Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp nieuw lid

Gepubliceerd: 15 feb 2023

31 keer bekeken
Beste tuinliefhebbers.  Ik tuinier nu al zo 'n 20 jaar en het verveelt me nooit. 
Lees verder...
Tuininformatie kweek je eigen groenten

Gepubliceerd: 21 mrt 2022

36 keer bekeken
Het is altijd leuk wanneer je etenswaren zelf kan kweken. Bovendien heb je er niet echt groene vingers voor nodig. Je hebt enkel de juiste materialen nodig en een gezonde portie geduld.
Lees verder...
Forumonderwerp dwerg perzikboom heeft wederom ziekte, wat nu ?

Gepubliceerd: 08 mei 2020

100 keer bekeken
Beste leden,Afgelopen jaar een vraag gesteld, over onze toen pas gekocht dwerg perzikboompje. Via het forum kwamen wij erachter dat deze last had van krulziekte.
Lees verder...
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

229 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp knoflook kweken in warm land

Gepubliceerd: 30 jun 2017

296 keer bekeken
Overal lees ik dat je knoflook in het voorjaar of najaar moet planten en dat het een half jaar duurt voodat je knoflook krijgt.
Lees verder...
Forumonderwerp planten met diepe wortels als olieplatformen?

Gepubliceerd: 06 jan 2017

23 keer bekeken
Nee, ik spreek niet over de normale groenbemesting waar je de planten uiteindelijk omspit.
Lees verder...
Forumonderwerp wisteria

Gepubliceerd: 17 nov 2016

67 keer bekeken
Goedemiddag, Ik wil graag weten of ik een nieuwe Wisteria op de plaats van de oude mag
Lees verder...
Forumonderwerp is deze aloe eetbaar?

Gepubliceerd: 09 apr 2016

934 keer bekeken
Hallo allemaal! Bij een bloemenwinkel heb ik deze twee aloë vera planten gekocht (zie foto's). Er stond bij dat deze enkel op de huid gebruikt konden worden en niet eetbaar zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp worteldoek of geen worteldoek

Gepubliceerd: 06 mrt 2016

111 keer bekeken
Ik heb een tuin in de stad (100 vierkante meter) en heb daarin 2 vierkantemeterbakken geplaatst. Mijn vraag is nu: moet ik onderin de 20cm diepe bakken een worteldoek leggen om contact met de grond te voorkomen?
Lees verder...
Forumonderwerp groente en fruit afval op de mesthoop

Gepubliceerd: 27 dec 2015

46 keer bekeken
Ik heb een mesthoop achterin mijn tuin. Daarop gooi ik dagelijks groente en fruitafval. Nu vraag ik me wel eens af of hier muizen , ratten of andere ...op af komen ....
Lees verder...
Forumonderwerp vliegen..

Gepubliceerd: 03 jun 2014

4 keer bekeken
Vinden jullie ook dat er zoveel vliegen zijn? Van die aasvliegen dan nog. Of is dat enkel hier bij mij? Vorig jaar was dat ook al het geval maar nu...! Pfff.. Ze zitten vooral in en rond de moestuinbak.
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai mix, van welke bomen zijn de zaadjes?

Gepubliceerd: 27 feb 2014

228 keer bekeken
Hallo,Ik heb een bonsai mix gekregen met 6 verschillende soorten zaadjes.nu zou ik graag willen weten welk zaadje bij welke naam hoort.op de verpakking staan de volgende namen:
Lees verder...
Forumonderwerp plant

Gepubliceerd: 22 aug 2013

17 keer bekeken
Kan er iemand mij de naam geven van deze plant?
Lees verder...
Forumonderwerp durian groei

Gepubliceerd: 25 jul 2013

81 keer bekeken
Weet niet of deze vraag hier of in het Groente en fruit forum thuis hoort, maar zien of het reacties oplevert.
Lees verder...
Forumonderwerp ik wil heel graag weten wat dit is .

Gepubliceerd: 14 jul 2013

15 keer bekeken
goedendag allen !,ik kwam hier gister een groente/fruit tegen,en ik ben heel benieuwd wat het is en hoe het heet . het komt uit suriname
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

75 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp waar zijn de bijen, hommels en vlinders?????

Gepubliceerd: 11 jun 2013

28 keer bekeken
Hallo Er staan al heel wat planten in mijn tuin met bloemen, maar ik zie geen vlinders, bijen en hommels.Waar hangen die uit? Ik krijg daar een raar gevoel van. Weet iemand hoe dit zit?
Lees verder...
Forumonderwerp schaduw-groente

Gepubliceerd: 03 mrt 2013

14 keer bekeken
ik heb een vrije verdieping in een gebouw waar ik graag een tuin wil aanleggen. wat de constructie betreft kan redelijk veel. mijn probleem is echter dat het ik maar een beperkt deel met zon heb
Lees verder...
Forumonderwerp potgrond nieuw leven inblazen:-)

Gepubliceerd: 01 nov 2012

57 keer bekeken
Dag allemaalop acht hoog geen tuin, maar wel heel wat planten (vnl een-jarigen) in bakken.
Lees verder...
Forumonderwerp groente/fruit over pergola?

Gepubliceerd: 14 aug 2012

30 keer bekeken
Goedemiddag!
Lees verder...
Forumonderwerp te grote dosis decis plus voor groenten van bayer

Gepubliceerd: 01 jul 2012

99 keer bekeken
Ik heb een grote stommiteit begaan en wilde graag jullie mening vragen. Ik heb twee grote pompoenplanten staan met veel bloem en beginnende pompoenbolletjes.
Lees verder...
Forumonderwerp kas en welke planten?

Gepubliceerd: 28 mei 2012

6 keer bekeken
Hallo, Ik heb vandaag een muurkas besteld en er stond bij dat het beter was om op steen blokken te monteren ,waar kan je die halen? Ook welke groente fruit soorten kan in in deze tijd nog kweken? Alvast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp goed handboek moestuinen

Gepubliceerd: 27 mei 2012

5 keer bekeken
Goedemiddag
Lees verder...
Forumonderwerp composteren

Gepubliceerd: 17 apr 2012

44 keer bekeken
Ik wil zelf tuin en groenaval gaan composteren. Het zal moeten gebeuren in een compostbak uit de handel daar ik in ruimte eerder wat beperkt ben.
Lees verder...
Forumonderwerp puzzelen met groente en fruit

Gepubliceerd: 23 mrt 2012

11 keer bekeken
Inmiddels heb ik een stuk grond van 1,20 bij 5 meter vrij om straks mijn gezaaide plantjes in te zetten. Ik heb een aantal pootaardappels en aardbeien gekregen. De brocoli, mais, tomaat, komkommer en paprika staan in
Lees verder...