Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wat voor grond kan ik het beste gebruiken voor het oppotten van mijn stekken.

Gepubliceerd: 20 okt 2023

25 keer bekeken
Goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp tuinborder 12m2

Gepubliceerd: 09 jul 2017

165 keer bekeken
Goedemiddag, ik ben bezig met een border aan het aanleggen van ongeveer een 12 m² het is de bedoeling dat er tussen de planten grind (yellow sun) komt.  dit zijn de planten die ik zou gaan gebruiken:
Lees verder...
Forumonderwerp welke bodembedekkers kan ik gebruiken

Gepubliceerd: 01 nov 2012

27 keer bekeken
Een goede vriendin van mij heeft een tuin op het noorden. Tussen de schutting en het pad aan de westkant heeft ze een strook van ongeveer 12 meter die ze wil vullen met bodembedekkers.
Lees verder...
Forumonderwerp onkruidverdelger voor toegegroeide bodembedekker

Gepubliceerd: 24 mei 2012

460 keer bekeken
Ik heb grote partijen bodembedekkers waartussen ongelooflijk vele kleine grassen tussen gegroeid zijn. Deze moet ik 2 x per week wieden wat een hele klus is.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver aanleggen

Gepubliceerd: 13 mei 2012

30 keer bekeken
Beste, Ik ben reeds enkele dagen bezig met de aanleg van mijn vijver. Voorlopig zijn de werkzaamheden gestopt omdat ik op 3 boomstronken gebotst ben en die dus eerst moet laten wegfrezen.
Lees verder...
Forumonderwerp steur verzwaren

Gepubliceerd: 07 apr 2012

185 keer bekeken
Ik heb een Diamandsteur van 76 cm , 5 jr, heeft problemen met lucht in de maag, v/d week koidokter Rob Heijmans bij geweest, en lucht verwijderd met holle naald, en lucht uitgezogen met slangetje, alles te volgen op de monitor.
Lees verder...
Forumonderwerp kokossnippers als bodembedekker?

Gepubliceerd: 05 mei 2011

709 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp welke klimop is dit?

Gepubliceerd: 14 feb 2011

70 keer bekeken
Goedendag,
Lees verder...
Forumonderwerp vijver aanleggen en vraag over huidige vijver.

Gepubliceerd: 13 aug 2010

61 keer bekeken
Inmiddels zijn wij geheel onverwacht vorige week verhuisd, eindelijk na lang wachten een huis toegewezen gekregen, en is mijn minivijvertje meeverhuisd.
Lees verder...
Forumonderwerp advies/hulp!

Gepubliceerd: 29 jul 2010

3 keer bekeken
Ik woon nu 18 jaar in dit huis in ben al die jaren bezig om iets van mijn voortuinTJE te maken. Mijn voortuin is klein, ligt in de schaduw en als er wind staat waait het daar hard. Ik heb inmiddels steentjes gelegd en een muurtje er om heen.
Lees verder...
Forumonderwerp nog een paar opkomende plantjes

Gepubliceerd: 30 apr 2010

0 keer bekeken
Hallo, van nog 2 ben ik benieuwd wat de naam is.De eerste 2 foto's zijn allebei van de eerste,bedankt alvast! ronja.
Lees verder...
Forumonderwerp ideeen gezocht, niet woekerende varens/ander spul

Gepubliceerd: 05 jan 2010

28 keer bekeken
We hebben een behoorlijk grote voortuin (voor nederlandse woonwijk begrippen) en deze is door de vorige bewoners helemaal leeg gehaald/meegenomen naar hun nieuwe huis toen hun weggingen.
Lees verder...
Forumonderwerp klimplanten problemen

Gepubliceerd: 30 jul 2009

74 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp tuin op t zuiden

Gepubliceerd: 27 jan 2009

14 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp rozen combineren met andere vaste planten.

Gepubliceerd: 21 jun 2008

18 keer bekeken
hallo ik heb verschillende rozen struiken,bodembedekkers,en klimrozen in ons tuintje staan. maar ik wil meer kleur.maar nu vraag ik me af,welke vaste planten kan ik met mijn rozencombineren.
Lees verder...
Forumonderwerp vijverplant

Gepubliceerd: 25 mrt 2008

3 keer bekeken
hallo allemaal,ik heb 1 helft van mijn vijver vol staan met waterlelies.nu zoek ik voor de andere kant, waar nu nog niets staat, een andere mooie plant.
Lees verder...
Forumonderwerp verwaarloosde tuin

Gepubliceerd: 17 aug 2006

4 keer bekeken
Onlangs heb ik een huisje gekocht in Oudezijl (Groningen) waar een een tuin van een paar honderd vierkante meter bij hoort.De tuin was zwaar verruigt met brandnetels en mos. De brandnetels
Lees verder...
Forumonderwerp katten en hun poep

Gepubliceerd: 07 mei 2006

7 keer bekeken
Wij hebben een probleem.Sommige katten denken dat onze tuin een toilet is.WE hebben al van alles geprobeerd zoals, koffiedik, bedekkers, waterspuiten. Helaas heeft dit geen zin.Heeft iemand nog een ander idee?
Lees verder...
Forumonderwerp beplanting talud.

Gepubliceerd: 06 mrt 2005

453 keer bekeken
Achterin mijn tuin heb ik over zowat 16 strekkende meter een talud (zachte helling) van een drietal meter breed. De grond is weliswaar niet ideaal omdat het opgehoogde kleigrond is.
Lees verder...
Forumonderwerp help! hoe doe ik het goed?

Gepubliceerd: 26 aug 2004

2 keer bekeken
Hallo heren en dames,
Lees verder...
Stel een tuinvraag