Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Tuininformatie zoetigheid in jouw tuin: de charme van kersenbomen

Gepubliceerd: 19 apr 2024

24 keer bekeken
Een tuin vol zoetigheid, wie droomt daar niet van? Kersenbomen in je tuin brengen niet alleen esthetische waarde met zich mee, maar garanderen ook een overvloed aan smakelijke kersen.
Lees verder...
Tuininformatie winteractiviteiten in je tuin

Gepubliceerd: 16 nov 2023

20 keer bekeken
In de winter trek je minder snel naar je tuin, maar dat is eigenlijk zonde. Ook in kouder weer kan je namelijk van je tuin genieten. En bovendien is de winter hét ideale moment om je tuin klaar te maken voor de lente.
Lees verder...
Forumonderwerp bladeren perenboompje laten opeens donkere vlekken en verdroging zien

Gepubliceerd: 06 sep 2023

85 keer bekeken
Ik heb afgelopen voorjaar een piepjong perenboompje (Doyenne) bij de kweker gekocht en in mijn tuin geplaatst.
Lees verder...
Forumonderwerp appelboom met een ander probleem

Gepubliceerd: 15 aug 2023

43 keer bekeken
Twee jaar geleden een al iets ouder appelboompje verplaatst naar mijn tuin (uitgestoken uit de volle grond en tijdelijk in een relatief kleine container gepot, daarna bij mij in de volle grond aangelengd met bemeste boomgrond). 
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen

Gepubliceerd: 02 jun 2023

52 keer bekeken
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes.
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen

Gepubliceerd: 02 jun 2023

914 keer bekeken
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes.
Lees verder...
Tuininformatie snoeitips voor je muur klimop

Gepubliceerd: 16 mei 2023

40 keer bekeken
Nu het weer voorjaar is, is het belangrijk om alles goed te gaan snoeien. Door alles weer te gaan snoeien, kunnen je planten namelijk weer prettig door blijven groeien.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende 'voodoo lelie'

Gepubliceerd: 14 mei 2023

72 keer bekeken
Ik kocht een paar jaar geleden op de markt knollen van een droogbloeier en liet deze droog overwinteren in de vorstvrije kas. Toen de uitgroei van de bloeiwijze stagneerde, bleek dat de knollen waren gaan schimmelen.
Lees verder...
Forumonderwerp eucalyptus dood?

Gepubliceerd: 18 mrt 2023

94 keer bekeken
Hoi iedereen,
Lees verder...
Tuininformatie zo bereid jij je tuin voor op het voorjaar

Gepubliceerd: 02 mrt 2023

44 keer bekeken
Nog even geduld en dan is het eindelijk weer zover. Wanneer de eerste zonnestralen voorzichtig weten door te breken, is een groot deel van het land alweer bezig met het buitenseizoen.
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je wil weten over haagplanten

Gepubliceerd: 02 mrt 2023

30 keer bekeken
Wie wil er nu niet een mooie haag?
Lees verder...
Tuininformatie zo bereid jij je tuin voor op het voorjaar

Gepubliceerd: 08 feb 2023

27 keer bekeken
Het duurt nog even, maar voor we het weten beginnen de eerste vogeltjes weer te fluiten en kunnen we de dikke winterjas in de kast laten hangen.
Lees verder...
Tuinevenementen open weekend 'de groene route' en 'top in de kop'

Gepubliceerd: 12 jan 2023

27 keer bekeken
April, het voorjaar meldt zich  in de tuin!
Lees verder...
Tuinevenementen open weekend 'de groene route' en 'top in de kop'

Gepubliceerd: 12 jan 2023

27 keer bekeken
April, het voorjaar meldt zich  in de tuin!
Lees verder...
Tuininformatie zo maak jij je tuin klaar voor de zomer

Gepubliceerd: 14 okt 2022

31 keer bekeken
Wanneer de eerste zonnestralen ons in het voorjaar weten te bereiken, dan heeft dit direct een ontzettende positieve uitwerking op onze gemoedstoestand.
Lees verder...
Forumonderwerp schietwilg op stam

Gepubliceerd: 23 sep 2022

72 keer bekeken
Ik wil graag dat deze schietwilg een wilg op stam gaat worden dus moet ik hem gaan knotten op den duur. de blaadjes die op de hele lengte zitten heb ik er af gehaald en in de top nog laten zitten Nu is mijn vraag:
Lees verder...
Forumonderwerp sering op stam ziek?

Gepubliceerd: 15 sep 2022

66 keer bekeken
Ik heb een sering op stam die er zo uit ziet bruin gekruld blad  er zitten wel allemaal knopjes op de takken die gezond zijn(zijn groen dus niet dood)
Lees verder...
Forumonderwerp nieuw forumlid

Gepubliceerd: 28 aug 2022

39 keer bekeken
Ik ben Wim, 76 jaar, een hobbytuinier met 45 jaar ervaring, ook geïnteresseerd in kuipplanten.
Lees verder...
Forumonderwerp hibiscus dood?

Gepubliceerd: 01 aug 2022

100 keer bekeken
In het vroege voorjaar heb ik een hibiscus van 1,5 meter hoog in mijn tuin verplaatst.
Lees verder...
Tuininformatie wat voor overkappingen zijn er?

Gepubliceerd: 29 jul 2022

36 keer bekeken
Wil je alles uit je achtertuin halen? Langer genieten van de zomeravonden? Kies er dan voor om een overkapping te laten plaatsen. Het zorgt ervoor dat je langer buiten kunt zitten.
Lees verder...
Tuininformatie waarom een opblaasbare jacuzzi ideaal voor elke tuin is

Gepubliceerd: 12 jul 2022

23 keer bekeken
We zijn weer volop in de tuin bezig dit voorjaar. Naast mooie bloemen, planten en een heerlijke loungehoek is het tegenwoordig veel makkelijker om een relaxplek met water te realiseren.
Lees verder...
Forumonderwerp portugese laulier ziek of vergiftigd?

Gepubliceerd: 27 jun 2022

77 keer bekeken
Nadat een boom in mijn achtertuin ineens dood is gegaan op onverklaarbare wijze, gaat in eens ook mijn imposante Portugese Laulier aan de voorkant van mijn huis dood. Althans dat denk ik.
Lees verder...
Forumonderwerp help, gaat mijn appelboom dood?

Gepubliceerd: 25 jun 2022

134 keer bekeken
Hi,
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 29 mei 2022

38 keer bekeken
Ik heb al vele jaren een klein bijvend plantje in mijn tuin. Het komt elk voorjaar weer op en meet 20 x 20 cm en ook 20 cm hoog.. Benieuwd of iemand weet wat het is. Paul Wesselius
Lees verder...
Tuininformatie zo bereid jij je tuin voor op de zomer

Gepubliceerd: 28 apr 2022

44 keer bekeken
Het voorjaar staat we voor de deur, tijd om onze tuin weer in opperste beste staat te brengen. Het onkruid verwijderen, de takken snoeien en uiteraard de éénjarige planten vervangen.
Lees verder...