Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
wat is dit voor plant ??? de volgende 20 Gepubliceerd: 04 mei 2014 5 keer bekeken |
zie hier foto 22 Lees verder... |
| Forumonderwerp |
baldur-nederland Gepubliceerd: 23 apr 2013 174 keer bekeken |
Ik heb enkele pepino-plantjes besteld bij baldur-nederland.nl .
Heeft er iemand ervaringen te delen?Ik lees daar weinig positieve dingen over. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hibiscus slaat niet aan en laat niets meer zien! Gepubliceerd: 05 aug 2012 70 keer bekeken |
Hallo,
Ik ken iemand waarvan ik een vraag moet stellen over een hibiscus. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
paulownia: groei gestopt en bladeren wat verlept Gepubliceerd: 09 jun 2012 91 keer bekeken |
Wij hebben begin mei 2011 een paulownia in potcultuur gekocht en geplant in de tuin. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hibiscus kamerplanten Gepubliceerd: 02 feb 2012 27 keer bekeken |
wie weet een kweker die tegen schappelijke prijzen stekjes verkoopt?Alvast bedankt Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hibiscus calyphyllus Gepubliceerd: 16 nov 2010 45 keer bekeken |
Hallo,omdat mijn vorige topic hierover afgesloten is, toch maar enkele foto's; deze plant heeft vandaag zijn eerste bloem geopend! Staat nu in de veranda bij kamertemperatuur.Groeten,Paul Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wanneer hibiscus planten? Gepubliceerd: 26 aug 2010 10 keer bekeken |
Ik heb vorig jaar juli een hibiscus gekregen van een vriendin die in midden Frankrijk w Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tropische temperaturen komende dagen Gepubliceerd: 19 aug 2010 12 keer bekeken |
Nou dames en heren,
ik wens jullie de komende tijd veel tropische temperaturen toe.
ALS het niet lukt zal ik over 2 weken wat tropische zon van Mexico mee brengen. (grijns)
Hoop daar veel moois te zien. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hibiscuszaadjes Gepubliceerd: 10 sep 2009 65 keer bekeken |
Ik heb een hele uppe hibiscuszaden. Van 3 struikjes afgehaald en te drogen gelegd. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
stekken hibiscus moscheutus Gepubliceerd: 16 jun 2009 42 keer bekeken |
Heeft er iemand ervaring met het stekken en/of zaaien van deze planten?
graag jullie mening hierover,
groetjes,
Daniëlle Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hibiscus en salix op stam verplaatsen Gepubliceerd: 29 sep 2007 271 keer bekeken |
Graag zou ik deze twee planten verplaatsen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tuinafscheiding met klimop Gepubliceerd: 01 aug 2006 200 keer bekeken |
Binnen 2 weken komt er een omheining tussen ons en onze buren.We hebben gekozen voor heel stevige draad.daar gaan we klimop laten tegengroeien.Nu vraag ik me af;- hoe lang duurt het eer het dichtgegroeid is. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
help! planten verhuist, nog te redden? Gepubliceerd: 16 aug 2004 4 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |