Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp beukenhaag

Gepubliceerd: 29 mrt 2015

7 keer bekeken
Ik heb beukenhaag staan, deze is erg breed geworden. Nu wil ik deze haag helemaal terugsnoeien tot op de stam. Wat is de beste tijd hiervoor?
Lees verder...
Forumonderwerp beukenhaag snoeien

Gepubliceerd: 04 nov 2011

8 keer bekeken
Vandaag wil ik de Beukenhaag gaan snoeien. Aangezien het in Limburg een zonnige najaarsdag is vraag ik mij af of dat wel mogelijk is.Wie weet het antwoord op mijn vraag ?
Lees verder...
Forumonderwerp beukenhaag rond snoeien

Gepubliceerd: 30 okt 2011

57 keer bekeken
Hallo, Weten jullie of ik mijn Beukenhaag met de handsnoeischaar rond kan snoeien of heb ik daar een andere snoeischaar voor nodig?
Lees verder...
Forumonderwerp beukenhaag snoeien

Gepubliceerd: 11 jun 2011

66 keer bekeken
Dit jaar heb ik alweer een paar keer de Beukenhaag kunnen snoeien.Hij groeit ontzettend hard en heeft nu alweer scheuten erbij gekregen.
Lees verder...
Forumonderwerp kokossnippers als bodembedekker?

Gepubliceerd: 05 mei 2011

709 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp welke haag?

Gepubliceerd: 31 aug 2009

10 keer bekeken
Samen met de buren, ga ik een haag planten. Graag wil ik van een expert weten welke haag het meest geschikt zou zijn. De bedoeling is privacy door elkaars huizen niet direct zichtbaar te laten.
Lees verder...
Forumonderwerp aantal vraagjes

Gepubliceerd: 08 mrt 2008

1 keer bekeken
Hallo, ik heb een aantal vragen,
Lees verder...
Forumonderwerp dennen (worden gekapt!) :x

Gepubliceerd: 02 feb 2007

3 keer bekeken
Bij m'n tante staan een 4-tal grove dennen,nog vrij jong naar mijn gedacht.Maar van haar huisbaas zouden ze weg moeten omdat ze er te groot en te slordig bij staan.
Lees verder...
Forumonderwerp beuk

Gepubliceerd: 24 jan 2005

0 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp woekerende bamboe help!!!

Gepubliceerd: 28 mei 2004

148 keer bekeken
Wij hebben een woekerende, enorm hoge bamboe in de tuin die we kwijt willen. Hoe voorkom ik, als we de stammen hebben af/doorgezaagd dat er opnieuw scheuten naar boven komen?
Lees verder...