Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
extreme zomer en planten verzorgen.... Gepubliceerd: 29 jul 2018 229 keer bekeken |
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ziekte? Gepubliceerd: 29 apr 2016 224 keer bekeken |
Hoi allemaal! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
oleander Gepubliceerd: 24 sep 2013 803 keer bekeken |
Jippie, twee zaadpeulen in de Oleander, komt natuurlijk door die tropische zwoele zomer die we gehad hebben. ! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welk zaad zou dit kunnen zijn? Gepubliceerd: 31 mei 2012 28 keer bekeken |
hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zaden oleander Gepubliceerd: 10 mrt 2010 194 keer bekeken |
Mijn oleander heeft zaden aangemaakt, en daarvan heb ik er een hoop in een zakje geschud, omdat het mij wel leuk lijkt om nieuwe oleo's te kweken, maar ik heb daar heel geen verstand van, dus kan iemand mij zeggen Lees verder... |
| Forumonderwerp |
oleander uitloper??? Gepubliceerd: 29 aug 2009 397 keer bekeken |
Ik zie opeens deze uitloper aan mijn oleanderstruik.Wat is dit? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
palmen, musa zaaien Gepubliceerd: 19 okt 2008 46 keer bekeken |
Ik ben een beginnend exotenliefhebber.Nu zou ik ook eens wat palmen en Musa's willen zaaien.Kan iemand me vertellen wat de beste periode is om te zaaien? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
oleander zaaien Gepubliceerd: 03 mrt 2007 14 keer bekeken |
Na de hele winter (nouja,winter) buiten te hebben gestaan (in pot),is een van de zaaddozen van mijn rose Oleander open geklapt. Er komen op paardenbloem gelijkende zaadjes uit. Hoe deze te zaaien? licht of donker? warmte? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
iets voor de samenwerkings bladen? Gepubliceerd: 05 jan 2007 50 keer bekeken |
Hallo allemaal Voelen jullie er iets voor om een lijst samen te stellen met daarin diverse gegevens van ons allemaal ? Lees verder... |