Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp slappe lidcactus

Gepubliceerd: 12 apr 2018

253 keer bekeken
Hallo, ik heb gezien dat er 28 januari ook een vraag is gesteld over een slappe lidcactus. 
Lees verder...
Forumonderwerp vreemde plakken in lidcactus

Gepubliceerd: 25 mrt 2018

404 keer bekeken
Ik heb sinds een tijdje vreemde plekken in mijn lidcactus. Heb hem al verpot en hij krijgt regelmatig voeding. Wie weet wat het is en hoe hij ervan af komt?
Lees verder...
Forumonderwerp lidcactus is slap

Gepubliceerd: 28 jan 2018

2,536 keer bekeken
Hallo, Mijn opa en oma hebben een hele oude grote lidcactus thuis staan en hebben voor mij een aantal stekjes daarvan genomen. Deze hebben ze groot laten worden en in een potje gedaan.
Lees verder...
Forumonderwerp groeit de bloem knop nog ?

Gepubliceerd: 04 mrt 2017

10 keer bekeken
groeit de bloem knop nog ? heb hem ongeveer 1 maand.
Lees verder...
Forumonderwerp help! wolluis

Gepubliceerd: 18 nov 2016

67 keer bekeken
Een poos geleden ontdekte ik wolluis op twee van mijn hangplanten. Deze heb ik snel weggedaan in de hoop dat mijn andere planten bespaard zouden blijven maar helaas. Het lijkt erop dat al mijn planten al enigszins besmet zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp lidcactus breekt spontaan in stukken

Gepubliceerd: 11 okt 2014

456 keer bekeken
Hallo cactus kenners, Ik heb mijzelf net ingeschreven op dit forum aangezien het erg actief is. Mijn vraag is het volgende:
Lees verder...
Forumonderwerp naam van plant

Gepubliceerd: 12 jan 2014

3 keer bekeken
Ik heb gisteren een plant cadeau gekregen, maar ik ben de naam vergeten vragen. Weet iemand wat voor plant dit is? Ook is er een tak afgebroken, doordat deze te zwaar was. Hoe kan ik deze tak nog redden? Bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp ouderwetse vetplant

Gepubliceerd: 08 dec 2013

33 keer bekeken
Hallo, twee vraagjes.1.Wie kent de naam van deze plant die sterk op een lidcactus lijkt?2. Waar kan ik hem krijgen? (plant of stekje?) Alvast reuze bedankt, ik zoek al heel lang.
Lees verder...
Forumonderwerp lidcactus laat leden en nu ook knoppen vallen

Gepubliceerd: 02 dec 2013

2,944 keer bekeken
Hallo beste mensen, Daar ben ik weer. Heb alles over het them doorgelzen, maar kom er niet uit.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit? (en hoe ik vermeerder ik deze)

Gepubliceerd: 06 okt 2013

5 keer bekeken
Goedenavond. Welke plant is dit? En belangrijker: hoe vermeerder ik deze?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 17 aug 2013

1 keer bekeken
Hallo ik heb een plant stek gehad van een vriendin.het lijkt een soort vetplant maar ik weet niet welke wie kan mij vertellen om welke plant het hier gaat en waarom de onderste blaadjes bruin zijn? Mvg
Lees verder...
Forumonderwerp hoe stek in een croton? en mijn vorderingen.

Gepubliceerd: 12 jan 2012

258 keer bekeken
Hallo! Mede tuinfanaten. Hier op school hebben wij een Croton :) Man wat is dat een mooie plant :) Maar mijn vraag is hoe stek je deze plant? Stengelstekken? bladstekken?
Lees verder...
Forumonderwerp lidcactus

Gepubliceerd: 08 sep 2011

67 keer bekeken
Ik heb een lidcactus van 5 jaar oud. Afgelopen zomer heb ik hem waarschijnlijk te veel water gegeven,want de grond bleef een lange tijd nat. In die tijd zijn ook de bladeren veel zachter en dunner geworden.
Lees verder...
Forumonderwerp lidcactus

Gepubliceerd: 26 apr 2011

6 keer bekeken
Hoi, Ik zou heel graag een wit of heel licht roze bloeiende lidcactus willen, maar ik kan alleen maar rode en donker roze vinden. Heeft iemand toevallig nog een stekje van zijn plantje voor mij?Heel erg bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp stekjes ruilen of kopen van de lidcactus

Gepubliceerd: 30 mrt 2011

34 keer bekeken
hallo iedereen
Lees verder...
Forumonderwerp lidcactus

Gepubliceerd: 10 mrt 2011

12 keer bekeken
ik heb op dit forum alle berichten, dan wel vragen gelezen over de lidcactus.Toch heb ik ook nog een vraag. Ik heb mijn lidcactus in de huiskamer voor het raam staan, boven een c.v. Ik weet dat je een lidcactus niet te veel water moet geven.
Lees verder...
Forumonderwerp bloemen lidcactus

Gepubliceerd: 04 dec 2010

59 keer bekeken
Hallo Een vraagje we hebben al 3 jaar een lidcactus maar die is niet groen van kleur maar roodpaars van kleur met rode bloemen.
Lees verder...
Forumonderwerp groene rupsjes in de lidcactus

Gepubliceerd: 12 okt 2010

66 keer bekeken
Sinds het voorjaar wordt onze oude lidcactus van zo'n 50jr al, belaagd door rupsjes.
Lees verder...
Forumonderwerp stapelia ruilen

Gepubliceerd: 30 jul 2010

15 keer bekeken
Sinds een tijdje ben ik op zoek naar Stapelia Gigantea.Is er iemand die een stekje voor me over heeft.Om te ruilen heb ik stekken van Stapelia grandiflora, Epiphylum Ackermanii (lidcactus) tevens een roze variant.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe stek ik een lidcactus?

Gepubliceerd: 08 mei 2010

206 keer bekeken
Ik heb een grote lidcactus gehad en deze is heel langzaam aan het verschrompelen. Hoe komt dit? Te veel water? Nu wil ik hem stekken voordat het te laat is! Hoe doe ik dit?
Lees verder...
Forumonderwerp kerstcactus en paascactus

Gepubliceerd: 19 apr 2010

349 keer bekeken
Ik heb zelf een kerstcactus (lidcactus)Deze bloeit in de winter en is nu volop nieuwe blaadjes aan het aanmaken
Lees verder...
Forumonderwerp planten zomers buiten zetten

Gepubliceerd: 19 jan 2010

14 keer bekeken
wat zijn de voordelen van het buiten zetten van planten in de zomer?
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe + oude lidcactus verzorging, snoei, stekken

Gepubliceerd: 09 jan 2010

1,351 keer bekeken
Hoi, ik heb een kennis van ons een stukje lidcactus gevraagd om te kijken of ik hier een plant van kan maken, en toen kreeg ik direct een oude plant van hem mee ( hij heeft er veel )
Lees verder...
Forumonderwerp naam cactus

Gepubliceerd: 23 dec 2009

5 keer bekeken
kent iemand de naam en eigenschappen van deze cactus? mvg dieter
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend (vet)plantje

Gepubliceerd: 20 okt 2009

0 keer bekeken
Geachte dames en heren van dit wel erg groengekleurde forum,spits uw takken en draai uw bladeren in mijn richting, aub? ;)
Lees verder...
Stel een tuinvraag