Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp lychnis x arkwrightii 'vesuvius'

Gepubliceerd: 15 aug 2015

120 keer bekeken
Hoe kan ik deze plant behouden/verzorgen/ vermeerderen na de bloei? Moet ik de plant helemaal laten afsterven, boven de grond afknippen of heeft u een betere tip?
Lees verder...
Forumonderwerp onkruid? plantje?

Gepubliceerd: 01 jun 2014

7 keer bekeken
Dit komt bijna in heel de tuin voor, heeft stevige wortels, valt niet zomaar uit te trekken, maar weet niet wat het is.
Lees verder...
Forumonderwerp hedychium wel geplant niet opgekomen .

Gepubliceerd: 11 aug 2012

18 keer bekeken
Hoi allemaal.
Lees verder...
Forumonderwerp is mijn japanse sierkers dood?

Gepubliceerd: 22 mei 2012

944 keer bekeken
Vorig jaar mei heb ik van mijn familie een Japanse sierkers (geënt)cadeau gekregen. Het is een hele jonge boom, met een stam van ongeveer 10 cm dik. De boom, incl. takken is in z'n geheel ongeveer 3 meter hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp planten opgraven

Gepubliceerd: 22 feb 2012

3 keer bekeken
a.s.maandag komt het gasbedrijf nieuwe leidingen aanbrengen. Natuurlijk moeten precies ze onder de planten door.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuw hier

Gepubliceerd: 04 nov 2011

11 keer bekeken
Hallo, ik ben nieuw hier en hoop hier veel wijze raad te krijgen en veel nieuwe vrienden te maken die evenveel als ik houden van bloemen en planten,groetjes, marero
Lees verder...
Forumonderwerp iris

Gepubliceerd: 10 aug 2011

21 keer bekeken
Ik heb heel mooie lila irissen. Momenteel staat het blad er maar triestig en vrij verdroogd bij.Hoe zit het nu eigenlijk. Na de bloei knip ik de bloemstengens eruit.Moet het blad ook ingekort worden? Zoja, wannneer?
Lees verder...
Forumonderwerp wat te doen bij bodemschimmel?

Gepubliceerd: 09 okt 2010

7 keer bekeken
Hoi iedereen, In mijn bodem zitten veel witte schimmelsporen. Mijn puntwederik viel om bij de basis en de wortelsonder de grond breken gemakkelijk af.
Lees verder...
Forumonderwerp meenemen van bloembollen bij verhuizing

Gepubliceerd: 14 sep 2008

67 keer bekeken
Ik heb in mijn huidige tuin een boel mooie bloembollen staan. Tulpen, parkiettulpen, narcissen, hyacinten, crocussen, etc. Allemaal in mooie en bijzondere varieteiten.
Lees verder...
Forumonderwerp jullie hulp nodig

Gepubliceerd: 23 mei 2008

2 keer bekeken
Bij mijn nieuwe tuin aanleg stuit ik op het volgende probleem.
Lees verder...
Forumonderwerp lavendel

Gepubliceerd: 01 jul 2007

2 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp taxus staat te nat, wat nu ?

Gepubliceerd: 26 feb 2007

48 keer bekeken
IK heb een taxushaag van een 20 tal meter staan.Nu is deze helemaal rood aan het verkleuren, dus ik veronderstel dat deze te nat staan. (het is ook nogal vochthoudende grond hier)
Lees verder...
Forumonderwerp blauwebessen

Gepubliceerd: 15 aug 2006

7 keer bekeken
Ik heb 3 blauwebessen strijken die 1 jaar op hun plaats staan. Wij hebben dit jaar al een paar handenvol bessen opgeeten, maar nu zien ze er niet best uit. Kan iemand mij helepen? Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp verhuizen van planten

Gepubliceerd: 20 mrt 2006

8 keer bekeken
Een stuk tuin wordt binnenkort bij het huis getrokken. Hoe kan ik het beste de planten uit de grond halen en bewaren om ze ergens anders te planten.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwbouwtuin: diepfrezen en groenbemester

Gepubliceerd: 03 mrt 2006

127 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp peyote-cactus

Gepubliceerd: 19 okt 2005

210 keer bekeken
Ik heb van een kennis een peyote-cactus gekregen. Zijn die bijzonder, ik bedoel zijn die wel legaal? Ze maken er mescaline van weet ik.
Lees verder...
Forumonderwerp lavendelplantjes slaan niet aan

Gepubliceerd: 20 jul 2005

6 keer bekeken
hoi, ik heb vorige week lavendelplantjes gekocht en van de 18 plantjes zijn er maar 3 aangeslagen. De overige 15 werden dor en zijn inmiddels dood.
Lees verder...
Forumonderwerp plaatjes kijken ...

Gepubliceerd: 26 mei 2005

0 keer bekeken
Om het bekijken van fotos wat makkelijker te maken zet ik ze nu op mijn website. De manier is "quick & dirty" dwz geen franje errond, automatisch gemaakte webpages. Ik zal ze regelmatig en als er genoeg nieuws is veranderen ..
Lees verder...
Forumonderwerp lavendel te kort gesnoeid?

Gepubliceerd: 11 mei 2005

2,238 keer bekeken
Ik heb vorig jaar in het najaar onze 2 jaar oude lavendel denk te kort gesnoeid. Hij loopt zelfs nu nog niet uit. Alleen op een enkel takje wat nog iets langer was.
Lees verder...
Forumonderwerp lavendel altijd na drie jaar vervangen?

Gepubliceerd: 11 jan 2005

292 keer bekeken
ik wil een lavendelhaagje planten maar ik heb gelezen dat lavendel na ongeveer drie jaar niet meer mooi bloeit omdat de plant dan meer hout als bloem is.
Lees verder...
Forumonderwerp zevenblad

Gepubliceerd: 31 okt 2004

10 keer bekeken
Ik heb ik mijn border last van zevenblad. U kent hem ongetwijfeld. Mooi groen plantje wat zich voortplant d.m.v. wortelstokken onder de grond.
Lees verder...
Forumonderwerp pioenroos

Gepubliceerd: 26 jun 2004

4 keer bekeken
ik heb al een jaar of twee een pioenroos in de achtertuin staan en die wil maar niet bloeien weet iemand wat ik daar aan kan doen?
Lees verder...
Forumonderwerp help: de bamboe wordt mij de baas

Gepubliceerd: 03 mrt 2003

60 keer bekeken
Ooit waren het simpele liefelijke bamboestruikjes, in 2 kleine potjes gekocht. Ze overwoekeren nu de tuin en wortelen onder de beukenhaag en de bestrating.Stokken van 3 cm dik. Ze zijn mij echt de baas geworden.
Lees verder...