| Wat is dit nu voor een plant?
|
ramona
:
08-07-2011 | Hallo, wat voor een plant is dit? Na een gesprek met de bloemist waar hij gekocht is over het feit dat deze plant toen hij gekocht werd kletsnat was en dus daarna..... zie mijn vorige bericht genaamd: 'help bonsai ineens hele erge bladuitval', is dus mijn volgende vraag aan de kenners op dit forum: is het inderdaad een Ficus Ginseng en zo ja: Hoe moet hij verzorgd worden, volgens de bloemist mag hij 2 Liter water per week en is hij dus door mijn eigen toedoen stuk gegaan althans ik hoop hem natuurlijk nog te redden, maar hij is qua blad gehalveerd sinds hij bij ons thuis staat. En wat is hier dan bonsai aan, is dit een vorm van kweken/groeien laten en of snoeien?? ik ben hier echt een leek in, wie heeft hier op al deze vragen een duidelijk en eenvoudig antwoord voor, vooral omdat een bonsai niet te nat mag en volgens de bloemist moet hem behandelen als een kamerplant/ficus dus wél veel water, wat ik dus doe: ik moet het eerst zeker weten want anders gaat hij alsnog echt stuk. Hartelijk bedankt alvast voor jullie reacties.

|
U kunt niet meer reageren op dit bericht
|
|
|