Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp alie vera, kan wat hulp gebruiken

Gepubliceerd: 30 jan 2018

135 keer bekeken
Ik heb huisje van iemand die lange tijd weg blijft. Ik kwam daar, en zag twee planten staan, waaronder een aloe vera (geloof ik) die stonden al tweeenhalve maand voor koude vensterbank zonder verzorging.
Lees verder...
Forumonderwerp 2 onbekende stekken!

Gepubliceerd: 12 jan 2012

84 keer bekeken
Hierbij wil ik graag weten hoe deze 2 stekken weten. Stek nummer1:
Lees verder...
Forumonderwerp hoe stek in een croton? en mijn vorderingen.

Gepubliceerd: 12 jan 2012

260 keer bekeken
Hallo! Mede tuinfanaten. Hier op school hebben wij een Croton :) Man wat is dat een mooie plant :) Maar mijn vraag is hoe stek je deze plant? Stengelstekken? bladstekken?
Lees verder...
Forumonderwerp kamerplanten uit nederland

Gepubliceerd: 14 mei 2011

2 keer bekeken
Weten jullie misschien een paar kamerplanten die de oorsprong uit Nederland hebben? Ik heb deze informatie namelijk nodig voor een opdracht voor school, en ik hoop dat iemand mij daar bij kan helpen.. Groetjes San
Lees verder...
Forumonderwerp verzorging clivia

Gepubliceerd: 27 sep 2010

827 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp clivia met een klein plantje

Gepubliceerd: 01 sep 2010

103 keer bekeken
Dag mensen, Al enige jaren heb ik 2 clivia's, ooit gekocht bij C1000. Hij bloeit elk jaar weer terwijl ik niets bijzonders doe aan de verzorging. Laatst zag ik een klein stukje groen opkomen en ja! Er kwam een nieuw plantje omhoog!
Lees verder...
Forumonderwerp hulp bij determineren gevraagd!

Gepubliceerd: 04 sep 2009

20 keer bekeken
Deze kamerplant heb ik zo'n tien jaar geleden als stekje gekregen. Heeft daarna jarenlang in een klein potje op de vensterbank gestaan zonder veel ontwikkeling.
Lees verder...
Forumonderwerp bloem met een chinese keizer-verhaal

Gepubliceerd: 11 jul 2008

26 keer bekeken
In ons Chinees-Indisch restaurant hebben wij twee potten staan met een bepaalde plant. Mijn moeder vertelde mij net een verhaal over een Chinese keizer die eens in het jaar urenlang reisde om de bloem te bewonderen. Het zien open en dichtgaan.
Lees verder...
Forumonderwerp bestoven clivia, en nu?

Gepubliceerd: 03 jul 2007

57 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp clivia

Gepubliceerd: 17 apr 2007

14 keer bekeken
mijn clivia begint een bloemknop te maken,wanneer mag ik hem nu water geven?
Lees verder...
Forumonderwerp plant

Gepubliceerd: 19 apr 2006

5 keer bekeken
Weet iemand miss wat voor plant dit is? We hebben deze al best lang maar nu komt er pas een mooie bloem in...
Lees verder...
Forumonderwerp ben opzoek naar een plantennaam

Gepubliceerd: 23 sep 2002

10 keer bekeken
Ik ben opzoek naar de exacte naam van een potplant. Helaas weet ik niet veel van de plant, maar de naam moet heel veel lijken op ''kivia''. Ik hoop dat u me kunt helpen! Alvast bedankt.
Lees verder...