Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

75 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp zijn onze witte regens doodgevroren?

Gepubliceerd: 26 apr 2012

6 keer bekeken
Onze 2 witte regens staan nu een jaar of 3, ze waren goed aangeslagen. Nu is er echter nog geen leven in te ontdekken. Ik ben heel bang dat alle knoppen kapot gevroren zijn in de late strenge vorst deze winter. Zou het nog wat gaan worden?
Lees verder...
Forumonderwerp sierui en hortensia

Gepubliceerd: 03 feb 2012

27 keer bekeken
Vorig jaar hebben we voor het eerst Sieruien in de tuin geplant.De vorige week zag ik dat ze al langzaam uit de grond komen.Kunnen ze deze koude lucht wel aan ? -10 tot -12 ?
Lees verder...
Forumonderwerp blad verlies blauwe regen

Gepubliceerd: 13 jul 2011

194 keer bekeken
de blauwe regen in mijn tuin doet het al 15 heel goed, met veel bloemen meestal 2 of 3 keer achter elkaar, gewoon de trots van mijn tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp minimumtemperatuur en bescherming.

Gepubliceerd: 29 sep 2010

261 keer bekeken
Ik heropen nog even dit oude topic. Het valt niet mee om een samenvatting te maken van bijna 300 berichten! Maar beloofd is beloofd en ik probeer toch voor komende winter iets zinnigs te melden.
Lees verder...
Forumonderwerp welk soort sneeuwklokje

Gepubliceerd: 02 feb 2010

135 keer bekeken
Deze schone klok staat al een aantal weken in de tuin te pronken :) (dit is een van de weinigen die ik als bolletje gekocht heb die het goed 'doen')
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei

Gepubliceerd: 13 nov 2009

462 keer bekeken
net een 10jarige tachycarpus fortunei in volle grond geplant mvg aan iedereen
Lees verder...
Forumonderwerp schutting/roos problem

Gepubliceerd: 19 jun 2009

243 keer bekeken
HalloIk heb een tuin met een gezamenlijk afscheid, in de vorm van een schutting.
Lees verder...
Forumonderwerp brahea

Gepubliceerd: 08 jun 2009

21 keer bekeken
De Brahea Armata heb ik in de grond gezet met pot en al , zo kan ie door de gaten onderin toch nog wortelen. En mocht de komende winter te koud geginnen te worden spit ik hem er alsnog uit.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien blauwe regen

Gepubliceerd: 10 apr 2007

22 keer bekeken
Ik heb een hele oude blauwe regen staan die nu zo groot is en zo is gegroeid dat hij eigenlijk weg moet. Maar zou het mogelijk zijn deze a te zaken op een meter hoog en is er dan kans dat hij weer uitloopt?
Lees verder...
Forumonderwerp welke soorten hebben jullie zoal?

Gepubliceerd: 08 apr 2006

47 keer bekeken
Ik ben pas begonnen met het houden van exotische planten en ik vroeg me af welke soorten jullie zoal hadden.Ik heb momenteel : update 21/05/06
Lees verder...
Forumonderwerp exoten pictures uit m'n tuin

Gepubliceerd: 04 jan 2006

13 keer bekeken
https://tinyurl.com/y5h58soq
Lees verder...
Forumonderwerp natuurlijke zonwering

Gepubliceerd: 23 okt 2004

25 keer bekeken
we hebben nu een aantal draden gespannen tussen de pergola en het huis en daar klimt een druif. we gaan onze tuin veranderen en de pergola verwijderen. toch willen we graag weer een natuurlijke zonwering. we zijn op zoek naar ideeen.
Lees verder...