Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp perkje oprit

Gepubliceerd: 04 mei 2020

202 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia the bride endless summer scheuten slap

Gepubliceerd: 10 apr 2017

87 keer bekeken
Sinds een week of twee gaan veel nieuwe, jonge scheuten aan de hortensia slap hangen. Ze knikken om en sommige kleine scheutjes zijn verdord. Wel zie ik al hele kleine bloemknoppen. Hij ziet er ook niet echt vol uit.
Lees verder...
Forumonderwerp hydrangea macr. meevielen sanguine

Gepubliceerd: 22 sep 2014

2 keer bekeken
Hallo forum,
Lees verder...
Forumonderwerp plant, groen blad, licht-rode bloem, naam?

Gepubliceerd: 26 aug 2014

509 keer bekeken
Een kamerplant, met grote groene bladeren (bont), en in het midden één grote licht-rode bloem. Helaas (zoals vaak in de supermarkt) stond de naam er niet op. Wat is de naam? En, meerderjarig?
Lees verder...
Forumonderwerp slakkenoogst

Gepubliceerd: 06 jul 2014

29 keer bekeken
In mijn tuin heerst een grote slakkenplaag.. de Hortensia Panniculata is behoorlijk aangevreten. Dagelijke én na regenbuien haal ik de huisjesslakken van de buxushagen waar ze zich verstoppen.
Lees verder...
Forumonderwerp taxuskever oplossing?

Gepubliceerd: 29 mrt 2014

384 keer bekeken
Het probleem van vraatschade door taxuskever heb ik hier al enkele malen aangekaart. Op advies dat enkelen onder jullie me gaven heb ik eind augustus een behandeling toegepast met
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp weer wat namen gevraagd van planten

Gepubliceerd: 10 jul 2012

7 keer bekeken
Heb hier nog heel wat planten waarvan ik de naam niet weet, voorlopig de laatste planten. Plant nr.1: Roze bloemen, woekert erg.
Lees verder...
Forumonderwerp anna bellen

Gepubliceerd: 14 jun 2012

1 keer bekeken
Hallo forum vrieden,een vraag over onze annabellen,vorig jaarbloeiden ze als een gek,en nu? nog geen knopte zien wel blad, maar verder niets.Zou dit nog goed komen?Alvast bedankt voor het antwoord.
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia

Gepubliceerd: 29 jan 2012

1 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp naam van deze orchidee

Gepubliceerd: 01 mei 2011

29 keer bekeken
Hallo orchideeen verzamelaars,
Lees verder...
Forumonderwerp waar kopen jullie je planten?

Gepubliceerd: 17 apr 2011

11 keer bekeken
Ik heb deze vraag in een andere vorm eerder gesteld, maar toen kwam er maar 1 reactie. Nu een nieuwe poging, want ik neem aan dat iedereen op dit forum regelmatig planten aanschaft. ;-)
Lees verder...
Forumonderwerp beplanting wijzigen

Gepubliceerd: 08 mrt 2011

2 keer bekeken
Beste lezer,
Lees verder...
Forumonderwerp kleine border, waar wat aanplanten

Gepubliceerd: 16 jul 2010

4 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp musa basjoo stekken snijden en verpotten

Gepubliceerd: 31 mei 2010

106 keer bekeken
Hoi, ik heb zojuist 3 stekken van een basjoo gesneden en een eigen potje gegeven met verse potgrond en wat koemestkorrels er doorheen gemengd.
Lees verder...
Forumonderwerp hydrangea icm erica

Gepubliceerd: 26 mei 2010

3 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp tuin(tje ) aanleggen

Gepubliceerd: 05 apr 2010

2 keer bekeken
Ik ben met mijn tuin bezig; heb een kleine tuin,ca. 4 x 4mtr. Nu heb ik twee borders tegenover elkaar laten maken, maar deze moeten nog beplant worden. Ik wil graag de hele zomer, indien mogelijk, kunnen genieten van bloeiende planten.
Lees verder...
Forumonderwerp dilemma dilemma...tuininrichting

Gepubliceerd: 31 mrt 2010

4 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp diepte in de tuin door pergola

Gepubliceerd: 18 mrt 2010

96 keer bekeken
Hallo, Ik heb al eerder een berichtje geplaatst, maar dit gaat over iets anders.
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia snoeien

Gepubliceerd: 15 mrt 2010

56 keer bekeken
Hoe kan ik het beste deze hortensia's snoeien? IK dacht dat ze op overjarig hout bloeien?Als ik ze dus nu echt terug snoei heb ik dit jaar geen bloemen, maar hoe zie ik welke takker er wel weggesnoeid mogen worden? Groeten,
Lees verder...
Forumonderwerp border blauw

Gepubliceerd: 07 mrt 2010

15 keer bekeken
Goedeavond, Ik zou graag advies willen vragen over een border die ik wil aanleggen. Vorig jaar heb ik een huisje gekocht wat inmiddels volledig verbouwd is. Mijn vader heeft de voortuin aangelegd. Nu is de achtertuin aan de beurt.
Lees verder...
Forumonderwerp border op het zuid-oosten

Gepubliceerd: 23 jan 2010

95 keer bekeken
Ik heb meer dan een jaar geleden een border aangelegd op het zuid-oosten, nu heb ik al een aantal keer planten e.d. moeten verwijderen omdat het dood ging, heeft iemand tips wat ik er wel in kan zetten, kan je een border ook vrij vol zetten?
Lees verder...
Forumonderwerp tuin ontwerp

Gepubliceerd: 07 aug 2009

144 keer bekeken
Hallo, We hebben een tuin in de vorm van een rechthoekige driehoek. De tuin is op dit moment kaal, gereed om ingericht en bestraat te worden.
Lees verder...
Forumonderwerp lavendel

Gepubliceerd: 29 jul 2009

3 keer bekeken
Dag allen, Ik heb dit lavendelstruikje in de tuin staan maar zoals je kan zien is hij niet echt mooi in vorm.
Lees verder...
Forumonderwerp kleine schaduw voortuin

Gepubliceerd: 29 jul 2009

9 keer bekeken
Ik ben op zoek naar mooie ideeën voor mijn voortuin. Ik woon nog geen jaar in mijn huis en de tuin was niet meer dan wat onkruid. Zoeken op internet levert heel veel op, en er is een legio aan keuze, maar toch blijft het moeilijk.
Lees verder...
Stel een tuinvraag