Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp oleander geel/bruine blaadjes

Gepubliceerd: 19 apr 2023

171 keer bekeken
Hoi, ik heb deze Oleander vorig jaar meegenomen uit Italië maar inmiddels ziet hij er niet erg gezond meer uit. Ik ben geen plantenkenner maar vermoed dat hij afgelopen herfst/winter teveel water (regen) heeft gehad.
Lees verder...
Forumonderwerp oleander is niet vrolijk

Gepubliceerd: 25 apr 2021

217 keer bekeken
Hallo,hoe kan ik mn oleander weer doen stralen? Net n week weer naar buiten en in de grond gezet.heb m enkele keren al wat water gegeven..
Lees verder...
Forumonderwerp oleander nerium

Gepubliceerd: 01 okt 2020

109 keer bekeken
Hoi, Moet mijn Oleander Nerium naar binnen in de winter, ik heb wel een vorstvrije garage met groot raam, of mag hij gewoon buiten blijven staan in zijn pot ? Ik heb hem pas van dit jaar, maar hij is al een mooi exemplaar.
Lees verder...
Forumonderwerp oleander snoeien ?

Gepubliceerd: 01 okt 2020

173 keer bekeken
Hallo, Mag of moet een Oleander Nerium gesnoeid worden, en wanneer dan ? Hij zit in een hele grote pot, maar hij is erg groot. Groetjes Sanneke
Lees verder...
Forumonderwerp planten oleander in volle grond

Gepubliceerd: 17 apr 2020

202 keer bekeken
wanneer en hoe kan men oleander verplanten in volle grond
Lees verder...
Forumonderwerp planten uit terraspotten in tuin zetten

Gepubliceerd: 22 feb 2020

59 keer bekeken
Beste lezer,
Lees verder...
Forumonderwerp oleander

Gepubliceerd: 08 aug 2019

92 keer bekeken
Goedemiddag, Kan iemand mij vertellen wat er in mijn oleander groeit op dit moment. Moet ik dit verwijderen of laten zitten De "knoppen" zijn heel hard en hebben allemaal verschillende vormen.
Lees verder...
Forumonderwerp help,mijn oleander

Gepubliceerd: 19 mei 2019

273 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp oleander laat het afweten

Gepubliceerd: 23 mrt 2019

1,307 keer bekeken
beste, iemand enig idee wat er met onze Oleander aan de hand is? De bladeren vertonen bruine vlekken en verkleuren helemaal.( zie foto ) Alvast bedankt voor de hulp. Groet, Jefta
Lees verder...
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

229 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp acer palmatum doet het niet goed, wat nu te doen?

Gepubliceerd: 24 jul 2018

226 keer bekeken
Hallo Allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp oleanderplaag(-je)

Gepubliceerd: 23 jul 2018

71 keer bekeken
Er zitten een vreemd soort harde kleine beestjes op de takjes van m’n prachtige oleander . Iemand een idee waarover het gaat en hoe deze op een liefst ecologische manier te verdelgen zijn ?
Lees verder...
Forumonderwerp oleander

Gepubliceerd: 13 jul 2018

106 keer bekeken
Beste lezer, vorig jaar Oleander op stam ingepakt maar te vroeg uitgepakt. Top is dood, maar daaronder heeft de plant weelderige bladeren ontwikkeld. Kan ik de top afzagen en met een product afdekken? Met vriendelijke groet,
Lees verder...
Forumonderwerp gelijkaardige planten

Gepubliceerd: 02 jun 2018

36 keer bekeken
Momenteel heb ik 2 mooie kleurige planten (bougainville en de andere ontglipt me) die vol in de zon staan iemand die nog gelijkaardige planten weten
Lees verder...
Forumonderwerp oleander

Gepubliceerd: 09 apr 2018

189 keer bekeken
Deze oleander heeft deels binnen overwinterd. Hij staat al een tijd erg dor erbij, ondanks water (met mate), mest, verpotten en zon. Het blad en de stengels zijn niet zodanig droog dat ze afbreken. Is de plant te redden?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 30 mrt 2018

76 keer bekeken
In onze tuin staat deze plant. Wij weten niet welke het is. Hij is nogal groot geworden en wij zijn benieuwd of we deze onder controle kunnen houden. Kunnen jullie ons helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 30 apr 2017

9 keer bekeken
De plant op bijgaande foto is een stevige struik van ongeveer 1 meter. De bladeren en takken lijken op die van een oleander, maar zijn kleiner. De bloemen geuren sterk en doet denken aan jasmijn en vanille.
Lees verder...
Forumonderwerp magnolia sieboldii

Gepubliceerd: 24 apr 2017

13 keer bekeken
Zijn de bladeren van de sieboldii bevroren? Sinds een dag of 4 zijn de bladeren eerst van onder, maar later ook boven in zwart/bruin gekruld.
Lees verder...
Forumonderwerp kamerplanten

Gepubliceerd: 04 jan 2017

4 keer bekeken
Beste, Ik heb een vraagje: Welke kamerplant kan tegen direct zonlicht voor de ramen
Lees verder...
Forumonderwerp overwinteren van planten in noord frankrijk.

Gepubliceerd: 03 okt 2016

7 keer bekeken
Mijn ouders hebben een woning in de Vogezen(Noord-Frankrijk). Eigenlijk is er het hele jaar door wel minimaal 1x per maand iemand van ons aanwezig. Helaas gaat dat deze winter niet lukken en zitten wij met een aantal planten.
Lees verder...
Forumonderwerp luis op oleander

Gepubliceerd: 24 jul 2016

1,797 keer bekeken
Mijn oleander (van 20 jaar oud) doet het niet goed. Hij bloeit dit jaar nog niet terwijl er toch al heel wat hete dagen zijn geweest. Ik heb ontdekt dat hij op de nerven van de bladen ongedierte heeft. Misschien is het schildluis?
Lees verder...
Forumonderwerp mieren

Gepubliceerd: 18 jul 2016

433 keer bekeken
Ik heb een mierennest in mijn bloempot met oleander. Nu moet die pot in de winter naar binnen, maar ik zit natuurlijk niet te wachten op mieren binnen.
Lees verder...
Forumonderwerp taxus snoeien

Gepubliceerd: 04 jul 2016

20 keer bekeken
De blaadjes en bloemen van een oleander gooi ik altijd bij het restafval, zodat ze niet gecomposteerd worden.
Lees verder...
Forumonderwerp oleander

Gepubliceerd: 06 jun 2016

102 keer bekeken
oleander gaat het opeens slecht doen: te veel water? te weinig water? geen beestjes o.i;d; te zien. Wel al nieuwe pot en pogrong gegeven, maar hij blijft bladeren verliezen!
Lees verder...
Forumonderwerp ziekte?

Gepubliceerd: 29 apr 2016

224 keer bekeken
Hoi allemaal!
Lees verder...