Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Bedrijven hoveniersbedrijf klus groen

Gepubliceerd: 10 aug 2015

2 keer bekeken
aanleg en onderhoud van tuinenWelke werkzaamheden doen wijGrondwerk (afgraven en/of aanbrengen nieuwe grond) Bestrating Beplanting Gazon / gras Hagen Bomen Terrassen Vlonders Schutting / hekken Vijver Verlichting Automatische sproei-installatie v
Lees verder...
Bedrijven de botanier

Gepubliceerd: 10 aug 2015

4 keer bekeken
Hoveniersbedrijf De BotanierDroomtuin gezocht? Er gaat niets boven het genieten van de natuur in uw eigen tuin. Zomers met de kinderen lekker luieren in het gras, of met vrienden genieten rond de eettafel. Een droom voor u?
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

75 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp borders onder pergola vullen

Gepubliceerd: 02 mei 2013

19 keer bekeken
Dag,
Lees verder...
Forumonderwerp advies aanleg plantenbak in nieuwe tuin

Gepubliceerd: 25 jul 2012

8 keer bekeken
Beste forum leden, Ik ben nieuw in dit forum,Even voorstellen, ik ben Hans woonachtig in Venray. Wij zijn bezig met een nieuwe tuin, hieronder zie je een foto hoe het moet worden.
Lees verder...
Forumonderwerp muur laten begroeien

Gepubliceerd: 17 jun 2012

195 keer bekeken
Achter in de tuin heb ik een terrasje wat als het ware is ingegraven in een heuvel.Er staat een keermuur van 1,5 hoog van gewone metselstenen, deze staat op een betonnen fundering.
Lees verder...
Forumonderwerp wat doen jullie voor insecten?

Gepubliceerd: 13 dec 2011

9 keer bekeken
Wat doen jullie om de insecten te helpen? Hebben jullie bv een hommel of bijenhuis, een insectenhotel....Wat komt er zoal op af en heeft dit in de warmere tijden ook effect op de tuin? Alexander
Lees verder...
Forumonderwerp ideeen en voorbeelden kleine tuin

Gepubliceerd: 20 dec 2010

107 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp weet niet wat ik moet met deze muur.

Gepubliceerd: 13 mei 2010

23 keer bekeken
We hebben pas coniferen weggehaald die tegen een muur op het zuiden stonden. Veel te groot geworden, maar nu ze weg zijn zitten we met een kale muur van een oerlelijke garagebox.
Lees verder...
Forumonderwerp feedback op tuinontwerp

Gepubliceerd: 15 feb 2010

0 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp nogmaals advies tuinontwerp ondiepe brede tuin

Gepubliceerd: 29 okt 2009

131 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp heb beginners-advies nodig....

Gepubliceerd: 21 sep 2009

13 keer bekeken
Hey, ik ben Joff en heb enkele maanden terug een oud rijhuisje gekocht. Ik ben bezig met dit huisje te renoveren en alles zeer strak en modern in te richten. Uiteraard hoort het aanpakken van de tuin hier ook bij.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinontwerp

Gepubliceerd: 09 jul 2009

7 keer bekeken
Na een paar uur rondkijken op dit forum denk ik dat het heel nuttig is mijn vraag hier te plaatsen.Wat een goede tips worden er gegeven!
Lees verder...
Forumonderwerp klimplanten

Gepubliceerd: 11 aug 2008

6 keer bekeken
Ik zoek een (aantal) klimplant(en) voor in mijn voortuin, die aan de volgende eisen moeten voldoen:
Lees verder...
Forumonderwerp beplanting van de pergola

Gepubliceerd: 21 apr 2008

14 keer bekeken
Ik ben van plan de pergola te beplanten met een druivenplanten. De pergola bestaat nu nog uit een vierkant frame met een paar balken ertussen in van 4 bij 3 meter op ongeveer 2,20 m. hoogte
Lees verder...
Forumonderwerp tuin aanpassen (montfoort)

Gepubliceerd: 03 jan 2008

0 keer bekeken
Ivm onze kleine willen we een gedeelte inruimen van de tuin met gras
Lees verder...
Forumonderwerp onze tuin is niet gezellig te krijgen

Gepubliceerd: 22 sep 2006

12 keer bekeken
Omdat wij een redelijk grote tuin hebben is het moeilijk om hem gezellig te krijgen. Heeft iemand tips (zonder dat ik al te veel dure accessoires moet aanschaffen) om mijn tuin gezellig te maken?
Lees verder...
Forumonderwerp toscaanse sfeer

Gepubliceerd: 28 jul 2005

38 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...