Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

229 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp ziekte?

Gepubliceerd: 29 apr 2016

224 keer bekeken
Hoi allemaal!
Lees verder...
Forumonderwerp oleander

Gepubliceerd: 24 sep 2013

803 keer bekeken
Jippie, twee zaadpeulen in de Oleander, komt natuurlijk door die tropische zwoele zomer die we gehad hebben. !
Lees verder...
Forumonderwerp welk zaad zou dit kunnen zijn?

Gepubliceerd: 31 mei 2012

28 keer bekeken
hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp zaden oleander

Gepubliceerd: 10 mrt 2010

194 keer bekeken
Mijn oleander heeft zaden aangemaakt, en daarvan heb ik er een hoop in een zakje geschud, omdat het mij wel leuk lijkt om nieuwe oleo's te kweken, maar ik heb daar heel geen verstand van, dus kan iemand mij zeggen
Lees verder...
Forumonderwerp oleander uitloper???

Gepubliceerd: 29 aug 2009

397 keer bekeken
Ik zie opeens deze uitloper aan mijn oleanderstruik.Wat is dit?
Lees verder...
Forumonderwerp palmen, musa zaaien

Gepubliceerd: 19 okt 2008

46 keer bekeken
Ik ben een beginnend exotenliefhebber.Nu zou ik ook eens wat palmen en Musa's willen zaaien.Kan iemand me vertellen wat de beste periode is om te zaaien?
Lees verder...
Forumonderwerp oleander zaaien

Gepubliceerd: 03 mrt 2007

14 keer bekeken
Na de hele winter (nouja,winter) buiten te hebben gestaan (in pot),is een van de zaaddozen van mijn rose Oleander open geklapt. Er komen op paardenbloem gelijkende zaadjes uit. Hoe deze te zaaien? licht of donker? warmte?
Lees verder...
Forumonderwerp iets voor de samenwerkings bladen?

Gepubliceerd: 05 jan 2007

50 keer bekeken
Hallo allemaal Voelen jullie er iets voor om een lijst samen te stellen met daarin diverse gegevens van ons allemaal ?
Lees verder...
Forumonderwerp nog een oleandervraagje

Gepubliceerd: 26 sep 2006

18 keer bekeken
2 jaar geleden heb ik deze in de volle grond geplaatst, en hij doet het schitterend, alleen... hij staat al 2 maand helemaal in knop, maar er verschijnen geen bloemen.
Lees verder...
Forumonderwerp zaaien van oleander

Gepubliceerd: 11 mrt 2006

216 keer bekeken
Ik heb jl. februari zaad meegenomen uit Spanje van roze en rode oleander. Wie kan mij informeren over de zaaiwijze? Zijn er bijzonderheden qua temperatuur of donker- dan wel lichtkiemen, enz.?
Lees verder...
Forumonderwerp om mee te genieten, het is gelukt

Gepubliceerd: 23 feb 2006

15 keer bekeken
Zoals beloofd hierbij de eerste resultaten van de Washingtonia robusta.En de kiemelingen opgepot in de kas.Tijdsduur tussen zaaien en oppotten 23 dagen, zonder kiemvloeistof.Wel de bak op de verwarming gezet in de kas.
Lees verder...
Forumonderwerp kindvriendelijke planten

Gepubliceerd: 11 aug 2005

9 keer bekeken
Wie kan mij helpen met namen van niet giftige planten die je in een tuin kunt zetten waar kinderen in spelen.
Lees verder...
Forumonderwerp exotische planten voor in een serre ?

Gepubliceerd: 28 jan 2004

23 keer bekeken
hoi,ik heb mij deze week een grote serre aangeschaft,graag wil ik daar exotishe planten inzetten,bloemen fruit enz.Wie heeft er tips,in de serre is er wel geen verwarming in de winter maar de serre is van zeer goede kwaliteit.danku
Lees verder...
Forumonderwerp oleanderzaad

Gepubliceerd: 11 sep 2003

441 keer bekeken
Mijn oleander heeft uitbundig gebloeid. Nu komen er langwerpige zaaddozen aan. Ik weet niet wat ik daarmee moet doen. Laten rijpen en proberen te zaaien of gewoon afknippen?
Lees verder...