Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp klimroos snoeien

Gepubliceerd: 30 mrt 2021

52 keer bekeken
Best forum, Ik heb sinds vier jaar een klimroos 'Chevy Chase'. De eerste 2-3 jaar heeft hij rijkelijk gebloeid, vorig jaar kreeg ik slechts een paar bloemen, en dit ook duidelijk maar aan één stam (en tak).
Lees verder...
Forumonderwerp knoppen klimroos

Gepubliceerd: 24 mei 2018

59 keer bekeken
Hoi, Ik heb vorig jaar een klimroos geplant bij een rozenboog. De roos heeft toen nog met een paar bloemen gebloeid. De roos is flink gegroeid en heeft veel knoppen. Ze gaan alleen niet open.
Lees verder...
Forumonderwerp klimrozen.

Gepubliceerd: 15 apr 2018

45 keer bekeken
Ik zou enkele klimrozen willen planten. Planten met een maximale hoogte van 1.50 tot 2.00 meter. Te planten in een zonnige omgeving (weinig schaduw).
Lees verder...
Forumonderwerp nieuw hier

Gepubliceerd: 15 nov 2017

49 keer bekeken
Hoi allemaal,Ik ben Henry. Mijn vrouw Irma en ik wonen in Noord-Brabant en zijn bijna een jaar geleden verhuist naar een ruimere woing met een grotere tuin.
Lees verder...
Bedrijven mts seuren

Gepubliceerd: 30 mei 2017

3 keer bekeken
Rozenkwekwekij, gelegen in swolgen.Familiebedrijf broer en zusassortiment bestaat uit rozen, klimrozen en stamrozen.Rozen worden geteeld in lottum.Verkopen ook rozen via onze nieuwe website en versturen via post
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos experts gezocht: specifieke klimrozen

Gepubliceerd: 04 jan 2017

25 keer bekeken
Na lang zoeken heb ik bepaalde klimrozen op het ook: Mijn requirements:
Lees verder...
Forumonderwerp te vroege snoei van rozenboompje

Gepubliceerd: 30 okt 2016

7 keer bekeken
Hoe schadelijk is het als een rozenboompje in oktober al gesnoeid is? In plaats van de maand maart is er oktober de snoei gedaan. Alvast dank! Marianna
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe roos laten vertakken d.m.v. snoeien

Gepubliceerd: 25 aug 2016

36 keer bekeken
Ik heb dit voorjaar een Rosa Compassion geplant.
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos

Gepubliceerd: 19 aug 2016

9 keer bekeken
Mijn klimrozen zijn van onderen helemaal kaal en bovenin zitten er wat takken met blad.Kan ik deze rozen onderaan op zo`n 20 cm.
Lees verder...
Forumonderwerp rozen over een muur

Gepubliceerd: 24 jun 2016

8 keer bekeken
Hallo, ik zou graag een roos over een muur willen leiden, links langs mijn voordeur omhoog, tot ongeveer 3 meter, dan liefst 5 meter naar rechts langs de muur. Dit dus een flink groeiende roos zijn, liefst wat lang doorbloeiend.
Lees verder...
Forumonderwerp rosa 'bobbie james'

Gepubliceerd: 25 apr 2016

1 keer bekeken
Mijn Bobbie James is 5 jaar een heeft altijd schitterend gebloeid. De andere klimrozen staan al volop in blad maar Bobbie heeft nog niks. Ik denk dat hij dood is, of komt deze roos pas laat in blad en moet ik nog gewoon geduld hebben?
Lees verder...
Forumonderwerp op zoek naar diervriendelijke klimplanten

Gepubliceerd: 11 apr 2016

641 keer bekeken
Wij willen graag een hoge draad plaatsen om het zicht een beetje te benemen. Nu is alles open en kijken de achterburen recht bij ons binnen. Hoeft niet potdicht te zijn, maar liefst gewoon wat meer privacy.
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos

Gepubliceerd: 23 feb 2016

1 keer bekeken
Hallo, Ik ben nieuw op deze site,aangezien ik nog maar sinds kort een tuin heb.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien struikrozen.

Gepubliceerd: 06 feb 2016

2 keer bekeken
Onze struikrozen (Kent en de Fairy) lopen al wel heel erg groen uit. Normaal gesproken zou ik ze later in het seizoen (maart) snoeien, maar is het misschien verstandig het snoeimoment naar voren te verplaatsen?
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos symphatie

Gepubliceerd: 27 apr 2015

1 keer bekeken
Mijn klimrozen sympathie lopen alleen van onderen uit, de rest is bruin tot zwart.Zijn mijn altijd zo prachrige rozen dood? Of moet ik nog even geduld hebben.
Lees verder...
Forumonderwerp klimrozen

Gepubliceerd: 02 apr 2015

0 keer bekeken
kent iemand een goede klimroos die rijkelijk bloei van mei tot novemberen liefst nog een goede parfum
Lees verder...
Forumonderwerp de ideale plantenbak voor mijn rozen.

Gepubliceerd: 06 feb 2015

6 keer bekeken
Hoi!
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos symphatie

Gepubliceerd: 18 sep 2014

1 keer bekeken
Ik heb een aantal klimrozen (Symphatie) tegen een muur aan laten groeien, deze doorbloeiende soort is echter na het tweede jaar veel te hoog geworden ik kan ze niet meer leiden doordat deze
Lees verder...
Forumonderwerp rozen

Gepubliceerd: 07 sep 2014

2 keer bekeken
Hallo Waarden,
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos....rambler...?

Gepubliceerd: 09 jun 2014

8 keer bekeken
Vorig jaar heb ik 2 klimroosjes gekregen van iemand. Ik weet dus helaas geen naam. Nu ben ik informatie aan het zoeken geweest over hoe ik klimrozen (leirozen) het beste kan behandelen.
Lees verder...
Forumonderwerp planten/bomennamen

Gepubliceerd: 04 jun 2014

2 keer bekeken
Op de basisschool waar ik werk werken we met een speciale klas die bestaat uit 4 groepjes. 2groepjes met kinderen die extra ondersteuning krijgen in hun werk. 1 groepje met kinderen die op een eigen niveau werken.
Lees verder...
Forumonderwerp bruine vlekjes op klimroos

Gepubliceerd: 27 mei 2014

26 keer bekeken
heb nu al 2 jaar mooie klimrozen en elk jaar rond deze tijd komen er bruine vlekjes op en word ie lelijk....hoe kan dit?
Lees verder...
Forumonderwerp opgekruld blad

Gepubliceerd: 19 mei 2014

17 keer bekeken
Ik heb al jaren achtereen rozen die opgekruld blad geven, zie foto. Het begon met 1 struik en langzamerhand krijgen alle rozen in de tuin dit, ook de klimrozen. De rozen bloeien en groeien wel gewoon, ook na snoei.
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos

Gepubliceerd: 16 mrt 2014

9 keer bekeken
Hallo Waarden,
Lees verder...
Forumonderwerp rozen na zachte winter

Gepubliceerd: 22 feb 2014

8 keer bekeken
Mijn rozen hebben bijna de hele winter doorgebloeid... Bizar! Ze gaan nu ook uitlopen, vanwege de zachte temperaturen. Moet ik ze niet gaan snoeien? Want dat doe ik altijd in het voorjaar: een fikse snoei...
Lees verder...