Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp trompetplant bloeit niet

Gepubliceerd: 12 aug 2018

911 keer bekeken
Al jaren heb ik een trompetbloem, hij groeit goed, staat in de volle zon tegen de schutting aan, is reeds 17 jaar oud, maar er heeft nog nooit een bloem in gezeten......weet iemand waarom hij maar niet in de bloei wil komen?
Lees verder...
Forumonderwerp 2 mij onbekende planten en eentje misschien

Gepubliceerd: 25 okt 2012

1 keer bekeken
Erg benieuwd ben ik naar de namen van deze 2 planten.De derde plant is, dacht ik, de Trompetplant (?)
Lees verder...
Forumonderwerp blad van trompetbloem kleurt roodbruin

Gepubliceerd: 14 jun 2011

71 keer bekeken
Ik heb voor onze pergola 2 trompetbloemen geplant vorig jaar. De eerst staat in volle zon, de ander met de wortel in de schaduw, verder ook in volle zon. Toch kleurt het blad van de
Lees verder...
Forumonderwerp trompetplant

Gepubliceerd: 11 jan 2010

4 keer bekeken
help heb mijn trompet plant in garage gezet om te over winteren maar mijn takjes verimpelen en worden zacht wat doe ik fout dit is de derde plant al
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 13 okt 2009

0 keer bekeken
Vanuit marokko hebben we zaden meegenomen. Die zijn ook uitgekomen. maar welke plant is dit?het lijkt op een trompetplant, maar die heeft niet zulk zaden.de zaden:
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit? (deel 58)

Gepubliceerd: 27 jul 2009

15 keer bekeken
Volgens mij al vaker gesteld deze vraag. Ik heb als het goed is weer een nieuwe plant. We zijn op zoek naar eenzelfde plant, maar weten gewoonweg niet hoe deze eigenlijk heet.
Lees verder...
Forumonderwerp kent iemand deze plant

Gepubliceerd: 21 sep 2007

11 keer bekeken
Sinds enkele weken heb ik een nieuwe plant in mijn tuin.Deze lijkt op een "trompet-plant" je weet wel, iets in de aard van een Brugmansia. Ze draagt wit/violet kleurige bloemen en heeft stekelige bolster zaadbollen. zie foto.
Lees verder...
Forumonderwerp mijn trmpetplant groeit en blooit heel er hoog

Gepubliceerd: 16 sep 2006

7 keer bekeken
mijn trompetplant groeit en bloeit te hoog wanneer en hoe mag ik hem snoeien
Lees verder...
Forumonderwerp trompetplant ook wel datura genoemd

Gepubliceerd: 13 jun 2006

107 keer bekeken
Ik heb sinds een aantal jaren trompetplanten in kuipen staan en heb ze ieder jaar goed kunnen overwinteren, ook dit jaar maar nu beginnen de bladeren te krullen en krijgen vlekken en gaatjes erin, heb al gesproeid met een totale behandeling voor s
Lees verder...
Forumonderwerp brugmansia (engelentrompet)

Gepubliceerd: 08 nov 2005

11 keer bekeken
Mijn reactie ook op één van de voorgaande berichten 'trompetplant'.Wat een prachtige plant op de foto!
Lees verder...
Forumonderwerp trompetplant

Gepubliceerd: 24 okt 2005

194 keer bekeken
Mijn trompetplant wil niet bloeien en groeit slecht. Hij staat nu 4 jaar tegen een schutting aan en er gebeurt eigenlijk erg weinig. Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp trompetplant

Gepubliceerd: 20 sep 2005

2,465 keer bekeken
Dit jaar heb ik 2 kleine stekken gekregen van een trompetplant. Deze zijn nu uitgegroeid tot prachtige planten en hebben mooi gebloeid. Nu zou ik graag stekken van deze planten nemen maar weet niet goed hoe.
Lees verder...
Forumonderwerp trompetplant

Gepubliceerd: 17 sep 2005

52 keer bekeken
moeten de bloemen van de trompetplant worden afgeknipt wanneer ze zijn uitgebloeid.hartelijk dank voor uw reactie.
Lees verder...
Forumonderwerp bloei trompetplant

Gepubliceerd: 22 aug 2005

16 keer bekeken
Wij hebben ongeveer drie jaar een trompetplant die telkens zeer mooie bladeren heeft maar die nog geen enkele bloem heeft gehad. Kan iemand ons hiervoor een reden geven?
Lees verder...
Forumonderwerp klimplanten tegen pegola

Gepubliceerd: 12 aug 2003

8 keer bekeken
tegen volgend jaar zou ik graag een pergola maken ,welke klimplantenzou ik er het beste tegen planten. ze zouden wel een beetje tegen de vorstmoeten kunnen bv.(een trompetplant)ook heb ik nog veel zaailingen staan
Lees verder...
Stel een tuinvraag