Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
extreme zomer en planten verzorgen.... Gepubliceerd: 29 jul 2018 229 keer bekeken |
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ziekte? Gepubliceerd: 29 apr 2016 224 keer bekeken |
Hoi allemaal! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
oleander Gepubliceerd: 24 sep 2013 803 keer bekeken |
Jippie, twee zaadpeulen in de Oleander, komt natuurlijk door die tropische zwoele zomer die we gehad hebben. ! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welk zaad zou dit kunnen zijn? Gepubliceerd: 31 mei 2012 28 keer bekeken |
hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zaden oleander Gepubliceerd: 10 mrt 2010 194 keer bekeken |
Mijn oleander heeft zaden aangemaakt, en daarvan heb ik er een hoop in een zakje geschud, omdat het mij wel leuk lijkt om nieuwe oleo's te kweken, maar ik heb daar heel geen verstand van, dus kan iemand mij zeggen Lees verder... |
| Forumonderwerp |
oleander uitloper??? Gepubliceerd: 29 aug 2009 397 keer bekeken |
Ik zie opeens deze uitloper aan mijn oleanderstruik.Wat is dit? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
palmen, musa zaaien Gepubliceerd: 19 okt 2008 46 keer bekeken |
Ik ben een beginnend exotenliefhebber.Nu zou ik ook eens wat palmen en Musa's willen zaaien.Kan iemand me vertellen wat de beste periode is om te zaaien? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
oleander zaaien Gepubliceerd: 03 mrt 2007 14 keer bekeken |
Na de hele winter (nouja,winter) buiten te hebben gestaan (in pot),is een van de zaaddozen van mijn rose Oleander open geklapt. Er komen op paardenbloem gelijkende zaadjes uit. Hoe deze te zaaien? licht of donker? warmte? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
iets voor de samenwerkings bladen? Gepubliceerd: 05 jan 2007 50 keer bekeken |
Hallo allemaal Voelen jullie er iets voor om een lijst samen te stellen met daarin diverse gegevens van ons allemaal ? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nog een oleandervraagje Gepubliceerd: 26 sep 2006 18 keer bekeken |
2 jaar geleden heb ik deze in de volle grond geplaatst, en hij doet het schitterend, alleen... hij staat al 2 maand helemaal in knop, maar er verschijnen geen bloemen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zaaien van oleander Gepubliceerd: 11 mrt 2006 216 keer bekeken |
Ik heb jl. februari zaad meegenomen uit Spanje van roze en rode oleander. Wie kan mij informeren over de zaaiwijze? Zijn er bijzonderheden qua temperatuur of donker- dan wel lichtkiemen, enz.? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
om mee te genieten, het is gelukt Gepubliceerd: 23 feb 2006 15 keer bekeken |
Zoals beloofd hierbij de eerste resultaten van de Washingtonia robusta.En de kiemelingen opgepot in de kas.Tijdsduur tussen zaaien en oppotten 23 dagen, zonder kiemvloeistof.Wel de bak op de verwarming gezet in de kas. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kindvriendelijke planten Gepubliceerd: 11 aug 2005 9 keer bekeken |
Wie kan mij helpen met namen van niet giftige planten die je in een tuin kunt zetten waar kinderen in spelen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
exotische planten voor in een serre ? Gepubliceerd: 28 jan 2004 23 keer bekeken |
hoi,ik heb mij deze week een grote serre aangeschaft,graag wil ik daar exotishe planten inzetten,bloemen fruit enz.Wie heeft er tips,in de serre is er wel geen verwarming in de winter maar de serre is van zeer goede kwaliteit.danku Lees verder... |
| Forumonderwerp |
oleanderzaad Gepubliceerd: 11 sep 2003 441 keer bekeken |
Mijn oleander heeft uitbundig gebloeid. Nu komen er langwerpige zaaddozen aan. Ik weet niet wat ik daarmee moet doen. Laten rijpen en proberen te zaaien of gewoon afknippen? Lees verder... |