Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp zieke egelantierroos

Gepubliceerd: 20 sep 2018

55 keer bekeken
Geacht forum,
Lees verder...
Forumonderwerp planten die tegen veel water kunnen

Gepubliceerd: 10 jul 2014

67 keer bekeken
Goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp verdorde knoppen

Gepubliceerd: 10 jun 2013

108 keer bekeken
In de topic afvallende rozen pikte ik in op het probleem van benmy. Hier doet zich ook iets vreemds voor bij de rozen. Eerst waren er de platrollers en nu dit. Ze hebben verdorde bloemknoppen hoewel
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos ziek?

Gepubliceerd: 11 aug 2012

32 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp een ongezond uitziende spin.

Gepubliceerd: 10 jul 2012

29 keer bekeken
Wie kent de naam van deze fluorescerende spin?sophora
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe start voor rozen

Gepubliceerd: 13 jun 2012

5 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp uit het hart

Gepubliceerd: 11 mei 2012

3 keer bekeken
lap zeg!zo goed als zeker....ik hou het al een tijdje in het oog....die maakt toch een bloemstengel uit zijn hart?
Lees verder...
Forumonderwerp rozen

Gepubliceerd: 22 mrt 2012

4 keer bekeken
Ik heb een rozenstruik (The Lion, van de Bierkreek),die verschillende bruine vlekken op de stam heeft, tot aan de basis toe.Kan ik de roos nog redden door tot tegen de grond af te snijden,
Lees verder...
Forumonderwerp een zieke chineze roos

Gepubliceerd: 19 feb 2012

3 keer bekeken
Al zo'n drie jaar heeft mijn chineze roos last van een heel klein vliegend beestje. Ik heb al van alles geprobeerd, maar de beestjes blijven halsstarrig aanwezig. Wanneer ik ere niets tegen doe, gaan de bladeren langzamerhand dood.
Lees verder...
Forumonderwerp bruine bladeren bij een laurierkers

Gepubliceerd: 18 feb 2012

1,196 keer bekeken
Tijdens de laatste strenge vorst is mijn haag (van plm 5 jaar) zichtbaar aangetast. Er zitten inmiddels heel veel bruine bladeren aan, ook nog wel groene. Het vreemde is dat ik in de buurt (wel een behoorlijke afstand) nog
Lees verder...
Forumonderwerp welke rozen geuren het meest en heerlijkst?

Gepubliceerd: 24 mei 2011

125 keer bekeken
Hallo rozenkenners,Ik ben op zoek naar de meest geurende rozen voor in de tuin en vanuit de tuin in de vaas. Lange stengels is geen vereiste.
Lees verder...
Forumonderwerp gezonde struikroos gezocht

Gepubliceerd: 13 apr 2011

12 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp zieke roos?

Gepubliceerd: 07 jul 2010

7 keer bekeken
een paar jaar geleden had ik een 1-jarig rozenplantje gekocht, toen we op vakantie gingen, plantte biik hem buiten, en daar doet hij het nu al een aantal jaren zeer goed.
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos

Gepubliceerd: 05 jun 2010

7 keer bekeken
Sinds 3 jaar heb ik een klimroos; Pauls Himalaya Musk. Deze staat weliswaar op een hoek. De roos groeit prima, maar elk jaar heb ik toch weer last van ziektes, met name meeldauw en luis. Ik behandel de roos elk jaar door hem te
Lees verder...
Forumonderwerp waarneer deze rozen snoeien?

Gepubliceerd: 11 jan 2010

23 keer bekeken
Hallo Waarneer deze rozen snoeien, en hoe je kun je deze het beste snoeien, helemaal terug knippen?
Lees verder...

Gepubliceerd: 18 jun 2009

9 keer bekeken
Ik heb een klimroos, geen idee wat voor 1, maar vorig jaar had ik 1 mooie knop... .. nu ziet 'ie er zo uit...ook de stelen gaan helemaal dood... van bovenaf aan wordt t bruin hout...
Lees verder...
Forumonderwerp wat te doen bij sterreroet

Gepubliceerd: 03 mrt 2009

33 keer bekeken
Ik heb al tweejaar op rij last van sterreroet bij al mijn rozen ,zowel de struik als de klimoptijd gemest en gespoten maar ik krijg het niet weg ik ben bang dat ik dit jaar er weer last van krijg
Lees verder...
Forumonderwerp iele roos

Gepubliceerd: 15 jul 2008

1 keer bekeken
Op mijn balkon staat een nogal iele roos. (zie foto) Kan ik daar nog iets aan doen?
Lees verder...

Gepubliceerd: 23 mrt 2008

5 keer bekeken
Ik heb een roos afgelopen zomer gekocht bij Bakker, een indigoletta ofzo...Nou ben ik van de 4 stelen al 2 stelen kwijt...
Lees verder...
Forumonderwerp dit keer een boompje (denk ik)

Gepubliceerd: 17 mei 2007

8 keer bekeken
Ik kwam dit tegen in mijn tuin. Een paar kleintjes en een paar grotere. Ik denk dat het 1 of ander boompje is. En aangezien ik er het snelst achter kom wat het is, als ik het hier op het forum zet, bij deze :)
Lees verder...
Forumonderwerp zwarte vlekken op klimroos

Gepubliceerd: 19 mei 2004

21 keer bekeken
hoi,,mijn klimroos krijgt zwarte vlekken,is dat een ziekte ofzo :/
Lees verder...
Forumonderwerp konijn-vriendelijke planten gezocht

Gepubliceerd: 01 feb 2004

211 keer bekeken
Ik heb sinds kort een tuin, maar die ligt nu nog vol tegels. Dus het moet nog een echte tuin gaan worden. Nu bezit ik een lief huiskonijn dat ook los in de tuin mag huppelen.
Lees verder...