Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp australische planten .wie kweekt ze nog meer ?.

Gepubliceerd: 15 jul 2012

74 keer bekeken
Hoi allemaal.
Lees verder...
Forumonderwerp stand van zaken na de winter...

Gepubliceerd: 05 mei 2012

54 keer bekeken
Even een bijdrage vanuit mijn tuin. De afgelopen winter leek zo zacht te verlopen, maar veranderde in een extreme winterperiode die de laatste jaren niet voorkwam. Sommige planten had ik goed voorbereid, andere niet of minder.
Lees verder...
Forumonderwerp stekken

Gepubliceerd: 20 okt 2011

1 keer bekeken
Hallo .mijn vraag is hoe en waneer stek een vijg. Alvast bedangt . Jaap
Lees verder...
Forumonderwerp stekken van vijg

Gepubliceerd: 11 sep 2011

13 keer bekeken
gisteren kreeg ik het snoeiafval van de buren van de vijgensoort brown turkey.daarvan heb ik stekken genomen tussen 15 en 25 cm lang. de vijgen er allemaal afgehaald en enkele bladeren in de top laten staan.
Lees verder...
Forumonderwerp gemakkelijke bomen om te vermeerderen

Gepubliceerd: 14 jul 2011

9 keer bekeken
Ik ben op zoek naar bomen welke gemakkelijk te zijn vermeerderen door simpelweg een tak op water te zetten (of in de herfst in de grond). Ik weet dat dit bijvoorbeeld bij wilgen gemakkelijk werkt.
Lees verder...
Forumonderwerp stekken van een vijgeboom

Gepubliceerd: 09 jun 2010

4 keer bekeken
Wat doe ik verkeerd met het stekken van een vijgeboom?Jonge scheuten in het water zetten,er komen geen wortels aan.Ook ze met stekpoeder in de potgrond met een plasticzak erover helpt niet.Zonder zak trouwens ook niet.
Lees verder...
Forumonderwerp groei olijf

Gepubliceerd: 31 jul 2009

7 keer bekeken
Ik heb een paar jaar geleden, omdat ik niet veel geld in een overmatig getrimd bolletje wilde investeren een nietig olijfboompje in de tuin geplantDoet het goed is nu ongeveer twee meter en nogal sprieterig.
Lees verder...
Forumonderwerp rondje tuin

Gepubliceerd: 06 jul 2009

1 keer bekeken
Zondagmorgen maar eens een paar foto's genomen in mijn tuin. Het blijft altijd weer een verrassing wat je weer tegen komt. Ik weet niet of het laat is maar mijn Cycas is ook wakker geworden.
Lees verder...
Forumonderwerp ficus carica

Gepubliceerd: 03 nov 2008

1 keer bekeken
Dag iedereen
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor een vijgensoort?

Gepubliceerd: 12 okt 2008

127 keer bekeken
Hallo, Iemand biedt mij deze vijg aan.Weet iemand misschien welke soort vijg dit is? Met belangstelling wacht ik uw antwoord af. Met vriendelijke groet,Niek
Lees verder...
Forumonderwerp een beeld van de tuin zonder winterverschijnselen

Gepubliceerd: 23 sep 2008

11 keer bekeken
Hier een aantal foto's van de planten die in de tuin staan, het begint er voor mijn gevoel aardig op te lijken.1) Musa sikkemensis
Lees verder...
Forumonderwerp ficus carica

Gepubliceerd: 12 aug 2008

18 keer bekeken
Ik heb een ficus carica ( vijgenboom ) in de tuin staan met vruchtjes aan van een cm of
Lees verder...
Forumonderwerp stekken van een vijg

Gepubliceerd: 06 mei 2008

10 keer bekeken
Hallo.ik heb vorig jaar een hele mooie stek gekregen van een vijg met al 2 vruchten eraan.
Lees verder...
Forumonderwerp vijgen

Gepubliceerd: 17 mrt 2004

2 keer bekeken
Ik heb een vijgenboompje al enkele jaren. Vorig jaar had ik 2 vijgen eraan zitten. Maar ik heb geen flauw idee wanneer deze rijp zijn en of ze dan zo te eten zijn. Wie weet er wat meer vanaf?Bedankt
Lees verder...
Stel een tuinvraag