Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
ook een nadeel heeft z'n voordeel..... Gepubliceerd: 28 jun 2013 16 keer bekeken |
Is het anderen opgevallen, dat het koude voorjaar en de (voorlopig) koele zomer opvallende zaken oplevert? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vrouwen houden niet van gele bloemen? ;-)) Gepubliceerd: 02 mei 2013 109 keer bekeken |
om het draadje waar dit ter sprake kwam niet verder te vervuilen ;-) Lees verder... |
| Forumonderwerp |
toppen van tuinplanten Gepubliceerd: 27 jul 2012 16 keer bekeken |
Ik lees hier al eens over het toppen van planten? Wanneer doe je dit bij de moerasspirea en bij de paarse asters. Is dit inderdaad voor het minder hoog worden van de plant? En hoe doe je dat? Gewoon de toppen inkorten? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
rare herfst Gepubliceerd: 04 nov 2011 15 keer bekeken |
Is het bij jullie ook zo raar in de tuin?Dat er allerlei planten bloeien die nu niet horen te bloeien? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kind vriendelijke tuin Gepubliceerd: 09 feb 2011 12 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zonnebloemen: gaan ze nog bloeien? Gepubliceerd: 31 aug 2010 6 keer bekeken |
Half juni heb ik zonnebloemen geplant (althans de zaadjes). De bloemen staan nu (ongeveer 35 stuks) in mijn tuin en zijn vooral heel erg hoog. Ruim drie meter. Ze bloeien echter nog niet. Sinds ruim een week hebben ze al wel knoppen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
winterharde hedycium Gepubliceerd: 05 sep 2006 39 keer bekeken |
Van het voorjaar heb ik een aantal winterharde gembers gekocht, nl. Hedychium spicatum, hedychium desiflorum "assam orange" en cautleya spicata, door allerlei omstandigheden heb ik ze nog niet gepoot. Kan het nu nog of toch beter in het voorjaar? Lees verder... |