Bloemzaden ruilen/verzenden

Startpagina >> Overzicht forums >> Algemeen bloemen en planten forum >> Bloemzaden ruilen/verzenden
U bent niet ingelogd
Bloemzaden ruilen/verzenden
Anoniem :
10-09-2003
Ik heb over (of eventueel om te ruilen) nieuwe zaden van het seizoen 2003:
DATURA lichtpaars (na de bloei: stekelige zaaddoos)-- DATURA lilakleurig (na de bloei: doornloze zaaddoos)--blauwe KORENBLOEM--SLAAPMUTSJE--wit VINGERHOEDSKRUID--zwarte KORENBLOEM--rose AKELEI--JUFFERTJE IN 'T GROEN--paarse LUPINE--BOLDERIK--BIESLOOK--rode PAPAVER (vaste plant)--witte PAPAVER (vaste plant)--paarse AKELEI--LYCHNIS CORONARIA OCULATA rose/witte bloem--paars VINGERHOEDSKRUID--NAGELKRUID--blauw/paarse CAMPANULA--koraalrode PAPAVER--paarse RIDDERSPOOR--JACOBSLADDER--AMARANT--witte STOKROOS--rose STOKROOS--ZOMER AZALEA--oranje KLAPROOS--VERGEET ME NIETJE--zaad BLAUWE DRUIFJES--HELLEBORUS--enkelrode PAPAVER--rose gemengde PAPAVER--ZEGEKRUID--BOSLIEFJE--wit RIDDERSPOOR--dubbelrose PAPAVER--dubbelrode PAPAVER--AFRIKAANTJES--FIJNSTRAAL--CERINTHE MAJOR--witte KORENBLOEM--donkerrode SCABIOSA--ZONNEBLOEM--KAASJESKRUID--STALKAARS--ZEEPKRUID--paarse KLIMMENDE WINDE--SCHARNIERPLANT--IRIS--MUURBLOEM--rose LUPINE--LIATRIS--zaad DIVERSE CLEMATISSEN

Stuur me een aan uzelf geadresseerde gefrankeerde retourenveloppe met een extra postzegel van €.0,39 VOOR ELKE ZAADSOORT die u graag wilt hebben naar:

Petra Volleberg
Middendijk 38.B
5705 CC HELMOND
phj.volleberg@planet.nl

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht

Dit bericht is gesloten. U kunt niet meer reageren op dit bericht
Ontoelaatbare inhoud Ontoelaatbare inhoud melden