Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Bedrijven |
hoveniersbedrijf klus groen Gepubliceerd: 10 aug 2015 2 keer bekeken |
aanleg en onderhoud van tuinenWelke werkzaamheden doen wijGrondwerk (afgraven en/of aanbrengen nieuwe grond) Bestrating Beplanting Gazon / gras Hagen Bomen Terrassen Vlonders Schutting / hekken Vijver Verlichting Automatische sproei-installatie v Lees verder... |
| Bedrijven |
de botanier Gepubliceerd: 10 aug 2015 4 keer bekeken |
Hoveniersbedrijf De BotanierDroomtuin gezocht? Er gaat niets boven het genieten van de natuur in uw eigen tuin. Zomers met de kinderen lekker luieren in het gras, of met vrienden genieten rond de eettafel. Een droom voor u? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hier mag je binnenkijken.. Gepubliceerd: 13 jun 2013 75 keer bekeken |
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste Lees verder... |
| Forumonderwerp |
borders onder pergola vullen Gepubliceerd: 02 mei 2013 19 keer bekeken |
Dag, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
advies aanleg plantenbak in nieuwe tuin Gepubliceerd: 25 jul 2012 8 keer bekeken |
Beste forum leden,
Ik ben nieuw in dit forum,Even voorstellen, ik ben Hans woonachtig in Venray.
Wij zijn bezig met een nieuwe tuin, hieronder zie je een foto hoe het moet worden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
muur laten begroeien Gepubliceerd: 17 jun 2012 195 keer bekeken |
Achter in de tuin heb ik een terrasje wat als het ware is ingegraven in een heuvel.Er staat een keermuur van 1,5 hoog van gewone metselstenen, deze staat op een betonnen fundering. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat doen jullie voor insecten? Gepubliceerd: 13 dec 2011 9 keer bekeken |
Wat doen jullie om de insecten te helpen?
Hebben jullie bv een hommel of bijenhuis, een insectenhotel....Wat komt er zoal op af en heeft dit in de warmere tijden ook effect op de tuin?
Alexander Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ideeen en voorbeelden kleine tuin Gepubliceerd: 20 dec 2010 107 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
weet niet wat ik moet met deze muur. Gepubliceerd: 13 mei 2010 23 keer bekeken |
We hebben pas coniferen weggehaald die tegen een muur op het zuiden stonden. Veel te groot geworden, maar nu ze weg zijn zitten we met een kale muur van een oerlelijke garagebox. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
feedback op tuinontwerp Gepubliceerd: 15 feb 2010 0 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nogmaals advies tuinontwerp ondiepe brede tuin Gepubliceerd: 29 okt 2009 131 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
heb beginners-advies nodig.... Gepubliceerd: 21 sep 2009 13 keer bekeken |
Hey, ik ben Joff en heb enkele maanden terug een oud rijhuisje gekocht. Ik ben bezig met dit huisje te renoveren en alles zeer strak en modern in te richten. Uiteraard hoort het aanpakken van de tuin hier ook bij. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tuinontwerp Gepubliceerd: 09 jul 2009 7 keer bekeken |
Na een paar uur rondkijken op dit forum denk ik dat het heel nuttig is mijn vraag hier te plaatsen.Wat een goede tips worden er gegeven! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
klimplanten Gepubliceerd: 11 aug 2008 6 keer bekeken |
Ik zoek een (aantal) klimplant(en) voor in mijn voortuin, die aan de volgende eisen moeten voldoen: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
beplanting van de pergola Gepubliceerd: 21 apr 2008 14 keer bekeken |
Ik ben van plan de pergola te beplanten met een druivenplanten.
De pergola bestaat nu nog uit een vierkant frame met een paar balken ertussen in van 4 bij 3 meter op ongeveer 2,20 m. hoogte Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tuin aanpassen (montfoort) Gepubliceerd: 03 jan 2008 0 keer bekeken |
Ivm onze kleine willen we een gedeelte inruimen van de tuin met gras Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onze tuin is niet gezellig te krijgen Gepubliceerd: 22 sep 2006 12 keer bekeken |
Omdat wij een redelijk grote tuin hebben is het moeilijk om hem gezellig te krijgen. Heeft iemand tips (zonder dat ik al te veel dure accessoires moet aanschaffen) om mijn tuin gezellig te maken? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
toscaanse sfeer Gepubliceerd: 28 jul 2005 38 keer bekeken |
Hoi, Lees verder... |