Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
valse christusdoorn (gleditsia triacanthos sunburst) Gepubliceerd: 30 aug 2022 39 keer bekeken |
Heren,
september 2021 liet ik een valse christusdoorn planten. Deze ziet er, een jaartje later, niet echt zo fris uit: over de volledige stam zijn scheuten uitgekomen. Alsook zijn redelijk wat van zijn bestaande twijgen kaal gebleven. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
valse christusdoorn (gleditsia triacanthos 'sunburst') maakt nog geen knoppen Gepubliceerd: 05 mrt 2022 145 keer bekeken |
Beste tuinliefhebbers, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat zou dit kunnen zijn? Gepubliceerd: 11 feb 2018 76 keer bekeken |
Iemand een idee? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kamerplanten Gepubliceerd: 04 jan 2017 4 keer bekeken |
Beste, Ik heb een vraagje: Welke kamerplant kan tegen direct zonlicht voor de ramen Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 20 aug 2014 11 keer bekeken |
Goedendag,
Ben al een tijdje bezig met het zoeken naar een mooie plant voor in mijn voliere.
Nu kwam ik deze plant tegen en vroeg me af wat dit voor plant is? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
waarom heet een acer in het nederlands esdoorn? Gepubliceerd: 06 jul 2014 34 keer bekeken |
Je hebt de Meidoorn, Sleedoorn, Duindoorn, Vuurdoorn en Valse Christusdoorn (Gleditsia Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bol aan christusdoorn Gepubliceerd: 27 jun 2014 2 keer bekeken |
https://tinyurl.com/yxdwj6lm Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke boom op de varkensmarkt in amersfoort Gepubliceerd: 25 mei 2014 13 keer bekeken |
Goedemiddag,Vorige week zaterdagavond maakte ik onderstaande (onduidelijke) foto van een boom op de Varkensmarkt in Amersfoort, terwijl op de achtergrond een soulbandje muziek stond te maken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie weet welk soort cactus/vetplant dit is? Gepubliceerd: 12 feb 2014 23 keer bekeken |
hallo
ik zou graag te weten komen wat de soortnaam is van deze planten. ik heb ze 3 jaar geleden gekregen van mijn oma en die zei toen dat ze ongeveer 15 jaar(!) oud waren.
wie kan me helpen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
tuinaanleg Gepubliceerd: 12 mrt 2013 17 keer bekeken |
hey,Samen met school moeten we tuintjes gaan aanleggen/onderhouden.Ze zijn nu redelijk verwaarloosd, maar we zouden er vogel/insecten tuin van willen maken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ik zoek de namen van deze plant Gepubliceerd: 18 aug 2012 9 keer bekeken |
Ik ben op zoek naar de naam van de onderstaande plant.Wie kan me helpen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
mooie planten uit de tuinen van appeltern Gepubliceerd: 15 jul 2012 9 keer bekeken |
Deze planten heb ik gefotografeerd (met mijn mobiel vandaar de slechte kwaliteit) in de tuinen van Appeltern. Graag zou ik de naam willen weten.
Hier komen ze:
boom 1 van dichtbij Lees verder... |
| Forumonderwerp |
euphorbia milii Gepubliceerd: 11 jul 2012 7 keer bekeken |
Wie kan ik blijmaken met een Euphorbia milii (Christusdoorn) van bijna 30 Lees verder... |
| Forumonderwerp |
juiste plant voor een lastige (?) plek Gepubliceerd: 10 mrt 2012 28 keer bekeken |
Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar planten in het raamkozijn. Zodra de zomer komt, staan ze heel de middag in de volle zon. En s winters natuurlijk helemaal niet. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
christusdoorn Gepubliceerd: 03 jan 2012 2 keer bekeken |
Wij hebben thuis voor het raam in de huiskamer zes Christusdoorns staan.De planten doen het daar erg goed. Maar ze worden nu eigenlijk wel te hoog.Kun je deze planten afsnoeien? En zo ja ,hoe moet je dan te werk gaan ? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke kamerplant is dit? Gepubliceerd: 22 jul 2011 3 keer bekeken |
Hallo
Welke plant is dit? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuw: groeninfo plantengids Gepubliceerd: 08 jan 2011 49 keer bekeken |
Beste Allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
keuze boom in de kleine tuin, help me kiezen! Gepubliceerd: 01 jun 2010 9 keer bekeken |
Dit is de lijst van de mogelijke kandidaten tot nu toe: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
euphorbia millii (christusdoorn) Gepubliceerd: 26 feb 2010 21 keer bekeken |
Is het mogelijk een christusdoorn te stekken? En daarna hem zijtakken te laten maken zodat het niet een stekelig palmboompje wordt? Ik neem aan met stekpoeder en vervolgens nog andere plantenhormonen, maar weet er het fijne niet van ... Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke robinia is het Gepubliceerd: 24 okt 2009 15 keer bekeken |
En ik heb deze zomer een robinia zien bloemen (denk ik)in een park,heel mooi die bloemt Lees verder... |
| Forumonderwerp |
naam gezocht Gepubliceerd: 22 jun 2009 3 keer bekeken |
Zaadjes die men broer uit na een reis naar spanje had meegenomen zijn uitgekomen. nu reist de vraag, met welke plant heb ik hier te maken?
grts Lees verder... |
| Forumonderwerp |
boom max. 5 mtr. Gepubliceerd: 10 feb 2009 147 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
identificatie van deze planten Gepubliceerd: 12 nov 2008 3 keer bekeken |
Vanavond heb ik een aantal planten gekregen, helaas is er niet bij verteldwat de namen van deze planten zijn,daarom vraag ik aan jullie of iemand weet wat voor planten dit zijn:
plant 1 Lees verder... |
| Forumonderwerp |
meeldauw en christusdoorn Gepubliceerd: 21 okt 2008 9 keer bekeken |
Geen echte vraag deze keer, maar een ervaring die (hopelijk) nuttig kan zijn voor anderen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie weet hoe deze plant heet? Gepubliceerd: 30 aug 2008 617 keer bekeken |
Van mijn oma heb ik een tijdje geleden een plantje (stekje) gekregen, het is een plant waar ik nog nooit een vergelijkbare van heb gezien. Lees verder... |