand in bloei en het kleintje heeft ondertussen ook een bloemstengel gemaakt.
zal er eens een foto van maken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
mijn 2 orchideeen! Gepubliceerd: 11 mrt 2014 21 keer bekeken |
Hallo,
Ik denk dat ik raad nodig heb,Ik vrees namelijk dat ik verkeerd ben geholpen met mijn planten, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zieke vis ?? Gepubliceerd: 21 feb 2014 13 keer bekeken |
zag vanavond dat 1 van mijn danio`s heel rustig boven in de bak cirkels zat te zwemmen. sochtends zag ik nog niks. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
red claw Gepubliceerd: 03 feb 2014 11 keer bekeken |
Wie kan mij vertellen hoe ik het beste mijn Red Claw uit het aquarium kan halen en tijdelijk in een kweekbakje kan doen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
terrasvijver bouwen Gepubliceerd: 11 jan 2014 12 keer bekeken |
Wij willen binnenkort beginnen met de bouw van een terras vijver(tje) van ca 2 bij 1 meter. Deze willen we maken van een houten omlijsting en vijverfolie. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
verzorging vleesetende planten Gepubliceerd: 26 dec 2013 188 keer bekeken |
Beste,
Ik ben sinds begin september in het bezit van 2 vleesetende plantjes. Een Dionaea(vliegenvanger) en Sarracenia ( bekerplant ). Ze staan in 2 kleine potjes.
Ik maak gebruik van de volgende verzorgingstips. Lees verder... |