Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
mooie rooie Gepubliceerd: 18 jun 2011 3 keer bekeken |
Hallo forumleden,
Hier een foto van een leuk plantje met rode bloemen.Kan deze verstekeling in mijn tuin niet plaatsen of te wel ik ken deze plant niet, wie wel?
Groet treasurehunter Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vraag ivm aardbeien en uitlopers Gepubliceerd: 27 mei 2010 74 keer bekeken |
hoi ik heb een aantal vragen over aardbeien ik heb vorig jaar een mooie hangpot gekregen waar ik veel (en ook de vogels) van kunnen eten heb. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sinaasappelschillen op de composthoop Gepubliceerd: 24 mei 2010 2,595 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ananasaardbei Gepubliceerd: 09 mei 2010 1 keer bekeken |
Wie kent deze witte aardbei en hoe is de smaak? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
aardbeien - beginnen met aardbeien Gepubliceerd: 12 apr 2010 13 keer bekeken |
Ik heb jaren lang aarbeien gehad eerst in een aarbeien pot, later zijn ze verhuisd naar de volle grond waar ze nu bijna helemaal verdrongen zijn door bodem bedekkers... Lees verder... |
| Forumonderwerp |
struik in zijtuin - wie heeft suggesties? Gepubliceerd: 10 nov 2009 13 keer bekeken |
Hallo allemaal,Ik wil graag weer gebruik maken van jullie kennis en ervaring. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
boom Gepubliceerd: 04 mei 2009 1 keer bekeken |
Een mooie rooie boom in Harlingen , maar er staat geen naambordje bij en niemand kon mij de naam vertellen weten jullie het? groetjes nicole Lees verder... |
| Forumonderwerp |
exotisch tuincentrum "de evenaar" Gepubliceerd: 20 apr 2006 10 keer bekeken |
Ik weet niet waar jullie vandaan komen maar als je in de buurt bent van Etten-leur moet je zeker eens een kijkje nemen bij de evenaar! Echt een paradijs voor exotenfreaks!Kijk maar eens op de website Lees verder... |
| Forumonderwerp |
naam plantje Gepubliceerd: 03 apr 2006 3 keer bekeken |
Ik heb een stek gekregen van een struikje dat in het voorjaar rood bloeit. Weet iemand de naam van dit struikje?Groet,Pettie Lees verder... |