Zoeken

Type Titel Inhoud
Bedrijven tropical terrace

Gepubliceerd: 10 aug 2015

0 keer bekeken
De Tropical Terrace webshop biedt U een ruim aanbod (winterharde) mediterrane en exotische planten en zaden. Onze planten en zaden zijn kwalitatief hoogstaand en geven een verrassend tropische, mediterrane sfeer aan iedere tuin, terras of balkon.
Lees verder...
Forumonderwerp plan: aardperen in grote pot 57cm met gat

Gepubliceerd: 11 apr 2014

1 keer bekeken
Hallo, Ik woon in een bovenwoning met een balkon. Mijn Idee is als volgt;
Lees verder...
Forumonderwerp ten einde raad...plant advies voor border!? help!!

Gepubliceerd: 29 apr 2013

17 keer bekeken
Inmiddels is dit vraagstuk bijna uitgelopen op een verschrikkelijke ruzie thuis omdat ik er samen met mijn vriendin niet meer uitkom. Misschien kunnen jullie hulp bieden?
Lees verder...
Forumonderwerp wat zijn de namen

Gepubliceerd: 12 jul 2012

2 keer bekeken
hallo.Ik heb een aantal plantjes gekregen en nee nee ze zitten niet allemaal in een pot met gaten maar dat komt nog ze zijn jong en moeten nog wortelen en dan krijgen ze een villa met gaten.
Lees verder...
Forumonderwerp het word kouder...

Gepubliceerd: 27 jan 2012

53 keer bekeken
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft.
Lees verder...
Forumonderwerp lantana

Gepubliceerd: 28 okt 2011

3 keer bekeken
Hoe kan ik het beste mijn lantana's laten overwinteren.Als ik ze naar binnen haal moet ik ze dan ontdoen van alle bladeren ?Ik heb begrepen als ik ze met blad naar binnen haal er grote kans is op bladluis.
Lees verder...
Forumonderwerp problemen pieris, hortensia en rododendron

Gepubliceerd: 03 jun 2011

238 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp dorre kamperfoulie op mijn balkon

Gepubliceerd: 25 aug 2010

3 keer bekeken
hallo,begin april 2010 heb ik een jonge kamperfoulie gekocht voor op mijn zonnige balkon. Na de eerste weken begon hij volop te groeien tegen het klimrekjes dat ik tegen de muur had bevestigd.
Lees verder...
Forumonderwerp winterharde planten om het balkon

Gepubliceerd: 05 aug 2010

329 keer bekeken
Ik heb alweer een niewe vraag.
Lees verder...
Forumonderwerp geschikte klimplant balkon/ kiwiplant

Gepubliceerd: 04 jul 2010

94 keer bekeken
Hoi iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp balkonplanten zonbestendig

Gepubliceerd: 03 apr 2010

13 keer bekeken
Ik zou graag wat meer kleur hebben op mijn balkonnetje.Het is wel aan de zonnekant, dus bij goed weer bijna de hele dag zon en dus héél warm.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor een boom

Gepubliceerd: 13 dec 2009

11 keer bekeken
Bij ons in dorp,Hillegom staat deze boom.En nu is mijn vraaag wat is dit voor een boom waar komt deze oorspronkelijk vandaan en zijn er ook specifieke verzorging kenmerken? Hartelijk dank alvast, Groetjes Jan Teeuwen
Lees verder...
Forumonderwerp foto's balkon

Gepubliceerd: 21 apr 2009

31 keer bekeken
Hoe kan ik meer foto's tegelijk plaatsen? Hierbij dan vast 1 foto groetjes Ruud
Lees verder...
Forumonderwerp phoenix canriensis en dacti in volle grond?

Gepubliceerd: 29 nov 2008

287 keer bekeken
Heb al enige jaren twee canrische dadelpalmen in de volle grond staan, en nu ook een P.
Lees verder...
Forumonderwerp lavendel die niet zo goed bloiet!

Gepubliceerd: 13 jul 2008

20 keer bekeken
Hallo allemaal, ik heb een vraagje hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen. Ik heb pasgeleden een aantal balkonbakken gekocht met 2 soorten Lavendel erin. In elke bak zitten 4 plantjes. Veel verstand heb ik er nog niet van.
Lees verder...
Forumonderwerp mag de kluit van een winterharde plant bevriezen?

Gepubliceerd: 31 mei 2008

5 keer bekeken
Als ik potten met winterharde struiken op het balkon zet, dan is de kans dat de inhoud in de winter geheel bevriest zeer groot. Kan een zgn winterharde struik hier tegen of niet?
Lees verder...
Forumonderwerp welke groenten planten geschikt voor op balkon

Gepubliceerd: 08 jul 2007

6 keer bekeken
Hallo Allemaal Even wat vragen ik heb nu enkele planten ,tomaat,aardbeien,paprika,peper,Welke planten zijn nog meer geschikt om op een balkon te zetten ? Groetjes
Lees verder...
Forumonderwerp welke vetplantjes kunnen in een rotstuintje??

Gepubliceerd: 25 feb 2006

64 keer bekeken
Heel graag zou ik willen weten welke vetplantjes goed kunnen groeien in een rotstuintje? Blijven ze in de winter ook groen?Hebben ze veel verzorging nodig?
Lees verder...
Forumonderwerp roos

Gepubliceerd: 09 jan 2005

0 keer bekeken
Sinds kort ben ik verhuist van een boven woning met een super kleine balkon naar een eengezinswoning met gigantiche tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp wat bloeit pal aan zee?

Gepubliceerd: 23 mei 2003

1 keer bekeken
Ik heb een flat met balkon aan de zeezijde, met de zee op ong. 100 meter afstand. Het is er dus vaak winderig en de lucht is zout en zanderig. Zijn er planten die ik als vaste plant, liefst winterhard, kan planten in een kuip of bloemak?
Lees verder...
Forumonderwerp balkonplanten?

Gepubliceerd: 03 dec 2002

4 keer bekeken
wie kan mij helpen aan een aantal goede tips voor ons balkon? wij wonen op de 17e verdieping met een balkon op het zuiden van ca 1.20 bij ruim 10 m.
Lees verder...
Stel een tuinvraag