Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
braam of framboos.. Gepubliceerd: 05 apr 2015 3 keer bekeken |
Sinds vorig jaar komt er naast mijn Bramenstruik dit te voorschijn. Het heeft erg stekige takken..Is dit een soort Framboos of Braam? Of geen van beide? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
mogelijjkheden kleine stadstuin Gepubliceerd: 16 mrt 2014 30 keer bekeken |
Hallo,
Wij hebben een kleine stadstuin (2.00 breed en 6.00 lang) op het noordoosten. Van ong 8.00 tot 15.00 uur staat er zon in.Nieuwe schutting geplaatst, stenen schoon en muren gesaust. Nu -eindelijk- de tuin groen maken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke struik is dit? Gepubliceerd: 24 apr 2013 14 keer bekeken |
Hallo forumleden,
Wie weet welke struik dit is?Is het een bessenstruik?
Alvast bedankt.
Mvg,
Faustus Lees verder... |
| Forumonderwerp |
druif of andere fruit klimplant? Gepubliceerd: 13 mrt 2012 13 keer bekeken |
Hallo allemaal.
In mijn tuin heb ik een oude geraamte van pavaljoen van 4 bij 5 meter staan die ik met gaas heb bekleed.Aan de ene hoek heb ik in de volle grond een druif groeien. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
doornloze braam Gepubliceerd: 08 aug 2011 171 keer bekeken |
geachte forumleden,
ik heb in t voorjaar een doornloze braam gekocht en geplant.sloeg direct aan en ik was benieuwd wat er ging gebeuren, en dat was heel wat. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
doet mijn bramenplant het nou wel of niet goed? Gepubliceerd: 20 apr 2011 47 keer bekeken |
Hallo! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
thornles evergreen Gepubliceerd: 10 okt 2010 4 keer bekeken |
Ik heb een Tornless evergreen in mijn tuin,in een andere tuin heb ik deze ook al gehad.Zoals de naam al aangeeft mag je verwachten dat deze geen of weinig doornen heeft.Ik herken aan de vruchten van deze gecultiveerde braamstruik(en aan de smaak)d Lees verder... |
| Forumonderwerp |
rubus thronless evergreen Gepubliceerd: 01 mrt 2010 1 keer bekeken |
Heb in oktober vorig jaar een huis gekocht. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
doornlose bramenstruik Gepubliceerd: 15 mrt 2009 17 keer bekeken |
10 jaar geleden heb ik een doornloze bramenstruik gepoot, daar kwam een lange twijg uit die ik dan bindt tegen de schuting het jaar erop vormen er in de ogen van deze twijg takjes waar dan vruchten op komen. Niet mis mee, maar. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
clematis Gepubliceerd: 01 okt 2005 13 keer bekeken |
Heb al een paar jaar een rozenboog, wil clematis er tegen aan laten groeien, lukt niet. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
doornloze braam Gepubliceerd: 08 mei 2005 3 keer bekeken |
Ik wil graag een doornloze braam in mijn tuin plaatsen. Heeft iemand ervaring met bramen en kan die persoon een bepaalde soort aanraden? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bramen worden grijsbruin Gepubliceerd: 14 aug 2004 198 keer bekeken |
Ik heb een bramenstruik (thornfree) die dit jaar voor het eerst vrucht draagt. Er zitten veel vruchten aan, maar veel van de bijna rijpe vruchten krijgen (in plaats van de mooie zwartblauwe glans) vale bruingrijze vruchtsegmentjes. Lees verder... |