Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp braam of framboos..

Gepubliceerd: 05 apr 2015

3 keer bekeken
Sinds vorig jaar komt er naast mijn Bramenstruik dit te voorschijn. Het heeft erg stekige takken..Is dit een soort Framboos of Braam? Of geen van beide?
Lees verder...
Forumonderwerp mogelijjkheden kleine stadstuin

Gepubliceerd: 16 mrt 2014

30 keer bekeken
Hallo, Wij hebben een kleine stadstuin (2.00 breed en 6.00 lang) op het noordoosten. Van ong 8.00 tot 15.00 uur staat er zon in.Nieuwe schutting geplaatst, stenen schoon en muren gesaust. Nu -eindelijk- de tuin groen maken.
Lees verder...
Forumonderwerp welke struik is dit?

Gepubliceerd: 24 apr 2013

14 keer bekeken
Hallo forumleden, Wie weet welke struik dit is?Is het een bessenstruik? Alvast bedankt. Mvg, Faustus
Lees verder...
Forumonderwerp druif of andere fruit klimplant?

Gepubliceerd: 13 mrt 2012

13 keer bekeken
Hallo allemaal. In mijn tuin heb ik een oude geraamte van pavaljoen van 4 bij 5 meter staan die ik met gaas heb bekleed.Aan de ene hoek heb ik in de volle grond een druif groeien.
Lees verder...
Forumonderwerp doornloze braam

Gepubliceerd: 08 aug 2011

171 keer bekeken
geachte forumleden, ik heb in t voorjaar een doornloze braam gekocht en geplant.sloeg direct aan en ik was benieuwd wat er ging gebeuren, en dat was heel wat.
Lees verder...
Forumonderwerp doet mijn bramenplant het nou wel of niet goed?

Gepubliceerd: 20 apr 2011

47 keer bekeken
Hallo!
Lees verder...
Forumonderwerp thornles evergreen

Gepubliceerd: 10 okt 2010

4 keer bekeken
Ik heb een Tornless evergreen in mijn tuin,in een andere tuin heb ik deze ook al gehad.Zoals de naam al aangeeft mag je verwachten dat deze geen of weinig doornen heeft.Ik herken aan de vruchten van deze gecultiveerde braamstruik(en aan de smaak)d
Lees verder...
Forumonderwerp rubus thronless evergreen

Gepubliceerd: 01 mrt 2010

1 keer bekeken
Heb in oktober vorig jaar een huis gekocht.
Lees verder...
Forumonderwerp doornlose bramenstruik

Gepubliceerd: 15 mrt 2009

17 keer bekeken
10 jaar geleden heb ik een doornloze bramenstruik gepoot, daar kwam een lange twijg uit die ik dan bindt tegen de schuting het jaar erop vormen er in de ogen van deze twijg takjes waar dan vruchten op komen. Niet mis mee, maar.
Lees verder...
Forumonderwerp clematis

Gepubliceerd: 01 okt 2005

13 keer bekeken
Heb al een paar jaar een rozenboog, wil clematis er tegen aan laten groeien, lukt niet.
Lees verder...
Forumonderwerp doornloze braam

Gepubliceerd: 08 mei 2005

3 keer bekeken
Ik wil graag een doornloze braam in mijn tuin plaatsen. Heeft iemand ervaring met bramen en kan die persoon een bepaalde soort aanraden?
Lees verder...
Forumonderwerp bramen worden grijsbruin

Gepubliceerd: 14 aug 2004

198 keer bekeken
Ik heb een bramenstruik (thornfree) die dit jaar voor het eerst vrucht draagt. Er zitten veel vruchten aan, maar veel van de bijna rijpe vruchten krijgen (in plaats van de mooie zwartblauwe glans) vale bruingrijze vruchtsegmentjes.
Lees verder...