Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
alie vera, kan wat hulp gebruiken Gepubliceerd: 30 jan 2018 135 keer bekeken |
Ik heb huisje van iemand die lange tijd weg blijft. Ik kwam daar, en zag twee planten staan, waaronder een aloe vera (geloof ik) die stonden al tweeenhalve maand voor koude vensterbank zonder verzorging. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
2 onbekende stekken! Gepubliceerd: 12 jan 2012 84 keer bekeken |
Hierbij wil ik graag weten hoe deze 2 stekken weten.
Stek nummer1: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe stek in een croton? en mijn vorderingen. Gepubliceerd: 12 jan 2012 260 keer bekeken |
Hallo! Mede tuinfanaten.
Hier op school hebben wij een Croton :)
Man wat is dat een mooie plant :)
Maar mijn vraag is hoe stek je deze plant?
Stengelstekken? bladstekken? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kamerplanten uit nederland Gepubliceerd: 14 mei 2011 2 keer bekeken |
Weten jullie misschien een paar kamerplanten die de oorsprong uit Nederland hebben? Ik heb deze informatie namelijk nodig voor een opdracht voor school, en ik hoop dat iemand mij daar bij kan helpen..
Groetjes San Lees verder... |
| Forumonderwerp |
verzorging clivia Gepubliceerd: 27 sep 2010 827 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
clivia met een klein plantje Gepubliceerd: 01 sep 2010 103 keer bekeken |
Dag mensen,
Al enige jaren heb ik 2 clivia's, ooit gekocht bij C1000. Hij bloeit elk jaar weer terwijl ik niets bijzonders doe aan de verzorging. Laatst zag ik een klein stukje groen opkomen en ja! Er kwam een nieuw plantje omhoog! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hulp bij determineren gevraagd! Gepubliceerd: 04 sep 2009 20 keer bekeken |
Deze kamerplant heb ik zo'n tien jaar geleden als stekje gekregen. Heeft daarna jarenlang in een klein potje op de vensterbank gestaan zonder veel ontwikkeling. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bloem met een chinese keizer-verhaal Gepubliceerd: 11 jul 2008 26 keer bekeken |
In ons Chinees-Indisch restaurant hebben wij twee potten staan met een bepaalde plant. Mijn moeder vertelde mij net een verhaal over een Chinese keizer die eens in het jaar urenlang reisde om de bloem te bewonderen. Het zien open en dichtgaan. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bestoven clivia, en nu? Gepubliceerd: 03 jul 2007 57 keer bekeken |
Hallo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
clivia Gepubliceerd: 17 apr 2007 14 keer bekeken |
mijn clivia begint een bloemknop te maken,wanneer mag ik hem nu water geven? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
plant Gepubliceerd: 19 apr 2006 5 keer bekeken |
Weet iemand miss wat voor plant dit is? We hebben deze al best lang maar nu komt er pas een mooie bloem in... Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ben opzoek naar een plantennaam Gepubliceerd: 23 sep 2002 10 keer bekeken |
Ik ben opzoek naar de exacte naam van een potplant. Helaas weet ik niet veel van de plant, maar de naam moet heel veel lijken op ''kivia''. Ik hoop dat u me kunt helpen! Alvast bedankt. Lees verder... |