Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
prunus laurocerasus rotundifolia gaat slecht Gepubliceerd: 08 apr 2021 79 keer bekeken |
Beste mensen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat voor struik is dit ? Gepubliceerd: 17 jul 2016 11 keer bekeken |
Mijn oma heeft de volgende plant in de tuin staan die nodig terug gesnoeid moet worden. Maar de eerste vraag is natuurlijk over wat voor struik praten we hier Close-up van de bladeren Lees verder... |
| Forumonderwerp |
gaten in (onbekende) haag wegwerken / snoeien Gepubliceerd: 07 apr 2016 44 keer bekeken |
Beste, Wij wonen sinds kort in ons nieuwe huis. In de tuin staat een haag zoals op de foto. De gefotografeerde kant is de zuidkant, de onderkant krijgt, door een schuurtje, weinig tot geen zon. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat voor struiken zijn dit Gepubliceerd: 12 mrt 2016 4 keer bekeken |
Ik heb een huis gekocht en dit stond al in de tuin maar ik heb echt geen idee wat dit voor struiken zijn en hoe en wanneer ik ze moet snoeien. Heeft iemand hier een idee? Lees verder... |
| Bedrijven |
plant2day Gepubliceerd: 10 aug 2015 4 keer bekeken |
Plant2day is een professioneel kweker van:Blauwe Schijncypressen ( Chamaecyparis Glauca Lees verder... |
| Planten |
prunus laurocerasus 'rotundifolia' Gepubliceerd: 24 jun 2015 33 keer bekeken |
De nederlandse naam is Laurierkers, familie van de Rosaceae. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
prunus laurocerasus 'rotundifolia' laurierkers Gepubliceerd: 01 aug 2014 36 keer bekeken |
Ik heb deze plant in een kuip geplant van ongeveer 40cm in het vierkant en 40cm hoog. De bladeren gaan krullen en sommigen worden aan de rand van het blad bruin. Er staan 2 andere Prunussen naast deze plant en die doen het gewoon goed. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke laurierkers? Gepubliceerd: 30 jul 2013 17 keer bekeken |
Deze struik staat bij ons in de tuin, maar heb geen idee hoe hoog en breed deze wordt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
prunus laurocerasus 'rotundifolia' Gepubliceerd: 15 jul 2012 11 keer bekeken |
Deze haag is van het najaar gezet en heeft zo als het schijnbaar meer voor komt bladeren met gaten,en geele bladeren (hagelschot) ?hoe kun je dit het beste bestrijden - waarmee en wanneer?Bij voorbaat dank voor de info Lees verder... |
| Forumonderwerp |
prunus laurocerasus 'rotundifolia' Gepubliceerd: 19 mei 2012 5 keer bekeken |
kun je de prunus laurocerasus rotundifolia ook planten in de maand juni? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
prunus laurocerasus 'rotundifolia' Gepubliceerd: 05 apr 2012 5 keer bekeken |
welke mest kan ik het beste geven Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bruine bladeren bij een laurierkers Gepubliceerd: 18 feb 2012 1,196 keer bekeken |
Tijdens de laatste strenge vorst is mijn haag (van plm 5 jaar) zichtbaar aangetast. Er zitten inmiddels heel veel bruine bladeren aan, ook nog wel groene. Het vreemde is dat ik in de buurt (wel een behoorlijke afstand) nog Lees verder... |
| Forumonderwerp |
prunus laurocerasus 'rotundifolia' Gepubliceerd: 09 jan 2012 8 keer bekeken |
Ik heb een haag van bovenvermelde soort. Is ongeveer 12 jaar oud ,is 2meter hoog . Het opgaande hout is ong. 10 a 12 cm dik en wordt kaal(minder dicht begroeid met goenblijvende zijscheuten) . Lees verder... |
| Forumonderwerp |
prunus laurocerasus 'rotundifolia' Gepubliceerd: 02 sep 2011 2 keer bekeken |
De zwarte bessen die er aan komen zijn die ook giftig en zijn ze geschikt om er wijn van te maken . Gaarne reactie .W Hilberts Lees verder... |
| Forumonderwerp |
laurier in de bloei Gepubliceerd: 20 apr 2011 175 keer bekeken |
Wij hebben begin vorig jaar twee laurierboompjes gepland welke nu uitbundig in de bloei staan.De boompjes zijn niet groen maar witIk heb ze 4 weken terug nog flink gesnoeid. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
een haag planten in een bos Gepubliceerd: 07 aug 2010 10 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kleine border, waar wat aanplanten Gepubliceerd: 16 jul 2010 7 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat is dit? Gepubliceerd: 14 mrt 2010 4 keer bekeken |
Welke naam heeft deze struik, en is deze te snoeien, zo ja, wanneer en hoe? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hulp bij keuze afscheiding Gepubliceerd: 04 dec 2009 13 keer bekeken |
Hallo,Naast onze tuin staat een appartementsgebouw van 3 verdiepingen hoog. Momenteel staat er langs die kant van onze tuin een coniferenhaag. Welke soort het is, weet ik niet, maar als hij gesnoeid wordt, blijft alles bruin. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke soort laurier Gepubliceerd: 03 okt 2009 1 keer bekeken |
Ik heb laurier-hagen.
Nu begrijp ik dat je meerdere soorten heb.
Welke soort is deze?
Groetjes,
Huub Lees verder... |
| Forumonderwerp |
voor het eerst een tuin en hulp nodig (3) Gepubliceerd: 05 mei 2009 0 keer bekeken |
Ik heb net een nieuw huis en een bijbehorende tuin. Graag zou ik willen weten welke planten/ bomen dit zijn en eventuele tips voor het onderhoud ervan ontvangen.
Alvast bedankt voor reactie's
Wendy Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuw huis/tuin, welke planten/struiken staan er?? Gepubliceerd: 07 dec 2008 21 keer bekeken |
Sinds kort wonen mijn vriend en ik in een huis met een mooie tuin, vol met struiken en planten. In verband met het onderhoud en snoeien wil ik graag weten hoe deze planten/struiken heten, zodat ik er daarna meer over kan opzoeken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
leilinde, plataan of andere leiboom Gepubliceerd: 17 jul 2008 291 keer bekeken |
Hoi, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
parasol leilinde Gepubliceerd: 18 mei 2008 22 keer bekeken |
Hallo ik zag op tv dat er leilindes peer in parasol vorm zijn. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
laurierkluit Gepubliceerd: 11 mei 2008 15 keer bekeken |
hallo , Ik heb begin april laurierkers geplant. Heb het net losgesneden envoldoende opzij gelegd. Voldoende water gegeven. Nu worden de bladeren geel en vallen af en nu zegt mij iemand dat het komt omdat ik de netten niet helemaal heb verwijderd. Lees verder... |